SITRUUNAVIIPALEITA, NAHKALIIVEJÄ JA KADONNUT KIHLASORMUS

18. toukokuuta 2016

P51849222

Seikkailin tossa pari viikkoa sitten Ebayn ihmeellisessä maailmassa ja nyt niitä paketteja on alkanut hiljalleen tipahdella postiluukusta. Meikkejä en Kiinasta juurikaan tilaile, mutta kaikenlaista muuta kyllä. Kuten esimerkiksi tämän rannekellon, jolla postimies mua tänä aamuna ilahdutti. Ajattelin myös kuvata ensimmäisen youtube-videon Ebayhin liittyen ja ehkä avata siinä ostosten esittelyn ohessa myös jonnin verran itse tilaamisprosessia. Miltä kuulostais?

IMG_48988

Hullua ajatella, että mulla ei todella oo ollut kunnon yöpöytää sen jälkeen, kun muutin pois kotoa. Okei, eihän mulla vieläkään ole sellasta yöpöytää, joka niiden kategorian alle jossain Ikean nettikaupassa listattais, mutta Kärkkäiseltä löytyi huomattavasti parempi vaihtoehto mun iänikuiselle minijakkaralle. Jos vaikka jatkossa ei huitois pienelle pinta-alalle kohonneita kirja- ja juomalasivuoria unissaan pitkin permantoja.

IMG_49082

Mä tiiän, et mä lupasin, etten tuo kauneushömppää enää blogin puolelle. Mut pakkohan tätä nyt on hehkuttaa, kun alle kolmella eurolla löytää ihan tajuttoman hyvän ja samalla kivanvärisen kynsilakan. Ostin tälle kaveriks vielä Essencen Gel Look -päällyslakan, jolla saa aikaan kovan ja kiiltävän pinnan. Kynnet pysyi nättinä viidettä päivää ennen ensimmäistä lakkapinnan lohkeamista!

IMG_49156

Elämäntaparemppa etenee tällä hetkellä ihan miten sattuu. Vyötärön tilanne (-2cm) on jumahtanut paikoilleen ja reidet on edelleen massiiviset, mutta olo on kivempi. Mun suunnittelemani määrä liikuntaa ei oo toteutunut ja herkkujakin oon napostellut ihan hyvällä omalla tunnolla, mutta en tän takia jaksa potea huonoa omaatuntoa. Tällä viikolla alotetaan kaverin kanssa sulkkis, mä oon hurahtanut sitruunalla höystettyyn jääveteen, käppäilen paljon mieluummin rappusia kuin odottelen hissiä ja mummon mies korjasi mun polkupyörän. Pari päivää sitten nappasin Rontin auton kyytiin ja tultiin tohon meidän kämpän lähimettään köpöttelemään, siitäkin tuli ihan törkeen hyvä fiilis!

IMG_49044

Kirppareilta en oo malttanut pysyä poissa. Kuukausi sitten erittäin huonolta näyttänyt kesävaatetilanne on korjaantunut hiljalleen ja alan olla edes jollain tavalla valmis seuraavaan helleaaltoon. Mun jo esittelemien löytöjeni lisäks ostin toissapäivänä tämmösen valkosen nahkaliivin, joka yllättäen miellytti mun silmää paremmin kuin olin kuvitellut!

Elämä rullaa ja kouluhommiakin oon saanut kirittyä kiinni. Eilen istuin neljä tuntia kirjastolla rustaamassa yhtä englanninkielistä työtä, pesin vessan, vaihdoin lakanat ja viikonloppuna alotan projektin, johon liittyy meikkipöytä, spraymaali ja rulla dc-fixiä. Mut jostain hitsin syystä mua on vaivannut ihan älytön hajamielisyys viimeisen kuukauden ajan. Vapun jälkeen naureskelin "hävinneitä" avaimiani. Noh, eihän ne avaimet missään hukassa olleet, mutta bussikortti loisti poissaolollaan, kun sitä seuraavan kerran tarvitsin. Kameran linssinsuojus jäi auton katolle ja se on nyt luoja ties missä, mutta unohdinpa myös auton avaimet keskuslukkovikaisen auton virtalukkoon kaupan pihassa ja nyt mä oon kaiken huipuksi hukannut kihlasormukseni. Mä en tajua mikä mua vaivaa, onkohan se tää kun on niin törkeesti tekemistä ja muistamista, että jostain kohtaa oma mieli sit vähän antaa joustaen? J jo vitsaili, että sen hajamielisyys on siirtynyt muhun, kun yleensä se on tässä parisuhteessa toi kakslahkeinen, jolta on kaikki aina hukassa :-D 

Ehkä tää tästä, parempi varmaan keskittyä jäljellä oleviin koulujuttuihin, että sais ainakin ne pois mielen päältä pääkoppaa kuormittamasta!

10 kommenttia

  1. Mua mietityttää miten sun reidet ei oo kiinni toisissaan vaikka kookkaat onki, ei näytä niin pahalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuha on selkä notkolla ja perse kohti kattoa, niin milläs ne nyt yhteen osuis?

      Ei vaan, itekki pällistelin samaa, et mahtuuko tän tantan reisien välistä muka tätä nykyä jotain lävitse, kun ovat tosiaan vielä aika massiiviset :-D Kyllähän tohon väliin jäi vaikka kuinka paljon tilaa vielä pari vuotta sitten ennen meikäläisen leviämistä ja kun jalkaan meni stretchittömät kolmekutosen housut, ehkä se on luustosta kiinni tai jotain?

      //Kyllähän mulla reidet tietysti osuu yhteen, jos napautan nilkatkin yhteen, mutta liikanmaikkojen kuuluttama hartioiden levynen tukeva haara-asento näyttää huomattavasti paremmalta kuin joku tovi sitten! :')

      Poista
  2. oiiii odotan innoissani sitä ebay postausta!!😍 nimkttäin itekkin hurahtanu täysin sieltä tilaamiseen😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebay on hirmu koukuttava, etenkin tämmöselle hintahaukalle :-D Video tulee näillä näkymin pelkästään Youtuben puolelle, ellen tänne jollain tavalla hinttaa siitä, niin kannattaa silläkin suunnalla pysyä kuulolla! :)

      Poista
  3. Olis ihana saada tänne blogiin välillä myös niitä kosmetiikkajuttuja, ei välttämättä joka viikko, mutta aina silloin tällöin. Sun meikkiaiheiset postaukset ja tuotearviot ovat aina olleet huippuluettavaa. Kiitos blogistasi! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos sellasia ihan huipputuotteita tulee kokeiltua ja hyväks todettua, niin ehdottomasti vinkkailen niistä täälläkin :)

      Poista
  4. Mun reidet on saman kokoiset kuin sun mutten pidä niitä erityisen massiivisena :D painan noin 67 kiloa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kokonaisuushan se on vähän niinku mikä ratkasee :-) Mä en oo käynyt vaa'alla pitkiin aikoihin, mutta luultavasti painan vähän enemmän kuin sä. Jos oikeiden "sääntöjen" mukaan mitataan, niin mulla on jalat ja yläkroppa samanmittaset keskenään, mikä luo omaan silmään vähän semmosen muhkumman illuusion :-D

      Poista
  5. Ebay haulille sanon KYLLÄ!:D Äärettömän pihinä oon itekin shoppaillut sen ja Aliexpressin kautta jonkin verran ja rakastan myös katella muiden löytöjä. Semmoinen pikkuinen varoitus noista kelloista, että voi olla että parin viikon jälkeen sanoo itsensä jostain osasta irti... :D tietty hinnastakin riippuu mut parin euron kelloja en voi kellekään suositella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jo vähän kaavailin, että oisin vaihtanut ton kellon rannekkeen, mutta eipä se näy olevan mahdollista, kun kellotaulun pidikeosissa ei oo minkäännäköisiä "ruuveja" näkyvissä.. Toistaseks ranneke on siis ainut, joka on vihoitellut, kun se on niin jähmeää tavaraa, ettei tahdo taittua nätisti :-D

      Pitää nyt toivoa, että loputkin ebay-tilaukset saapuis mahdollisimman pian.. Vielä pari pakettia uupuu :)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne