MUSTAPÄILLE KYYTIÄ - THE INCREDIBLE FACE MASK

27. heinäkuuta 2016

*Postaus toteutettu yhteistyössä MayBeautyn kanssa

P72153462

Joku tovi sitten MayBeauty otti muhun yhteyttä ja tarjosi testaukseen heidän The Incredible Face Mask -nimistä kasvonaamiotaan. Kyseessä on jokaiselle ihotyypille soveltuva peel off -tyyppinen naamio, jonka tarkoituksena on mm. vähentää ihon epäpuhtauksia, pienentää ihohuokosia ja irrottaa kuivunutta ihoa. Mä itse kärsin pintakuivasta sekaihosta, joka heittäytyy aika-ajoin melkoiseksi herkkiseksi, joten lähdin mukaan aavistuksen verran varautuneena mutta silti äärimmäisen kiinnostuneena: peel off -naamioiden irrottaminen on niin himputin nautinnollista! Mulle erityisesti t-alue on se ongelma-alue, mitä talin kertymiseen ja hilseilevään ihoon tulee. Oon myös kärsinyt melko suurista ihohuokosista ihan yläasteajoista saakka ja erityisesti nenän seudun ihohuokoset tuppaavat keräämään sitä itseään.

P72153402 P72153432

Tuote itsessään on mustaa, valuvaa ja tahmeaa, mutta silti yllättävän helppo levittää mukana tulevan siveltimen avulla. Mä keskityin ihoni herkkyyden takia vain itse ongelmiin ja levitin naamion paikallisesti nenän seudulle, kulmakarvojen väliin ja leukaan. Paikkoihin, joissa niitä mustapäitä ja kuivia kohtia on kaikista eniten, oli vuodenaika mikä hyvänsä. Välttelin kuitenkin sitä kaikista ohuinta silmänympärysihoa, huulia sekä kulmakarvoja. 
  Maskin annetaan kuivua 30-45 minuuttia ja kun naamio on täysin kuivunut, revitään se varovasti irti. Itsehän hengailin aamutuimaan vielä unessa olleen J:n vieressä ja säikäytin unihiekkojaan silmistä hierovan miehen pahan päiväisesti.

P72153512 P7215366

No miten tämän likan sitten kävi? Iho tietysti jäi punottamaan naamion irrottamisen jälkeen, mutta tuloksista saan nauttia edelleen päiviä myöhemmin. Nenänvarsi on pehmeä kuin vauvan pylly eikä otsa oo hilseillyt ensimmäisen käytön jälkeen ollenkaan. Isot ihohuokoset on edelleen vaivana eikä kehveli-ihon avuksi pelkät maskit riitä, mutta kuten ylläolevasta ällökuvasta voi päätellä, kyllä ainakin osa isohuokosista hellitti otettaan. Erityisesti ihon pehmeys ja naamion jälkeensä jättämä raikas sekä puhdas tunne iholla kuitenkin jäivät mieleen. 

P72454722 P72153692

Mikäli joku teistä jakaa tämän ihastuksen peel off -naamioihin mun kanssa, niin nyt teitä kuulkaas hemmotellaan: alekoodilla sgupmask saatte -30% alennuksen MayBeautylta! Kun klikkaat tästä*, saat alekoodiin automaattisesti käyttöösi :-) Hyviä ihonhellimishetkiä!

8 kommenttia

  1. Moikka! Haluaisin tietää kauanko koodi on voimassa? Tiedän vaan pystynkö odottamaan palkkapäivääni ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Koodille ei ainakaan toistaiseksi oo asetettu aikarajaa, joten odottele ihmeessä palkkapäivää :)

      Poista
  2. näitä on kehuttu niin kovasti että mun on oikeasti varmaan pakko olla (taas) blogimainonnanuhri :D Mutta kerään vielä rohkeutta koska suurin osa noista testaajista on kirjoittanut että tuon maskin irrotus sattuu ihan pirusti :D

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä, miten kamalaa sen repiminen koko kasvoilta vois olla, mutta otsasta ja leuasta kiskominen ei tuntunut miltään, mutta nenän päältä repiminen oli verrattavissa laastariin mun mielestä :-D Se ei sattunut, mutta tavallaan kihelmöi sillä tavalla hauskasti!

      Poista
  3. Oli aiiivan pakko tilata! Mä rakastan kaikenlaisia kasvonaamioita ja testata uusia, jotta löytyis sellanen oma luottonaamio vielä joku päivä! Mulla on sekaiho joka räjähtelee silloin milloin hänestä hyvältä tuntuu, ja toivon et tästä löytyis apua hillitsemään ja ennakoimaan vähän ihon käyttäytymistä! :-D näyttää ainakin houkuttelevalta, jos niin voi sanoa :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin säästellä näitä loppusyksylle ainakin yhden pussin, jotta näkisin, miten tää tepsii mun kesäihoa huomattavasti kuivempaan talvi-ihoon! Ja kieltämättä mun sisäinen pikkulapsi heräs tätä levittäessä, kaikki ooey gooey -mönjä on ihonhoidossa vaan hauskaa :-D

      Poista
  4. Apua kuinka ihanat ja nätit silmät sulla on!!! *sydänsilmäemoji x3* :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :') Tätäpäs en hirveän usein kuulekkaan, kun mulla on niin pienet silmät :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne