SAMA MIES, ERI SORMUS

17. kesäkuuta 2016

Heräsin tähän vapaapäivään jo kahdeksan maissa, mutta pari tuntia sängyssä möllöteltyäni nukahdin uudelleen. Ja nukuin aina siihen asti, kun ovikello soi varttia yli yhdentoista. Se oli kypäräpäinen posteljooni: "Sulle ois paketti, ei mahtunu luukusta!" Siinä mä jökötin eteisessä keltaisen paperipussin kanssa. Aika tuhdissa tokkurassa. Tsekkasin, mistä paketti oli kotoisin. Bayside NY, United States.. Ja sit alkoi sydämen pamppailu sekä käsien tärinä.
  Olin aamulla tsekannut seurantakoodin avulla, että tämä kyseinen paketti on edelleen siirtymävaiheessa jossain päin Suomea ja sen jälkeen on vasta luvassa varsinainen kuljetus kotiovelle. Itseasiassa USPS väittää näin vieläkin. Luulin ovelle mennessäni, että kyseessä on vaan joku mun Ebay-tilaus. Mutta ei. Tämä oli Etsy-tilaus ja ero on vissi.

IMG_50352 IMG_50562 IMG_50402 

Tässä on siis mun uusi kihlasormus. Vanha katosi kuin tuhka tuuleen. Mies on kuitenkin edelleen sama, vaikka sormus nyt vaihtuukin. 

Tää oli tällanen vähän isompi hääjuttu, joten halusin jakaa ajatuksia myös tänne pääblogin puolelle. Jos hääjutut ja vain ja ainoastaan hääjutut kiinnostaa, niin hääblogiin pääset tästä.

17 kommenttia

  1. En yleensä kenenkään blogeja kommentoi mutta nyt on pakko, on nimittäin niiiiin kaunis sormus <3 vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, että teit poikkeuksen :-) Kiitos paljon, mä oon kans ihan rakastunut tähän!

      Poista
  2. Ompa kivan siro ja tyylikäs sormus! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sirous on nimenomaan se asia, josta itsekin tässä tykkään! Näihin mun max. kymmensenttisiin nakkeihin ei hirveitä möhkäleitä pujoteta :-D Kiitos!

      Poista
  3. Oi, nätti sormus, ihanan pieni ja siro :) Itse en tykkää mistään niin näyttävistä isoista sormuksista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muhunkaan mitkään hirvittävän paksut sormukset ei ihan iske, mutta joillekin ne sopii :-) Kiitos paljon!

      Poista
  4. Oii, toi on ihan tosi nätti sormus <3

    VastaaPoista
  5. Aivan törkysen hieno! Saaks näitä jostain tilattua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etsystä tosiaan löytyy muutamakin myyjä, joilla tämäntyylisiä sormuksia tai tämäntyylisen sormuksen sisältäviä settejä on valikoimissaan - löytyy hopeisia ja kultaisia, erimuotoisia sekä sellaisia joissa nuo kivet menee koko sormuksen ympäri ja sellaisia, joissa kivet on vain toisella puolella - kuten tässä mun sormuksessa. Kiitos! :-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne