PAST WEEKS AT A GLANCE

10. kesäkuuta 2016

ig2

Kihlasormuksen hukkumisessa on ollut yksi hyvä puoli: oon voinut käyttää ihan kaikenlaisia rihkamasormuksia vasemmassa kädessä! | Mitä tuliaisten tuomiseen tulee, niin kyllä se on äiti kun tyttärensä parhaiten tuntee. | Ei oo varmaan olemassa yhtäkään sisustuselementtiä, joka voittais leikkokukat... | Viimeisimpien helteiden aikana viihdyin töissä aikalailla yhdessa ja samassa lookissa - noi housut on ihan ykköset kesäkeleillä, kun töitä varten pitää olla smartcasual, mutta lämpötilat huutaa pelkkää casualia!

ig1

Tän viikon viimenen työpäivä sujui kivasti Starbucksin siivittämänä. | Mä päätin vihdoin ja viimein sijoittaa näihin Bik Bokin farkkuihin. Vuoden verran näiden pitäisi kestää käytössä, jotta tää hankinta olisi kannattava! | Tavan tantta lähössä kattoon Antti Tuiskua. | Parsakaalista on tullut ihan mun lemppari!! Ehkä ihan hyvä vaan, että maistoin sitä ensimmäistä kertaa vasta aikuisiällä :-D

ig3

Tästä kaunottaresta ja meikäläisen meikkivarastoista on tulossa videota lähiaikoina.. | Mun ensimmäinen Snapple ikinä ja pakko kyllä myöntää, että ainakin tähän makuvaihtoehtoon petyin aika pahasti. | Pyörähdettiin pari viikkoa sitten kavereiden kanssa Hahmajärvellä grillauksen merkeissä ja voi vitsit millasella auringonlaskulla meitä hemmoteltiin! | Sanoinks mä kenties jotain jo noista housuista..? 

10 kommenttia

  1. Oi miten kivalta tuo meikkinurkkaus näyttä!:) mulla on noi bikbokin farkut ollu jo monta vuotta hintalaafu suhde nii hyvin kohillaa mulla ainakin on kestäny vuoden käytössä helposti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kyllä piristi makkarin ilmettä kertaheitolla ihan 100-0! Ja hei ihan mahtava kuulla, että noi on kestäny sulla noin hyvin käytössä :-) GT:n Mollyt on muuten ihan ykkösfarkut, mut hitsi kun niiden lahkeista häviää ekassa pesussa 5cm.. :-D

      Poista
  2. Tuo meikkinurkkaus näyttää upealta! Innolla odotan videota siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mä alkuviikosta ehtisin sen kuvata loppuun ja editoimaan! :)

      Poista
  3. mun on pakko tulla hehkuttaan, että oon saanut sulta inspiraation omaan meikkinurkkaukseen! nimittäin kerran lähti mukaan ikeasta samanlaiset lamput kehystämään peiliä :-D

    muutenkin sulla on silmää sisustamisessa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava juttu, itellä ainakin noi valot on pelastanu monta pimeää talviaamua :-D Kiitos :)

      Poista
  4. Heii mul on ollu bikbokin farkut kans nyt reilun vuoden ja jäin miettii, mistä repäsit ton vuoden kannattavuus jutun :D Olipa muuten taas kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenköhän mä selittäisin tän nyt silleen ymmärrettävästi.. :-D Oon tässä nyt jo jonkun tovin käyttänyt GT:n Molly-farkkuja, jotka tosiaan lyhenevät lahkeesta ekassa pesussa ja/tai ratkeavat viimeistään 6kk käytön jälkeen. Kahet Mollyt vuodessa kustantaa yhteensä sen 60€, kun taas näistä Super Flexeistä maksoin 54,95 :-) Että jos nää nyt kestää vuoden hyvinä, niin mä jään voitolle ja vähän isompi sijotus farkkuihin kerralla oli kannattavampaa :-D

      Poista
  5. Mulla on kahet neverdenimit ja suosittelen!! Toiset on ollu jo yli vuoden, ei mistään haalistunu eikä löystyny. Ihan ehdottomasti mun lempparifarkut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ne kestää myös mulla! :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne