POIKKEUSTILA

15. toukokuuta 2016

IMG_20160515_172229

Meidän arki on tällä hetkellä vähän erinäköistä kuin normaalisti. Pidetään veljen kanssa vuoroin vahtia kotopuolessa ja prioriteetti numero yksi on tuo meidän perheen oma maskotti, Rontti nimittäin. Porukat lähti reissuun (taas vaihteeks) enkä oo nyt viikkoon nukkunut omassa sängyssä. Tänään tehtiin veikan kanssa läpsystä vaihto ja mä tulin viikoks tänne omaan kerrostalokaksiooni punkkaamaan. Viikon päästä vaihdetaan vielä kerran, koska siivousnatsina tykkään huolehtia kotikodin sellaseen kuntoon, että äitin ja isin on kiva tulla kotiin kolmen viikon hotellirupeuman jälkeen.

Siitä huolimatta, että oon asunut maalla viikon verran, on tässä tapahtunut vaikka mitä ja miltei enemmän kuin normaalisti. Oon ollut jatkuvasti liikkeessä, kun oon toiminut vähän tämmösenä oman äitini korvikkeena myös isovanhemmille. Äitienpäivänä mummo vei meidät Siipiravintolaan syömään, eilen käytiin katsastamassa J:n ystävän bändin levyjulkkarit ja viikon päästä pitäis viedä auto määräaikaishuoltoon. Mulla lähti kesätyöt törkeen hyvin käyntiin ja oon viihtynyt uudessa paikassa muutenkin ihan mahtavasti - perjantaina tein elämäni ensimmäisen tilityksen ja sekin kuulemma meni ihan nappiin! Vähän ikävänpuoleistakin on sattunut, mulla on nimittäin nyt aikuisiällä puhjennut ilmeisesti jonkinsortin siitepölyallergia ja tänä aamuna vasen silmä näytti siltä, kuin mua ois tinttastu ihan huolella päin näköä.

Mä elän siis tällä hetkellä vähän tämmösessä poikkeustilassa, vaikka tulevan viikon ihan omalla kotosalla hengailenkin. Tää tietysti vaikuttaa jonkin verran myös blogiin, koska mä en halua hirveemmin tuoda vanhempieni kotia esille internetissä. Se ei enää virallisesti oo mun koti. Yritän kuitenkin tässä seuraavan viikon aikana kehitellä matskua niin paljon kuin kouluhommilta ja kahden talouden pyörittämiseltä kerkiän! Nyt mä kuitenkin keskityn pyykinpesuun ja tiskikonerumbaan, ihanaa olla kotona... Rentouttavaa ja aurinkoista helluntaita kaikille :-)

6 kommenttia

  1. Missä oot kesätöissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tieto ei mun mielestä kuulu blogiin laisinkaan, ymmärrät varmaan :-)

      Poista
  2. Haha mäki oon aina se meiän perhees joka on viimeisenä siel iskän talossa siivoamassa ennen kuin hän tulee kotiin reissusta :-D Ja muuten noi kuviolliset housut vasemmas alakulmas näyttää tosi kivoilta, mistä oot löytäny?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, musta ainakin on hirveen kiva toivottaa äiti ja iskä tervetulleeks puhtaaseen kotiin :-) Ne on arjessaankin niin kiireisiä, et musta on vaan kiva tälleen ku he on lomalla niin vähän hääriä ja häslätä kotosalla ihan vimpan päälle :-D

      Pöksyt on H&M! :-)

      Poista
  3. Voijehna, musta tuntuu että todella monella on tänävuonna ollut ekoja kertoja voimakkaita siitepölyoireita :/ vaikka tän vuoden piti olla vähäsiitepölyinen :D ite tässä 15v allergiasta välillä enemmän ja välillä vähemmän kärsineenä oon huomannu antihistamiinin, nenäsuihkeen ja silmätippojen lisäks pari huippu tipsiä olon helpottamiseksi. Nenäkannu ja iltaisin hiusten huuhtelu oikein pölyisinä päivinä! Nenäkannun käyttö kyllä tuntuu aika nihkeeltä aluks, mutta putsaa ihanasti ontelot :DD samoin perus flunssan aikana tosta on ollut hyötyä! Hiusten mukanahan tulee hurja määrä siite ja katupölyä tyynyliinaan johon sitten hankaat nassua koko yön. Varsinkin pitkillä ja paksuilla hiuksilla on turhauttavaa joutua melkein päivittäin pesemään hiukset mutta apu on aina apu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nenäkannu on ollu pahimmissa flunssissa ihan huippu! Mut mulla ei nokka oo tukossa, allergia oireilee vaan silmissä :c Ihan tajutonta kirvelyä ja vuotamista, J jo nauro kun mulle iski semmonen kohtaus autossa, et nyt noi ohikulkevat ihmiset luulee et se on jättämässä mua tai jotain ku olin niin räkäitkusen näkönen :-D

      Pitänee vaihtaa aamusuihkut iltasuihkuihin, kiitos vinkeistä! :)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne