MAKEUP GEEK 2.0

21. joulukuuta 2016

Pistin Black Fridayna vähän hösseliksi. Niin hösseliksi, ettei kaikki mun tilaamani ja/tai ostamani jutut olleet edes normihintaisia. Mä olen ostanut meikkejä Beauty Baysta jo jonkin aikaa, mutta tänä vuonna puljun BF-tarjoukset eivät säväyttäneet sen kummemmin. Eksyin siis selailemaan ihan normihintaista valikoimaa ja hupsistakeikkaa, kuinkas siinä sitten kävikään!

IMG_66972
Vanilla Bean, Shimma Shimma, Crème Brulee
Bake Sale, Americano, Bitten
Grandstand

Mä ihastuin Makeup Geekin luomiväreihin alkuvuodesta ja se oli valehtelematta erittäin petollisen, mutta silti kauniin addiktion alku. Miksi tämä MUG 2.0 -tilaus sitten venyi näin pitkälle loppuvuoteen? Rehellisesti sanoen, tuli kaikkea muuta. Olin alkukesästä äärimmäisen tyytyväinen Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissanceen sekä Too Facedin Chocolate Bariin. Alkusyksystä tukahdutin materialistisia meikkitarpeitani tutustumalla ensimmäistä kertaa MACin kosmetiikkaan ja sen jälkeen nousi pintaan puhe Lorac Pro:sta, jonka ostamista olin suunnitellut pienen ikuisuuden ja jonka J halusi himotukseni tietäen tilata mulle tänä vuonna synttäri+joululahjaksi.

IMG_66822

Toinen juttu oli sitten ihan puhdasta päättömyyttä. En osannut päättää, kumpaan suuntaan lähtisin pientä Z-palettiani viemään, Bittenin ja Grandstandin vai Dragonflyn ja Secret Gardenin... Alunperinhän mä suunnittelin värisuoraa, jossa olisi vähän kaikenkarvaista erikoisempaa sävyä mattana, duochromena ja foiledina. Mutta niin vain mun ihastus burgundyyn ja kaikkeen muuhun viiniä läheltä liippaavaan ylettyi tällekin saralle  ajatus lähti Bitten-sävystä ja päätin rakentaa sen ympärille lämminsävyisen kokonaisuuden. Tilaukseen lähti siis hyvin neutraaleja sävyjä, mutta jätin tähän settiin tilaa vielä kahdelle napille. Valinnanvaikeus oli sietämätön, enkä oikein tiennyt, millä sävyillä olisin kruunannut paletin. Tavallaan vaaleanpunaiset ja korallit viehättäisivät, mutta rikkoisivatko ne liikaa paletin ennestään lämmintä, aavistuksen murretumpaa värimaailmaa?

IMG_67122   Sävyt samassa järjestyksessä, kuin paletissa

Mä olen tähän mennessä ollut todella tyytyväinen MUGin luomiväreihin. Toki mun ensimmäisenä ostamani sävyt eivät ole olleet sieltä käytännöllisimmästä päästä, mutta nyt uuden luomiväripinon myötä oon alkanut ymmärtämään kauneusmaailman hehkutusta esimerkiksi Crème Brulee -sävyä kohtaan. Ja Shimma Shimma, oh baby, mikä monitoimishimmeri!
  Modern Renaissancen tai Lorac Pron sisältöä MUG ei onnistu päihittämään, mutta pointti piileekin hintalaatusuhteessa. Mistään, ei siis yhtään mistään, saa tällaista "color payoffia" saati pysyvyyttä seitsemällä eurolla kappale. Sääli, että tuotteiden hinnat ovat ilmeisesti Brexitin takia noususuhdanteessa, sillä edellisen tilauksen tein hintaan 6€/kpl. Mutta siitä huolimatta, hinta on huikea ja laatu aivan mahtava. 

Nämä ovat ehdottomasti jonossa tutorialia varten, joten miten on, treenataanko vähän jotain hillitympää silmämeikkiä vai lähetäänkö baanalle?

6 kommenttia

  1. onks näillä kovat postikulut? alkoi nimittäin houkuttelemaan kovasti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Beauty Baysta tilatessa yli 18 eurolla saa maailmanlaajusen toimituksen ilmasiks! Eli kolme luomivärinappia riittää jo ihan reippaasti ilmasiin toimituskuluihin :-) Makeup Geekin omilta sivuilta tulee sit paljon kovemmat lisäkulut, kun niihin tulee muhkeiden toimituskulujen lisäksi vielä 24% alv, ellei käy säkä tullin kanssa...

      Poista
  2. "Sävyt samassa järjestyksessä, kuin paletissa" Tuohon ei tule pilkkua!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne