SEVEN SUMMER FAVORITES

3. elokuuta 2016

IMG_55172

Lidlin paistopiste on ollut mun lemppari jo ties kuinka monta vuotta, mutta mä nappailen sieltä aina tiettyjä lempparituotteita aina silloin tällöin. Kakarana rakastin Lidlin donitseja ja viime vuotinen lemppari oli ehdottomasti kalkkunayrttijuusto-croissant, jonka arvon pulju veti pois myynnistä ihan yllättäen. Tänäkesänä mä olen sit rakastunut kovasti tähän murumarjapiirakkaan ja siis voi veljet mä en kestä! Niin hyvää!

IMG_55042

Mä en ihan suoraan sanottuna ymmärrä, miten multa on voinut mennä tämmöinen helmi ohi. Oon aina tiennyt, mikä Full House on sarjojaan, mutta ennen sen tuloa Netflixiin en onnistunut löytämään sitä mistään. Ainakaan sen laatuisena, että sitä ois kärsinyt katsoa. Nyt oon sit viikon aikana ahminut ekan tuottarin ja toista viiletän eteenpäin tässä juuri paraikaa, kirjotan tätä postausta toisella koneella ja Netflix pörrää toisella. Aivan älyttömän hyväntuulinen sitcom ja noh, pakko se on myöntää, että John Stamos oli aika lutuinen nuorempana.

IMG_55572

Mä en oo moniinmoniinmoniinmoniin vuosiin pyöräillyt yhtä paljon kuin nyt tänä kesänä. Aikalailla mopokortin saamisen jälkeen oon tukeutunut moottorilla pelaaviin vempeleisiin. Mut nyt kun ei oo autoa ja busseissa vallitsee trooppinen ilmasto, oon fillaroinut ihan joka paikkaan! Olin ihan täysin unohtanut miten kivaa konkelointi on, etenkin kävelyyn verrattuna. Ja kyllähän se tekee tälle meikäläisen elämäntaparemontillekin ihan hyvää pyöräillä ne kuusi kilometriä töihin bussilla hurauttamisen sijasta.

IMG_55212

Nämä taitavat olla koko kesän ehdottomasti parhaimmat kosmetiikkajutut. Modern Renaissancea ehdin himoita jo hyvän aikaa ennen sen kesäkuista julkaisua, mutta maltoin mieleni noin kuukauden verran. Kyseessä kun ei ole limited edition, niin ajattelin, ettei mulla ole mikään kiire sen hankkimisen kanssa. Noh, minkä palettihullu himoilleen mahtaa? Heinäkuussa tehtiin kaverin kanssa kimppatilaus Cultbeautylle ja tottakai se oli tämä MR, kun omalle ostoslistalle päätyi.
  Too Facedin Chocolate Bar nauttii kaiketi jonkinlaista kulttimainetta jo, sillä tämä suklaantuoksuinen kaunistus on monen kauneusvloggaajan ja -bloggaajan go to -paletti. Enkä kyllä sinällään ihmettele. Äiti toi tämän mulle Prahan Sephorasta tuliaisiksi. Kummastakin paletista on luvassa jonkinlaista videota Youtuben puolelle, kunhan ensin onnistun kehittelemään itseäni täydellisesti miellyttävät lookit näillä kaunokaisilla! Kiinnostaisiko teitä nähdä swatcheja ja kuulla tarkempia kokemuksia myös blogin puolella?

IMG_55422

Vielä alkukesästä mä jaksoin lutrata kovasti itseruskettavilla ja tavallista papunpana sitä tuli sitten tarve paria astetta tummemmalle meikkivoiteelle. Anttilassa oli tuolloin tämä Lumenen Matt Control Oil-Free Foundation jonkinlaisessa tarjouksessa ja noh, minä sitten nappasin sen mukaani sävyssä 3. 
  Oon jo pitkään karsastanut kaikenlaisia mattameikkivoiteita, koska ne tuppaavat korostamaan mun sekaihon kuivia kohtia ja imemään ne viimeisetkin kosteuden rippeet kasvoilta. Aloitin siis varovasti ja käytin tätä pitkään ihoöljyn kanssa. Kun sitten joskus keskikesän jälkeen iho alkoi olla huomattavasti paremmassa kunnossa, uskaltauduin testaamaan tätä pelkän kosteusvoiteen turvin. Ja oli muuten niin loistavaa kamaa, että kävin pari viikkoa sitten ostamassa myös tuon kaikista vaaleimman sävyn kartuttamaan varastoja!

IMG_55452

Siinä missä oon hyötyliikkunut pyörän selästä käsin, on ulkoilua tullut harrastettua muutenkin enemmän kuin pitkään aikaan. Pokémon GO on nimittäin ollut aika ankaralla käytöllä meidän kaveriporukassa ja on ollut kesäöitä, kun ollaan viihdytty pokemetsällä useita tunteja putkeen ja palattu kotiin vasta joskus aamuyöstä. Erityisesti J oli lapsena kova Pokémon-fani ja tämä hullunhauska sovellus onkin synnyttänyt meille yhteisen harrastuksen! 

6 kommenttia

  1. toimiiko toi lumenen meikkivoide oikeesti myös hieman pintakuivilla ihoaluellla? houkuttais ostaa testiin, mutta ei sitte oo kiva jos onkin ihan täys shitti. nimimerkillä karttanut kans mattameikkivoiteita jo useamman vuoden.

    www.tthekidult.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hirveen hilseilevälle iholle en sitä levittäis esimerkiksi ilman kasvoöljyä :/ Mullakin se toimii etenkin T-alueella tollasenaan vaan sillon, kun on huomattavasti kosteempi ilma.. Ei minkäännäkösestä vammasta kärsiville poskille taas levittyy ku unelma, ihana sekaiho <3

      Poista
  2. Todellakin kiinnostaisi swatchit ja mielipiteitä enemmänkin noista luomiväripaleteista! Oon itekkin kuolannut varsinkin tuon Modern Renaissaince paletin perään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitänee siis kehitellä jotain :) Voin kyllä tässä jo paljastaa, että tuon Modern Renaissancen pigmentti räjäyttää tajunnan ihan totaalisesti!

      Poista
  3. Oi että toi Lumenen meikkivoide pelasti mun elämän keväällä. Toi 0-sävyinen on täydellinen mun kalmanvaalealle iholle. Toikin tosin kuivattaa mulla naamaa ihan älyttömästi, mutta voin suositella tätä:

    http://www.niveamen.fi/tuotteet/Moisturising%20Face%20Care%20Lotion

    Ihan huippu meikkivoiteen alla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon kans kovasti, että tuo sopii mulle myös talvisaikaan, koska 0-0-sävy on sitä ajatellen ihan kymppi! Ja pitääkin hommata testiin tuo voide, kiitti vinkistä :-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne