LITTLE-KNOWN FACTS ABOUT ME

30. kesäkuuta 2016

I Oon aikasemmin jo vissiin kertonutkin, että oon Snapchatin Discover-osion suurkuluttaja. Noh, samaan aiheeseen liittyen ois myös yks toinen juttu: mä nimittäin kerään ihan hullunlailla screenshotteja niistä ruoka-aiheisista seteistä. Tastemade ja Food Network on parasta ikinä ja tällä hetkellä puhelimen galleriasta löytyy 72 erilaista reseptikuvakaappausta.

IMG_20160630_184116

II Kun kirjotan viestejä whatsappissa tai facebookissa, lähetän niitä tyyliin lause - joskus jopa sana - kerrallaan. Välillä kieltämättä ihmettelen, miten hitossa oon selviytynyt saldoliittymien aikakaudesta? Miten. Tällä. Viestittelytavalla. Saa. 20 euroa. Riittämään. Koko. Kuukaudeks?

IMG_20160624_111441

III Viihdyn ihan luvattoman pitkiä aikoja oikotie.fissä ja etuovi.comissa. Se on ehkä myös osasyy siihen, miksi ollaan tähän mennessä muutettu vuoden välein. En osaa pysyä poissa asuntomarkkinoilta :-D Mut nyt kun päätettiin, ettei muuteta tästä nykyisestä asunnosta pois ennen kuin vasta joskus mun valmistumisen jälkeen, oon pysytellyt ainoastaan myytävien rivaripätkien ja omakotitalojen listauksissa. Tsekkailen kuitenkin Lahden seudun vuokratarjontaa oikein mielelläni muuttoa suunnittelevien kavereiden puolesta, toisinaan ehkä jopa ihan rasittavuuksiin asti...

IMG_20160629_013201

IV Kun mua käsketään katsomaan/menemään oikealle tai vasemmalle, pitää mun miettiä hetki. Ellen oo valmiiks auton ratissa. Muuten kuvittelen itseni siihen auton rattiin ja sen kautta muistelen, kumpi nyt olikaan vasen ja kumpi oikea. Sinänsä jännä, sillä kihlasormuksen vilkasu vasemmassa nimettömässä olis huomattavasti helpompi keino...

IMG_20160626_165517

V En syö laisinkaan nuudeleita, koska oon nuorempana meinannut tukehtua sellaseen. Ajatuskin ohuesta makaroninarusta kurkussa ahdistaa, vaikka se oliskin vaan läpikulkumatkalla. Spagettikin on siinä ja hilkulla, tagliatelle vielä menee. Meinasin kakarana tukehtua myös merkkarikarkkiin ja äiti kielsi multa niiden syömisen aika pitkälle teini-ikään saakka. Vichyn ja kokiksen juomistakin oon nyt aikuisiällä vähentänyt merkittävästi, sillä ne jää jostain syystä säännöllisin väliajoin kurkkuun poreilemaan ja taas ollaan tukehtumiskuoleman partaalla.

IMG_20160627_170622

VI Välttelen tv-sarjojen tuotantokausien päätösjaksojen kattomista. Mua inhottaa kattoa niitä, koska tiiän, että lopussa tapahtuu jotain yllättävää ja sit jatkoa pitää odotella vuoden verran. Tai ihan sama, vaikka kattosin Netflixistä jotain sarjaa maratonina, silti. Jos kauden päätösjakso kestää tunnin, mulla saattaa mennä kolme päivää sen kattomiseen, kun pätkäsen sen vähän väliä. Erityisesti olennaisten henkilöhahmojen uloskirjottaminen sarjasta tuotantokauden loppuun mennessä ärsyttää ja inhottaa. Ja vaikka oon kattonut Frendit alusta loppuun lukemattomia kertoja, on 10. tuotantokauden viimenen jakso tullut katsottua viimeks silloin, kun se tuli televisiosta vuonna 2004.

En kai oo ainoa omien, ehkä vähän hullunkuristenkin, ominaisuuksieni ja tapojeni kanssa?

10 kommenttia

  1. Hauskoja faktoja, nää oli mielenkiintoisia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, että lukiessa hymyilytti! :)

      Poista
  2. Tuli tuosta oikea-vasen jutusta mieleen, aina häiden tai kosintojen ollessa aiheena joudun miettimään että sitten kun mua joskus kositaan, kumpi räpylä sitä sormusta pitää työntää vastaanottamaan :D Se vaan unohtuu multa aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mua ei kosimalla kosittu, sain pähkäillä ihan itse, kumpaan käteen se sormus nyt oikein tulee :-D Sitä luulis, että aikuinen ihminen tietää tämmöset, mut ehei..

      Poista
  3. Mulle on tullut sama "pelko" pitkiin ruokiin :-D Viime kesänä söin pekonivartaita ja ne oli ilmeisesti niiin hyviä etten malttanut pureskella ihan kunnolla ja olihan se ihan hirveä tunne kun osa siitä oli kurkussa ja osa suussa hyi hitto. Nykyään tuleekin pureskeltua kaikki kunnolla ja juuri esim spagettin syöminen on vähän ahdistavaa :-D

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi inhottavaa! Mulla on niin isot nielurisat, että mun nielu on todella ahdas ja vaikka hyvin tottunut e-pillerinpopsija olenkin, niin luiruruokien lisäksi pienet pillerit on kamalinta ikinä. Etenkin, jos ne jää tonne jonnekkin nielun perukoille pyörimään eikä mee alas edes veden avulla :-D Jänniä nää tämmöset!

      Poista
  4. Täydellinen kuva susta! Älyttömän kaunis

    VastaaPoista
  5. Olet niin upea siinä kuvassa! *.* ja toi frendit juttu on tuttu täällä! hahah en koskaa kato sitä viimeistä jaksoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan aiheuttanut aika monelle meidän sukupolven mukulalle traumoja, mitäs esittävät kymmenen vuotta ihan huikeeta tv-viihdettä ja sitten vievät sen pois tuosta noin vaan!

      Kiitos paljon :')

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne