POWDER & PLEATED

26. toukokuuta 2016

Postaus sisältää tuotelinkkejä*

DSC08752 DSC08789 DSC08835

Tästä hameesta on jo keretty kysellä jonkun verran, kun julkaisin siitä kuvan Instagramissa. Kyseessähän on tosiaan yksi monista Ebay-löydöistä, vaikka tarkoitus kyllä olisi tilata vastaava Asokselta. Näissä ebaykoltuissa on nimittäin vähän se vika, että kokoskaala päättyy johonkin S/M-tienoille ja vaikka mun hameen vyötäröllä kuminauha onkin, puristaa se aika ikävästi. Kuminauha on kaikenlisäks sellanen leveä ja irrallaan kankaan sisällä, joten se menee rullalle ja painaa sen myötä entistäkin ikävemmin. Mutta koska midipituus on epäilyttänyt mua ihan hitoikseen, päätin ensin tilata tällasen prototyypin ja kokeilla, miltä se mun päällä näyttäis. Pohkeet näyttää tavallista paksummilta ja ilman itseruskettavaa en tuota enää päälleni pue, sillä mun kintut näyttää olevan värimaailmaltaan tismalleen samat hameen kanssa.. Kaiken kaikkiaan kyseessä on kuitenkin yks mun lempiasuista viime aikoina ja toi House of Brandonilta* saatu Vero Modan rotsi kruunas koko komeuden!

DSC08770 DSC08760
Jacket House of Brandon*
T-shirt H&M
Skirt Ebay
Sneakers Nike/Zalando
Sunglasses & purse 2nd hand

DSC08774

Mulle on avautunut ihan uusi maailma bloggaamisen saralla, kun tavallaan sattuman kautta tutustuttiin Inkan kanssa. Hän pyys mua mukaan osaksi bloggaajista/blogeista kertovaa päättötyötään ja siinä jelpatessa tuli sit puheeks, et voisinko ottaa häneen yhteyttä myöhemminkin asukuvaamisen merkeissä. Noh, tässä sitä nyt sitten ollaan. Siinä missä J tai mun vanhempi pikkuveli kuvaa asuja eiks nää neljä kuvaa riitä ihan hyvin -mentaliteetilla, napsii itsekin blogia kirjoittava Inka kuvia vaikka minkälaisilta etäisyyksiltä ja minkälaisista kulmista.
  Vaikka Lahdessa jonkun verran bloggaajia onkin, on tää mulle ihan uutta tehä yhteistyötä jonkun sellaisen kanssa! Tavallisesti viihdyn hyvin pitkälti omissa oloissani ja oon blogin suhteen ehkä jopa vähän surullisen omavarainen, joten oon vähän hämmentynyt, miten normaalilta kaupungin keskustassa pönöttäminen tuntuu. Eilen olo oli tosin kaikkea muuta kuin luonnollinen, kun töissä venähti vähän pitkään ja myöhästyin meidän kuvaustreffeiltä. Taidan kieltämättä myös näyttää siltä, että oon juossut keskustan halki 25 asteen helteessä :-D

Miltä nää oikean ihmisen ottamat asukuvat teidän silmään vaikuttaa, ainakin omasta mielestä ero jalustan kanssa temppuiluun on huomattava! 

7 kommenttia

  1. vau todella upeita kuvia! Mietinki ku niitä katoin että kukakohan on ottanut ku ei näytä tutuilta :-) ja upea hame, sopii sulle niin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mua kyllä vähän harmittaa, että vanhempien luona evakossa ollessa tajusin ottaa mukaan vaan tän mun chromebookin, jossa ei oo kunnon kuvanmuokkausohjelmia, mutta kait nuo menee noinkin!

      Poista
  2. Mun on varmaan kans pakko hommata tollanen hempeemmän värinen hame, näytti niin kivalta sunkin päällä! Ja hei vois joskus mennä kuvailemaaa sillee, et säki napsisit musta muutamat otokset :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOO ilman muuta! Tämä on siis vastaus hameelle että tolle kuvausehdotukselle, ois kiva päästä itsekin pitkästä aikaa kameran taakse :-)

      Poista
  3. Aivan ihana tuo hame! Haluisin itsekin just tollasen, mut se ei vaan jotenkin natsaa yhtää mun kropan muodoille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäs kieltämättä kans vähän kaventaa tota uumaa, että toi todella pääsis oikeuksiinsa... :-D Kiitos!

      Poista
  4. Aivan ihania kuvia! :) Ja toi hame, aaaaah tahtoo samanlaisen!!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne