VAPPUBRUNSSI

1. toukokuuta 2016

P5014668 P5014662 P5014658

Me ollaan täällä tässä vaiheessa vappua navat ihan ratkeemispisteessä, kun päätettiin kaveripariskunnan kanssa järjestää pieni vappubrunssi täällä meillä. Telkkarista pyörii törkeen hyvä leffa ja pöytä notkuu edelleen kaikenlaisesta mätöstä, vaikka niitä tässä on hyvän aikaa jo keretty mussuttaa. 

Eilinen vietettiin tän kevään juhlan luonteeseen kuuluvasti ulkoilmassa ja yöllä suunnattiin sit lopulta kuppilaan. Mun ilta meni vähän pilalle siinä vaiheessa, kun säikähdin hävittäneeni kotiavaimet, mutta aamuyöstä kotiin palatessa odotti mua iloinen ylläri, kun bongasin tutun avainnipun keittiönpöydältä. Harmittaa, että oma ilta meni murehtiessa - minä kun en ikinä hukkaa mitään (sitä kaveritkin mulle yritti toitottaa, että mitään en oo hukannut tälläkään kertaa) - mutta aina säikähdykseen saakka mulla oli ihan törkeen hauskaa! Koko meidän kööri oli pukeutunut jollain tavalla opiskelijahaalareista eläinpukuihin ja second skineihin, eikä pieni tihkusade haitannut menoa missään vaiheessa. Pääsin ekaa kertaa ylioppilasjuhlien jälkeen ulkoiluttamaan valkolakkiakin, kun se on tähän saakka aina unohtunut vanhempien vaatehuoneeseen.

Toivottavasti teidän vappuaatto sujui vähintään yhtä mukavissa merkeissä ja vältyitte säikähdyksiltä. Mä nappaan nyt ton mansikkakulhon kainaloon ja jatkan leffan parissa. Kivaa vappua kaikille!

4 kommenttia

  1. Ai että tuo brunssi näyttää kyllä hyvältä! Nyt tekee mieli karjalanpiirakoita ja munavoita, nam :-D Mullaki meinas tulla pieni hätä, kun olin vissiin hukannut puhelimen kapakan ulkopuolella, mutta onneks kaveri oli löytänyt sen, huh! Mäki yritän aina olla niin varovainen, etten kadottais mitään tärkeetä heh..

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan hirveetä, kun tajuaa, et jotain puuttuu! Ja kavereille totesinkin, et eihän siinä, jos oisin tajunnut avainten puuttumisen bussissa matkalla kaupunkiin, mutta kun sen tajuaa vasta siinä vaiheessa, kun on toilaillut kaupungin päästä päähän ja juonut pullollisen skumppaa... :-D

      Eikä siinä mitään, jos ne avaimet ois oikeesti hävinny. Mut se, että mä ylipäätään olisin hävittänyt jotain. Paras kaveri yritti jankuttaa, että mä oon niin järjestelmällinen ihminen, ettei vaan oo mahdollista. Noh, oikeassahan se oli :-D

      Kiitos, toivottavasti kerkeet jossain vaiheessa haukkaamaan munavoilla höystettyä karjalanpiirakkaa! :-)

      Poista
  2. On ollu tosi herkullinen brunssi siellä! Namsk! Saan hyvää inspiraatiota huomisen brunssin tekemiseen! Kiitos ;) http://valkoinenhaave.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, jos tästä oli inspiraatioksi. Kieltämättä maistuisi itsellekin tällä hetkellä! :)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne