OUTFIT THROWBACK - APRIL EDITION

23. huhtikuuta 2016

Sitä luulis, että kevään tullen pukeudutaan värikkäästi ja suositaan vaaleita sävyjä. Noh, mulle kevät on ilmeisesti ollut aina jonkin sortin suruaikaa, kun oon viihtynyt melko tummanpuhuvassa vaatetuksessa joka huhtikuu lukion kakkosvuodesta lähtien! 

huhti12

2012 Jossen ihan kamalasi valehtele, niin mulla taitaa tässä kuvassa olla ihan vaan mustat leggingsit. Kieltämättä ajaus houkuttelee edelleen, on ne vaan niin pirun mukavat pöksyt. Ja tälleen kun on vähän mammamaistunut, niin kantti antaa jo periks pukeutua tunikoihin... Tai sitten ne on mustat pillifarkut, mene ja tiedä. Tuo punainen ruutupaita oli ihan törkeen kiva, takki oli neljä kokoa liian iso, tuubihuivit ihan must-juttu ja ristikoruja löytyi joka lähtöön. Jalassa on mitä todennäköisimmin ollut valkoiset Converset, mitkäs muutkaan?

huhti133 

2013 Tässä asussa mä näkisin itseni ehdottomasti tänäkin päivänä. Koska miksi ei, simppeliä ja ajatonta? Raita toimii aina ja toi bleiseri multa löytyy edelleen. Nykyään se on vaan enempi normibleiseri, kuin tarkoituksensa mukainen boyfriend-malli... Ja voi tuota aikaa, kun leuka oli vielä sen verta solakassa kunnossa, että tuo mun leukaan geeniloton aikana kaiverrettu hiirenpi**u näkyi selkeesti kilometrien päähän. En ois tuolloin uskonu, että sitä voi tulla vajaat kakskytä kiloa myöhemmin ikävä :-D KATTOKAA NYT NOITA KINTTUJA?!

huhti14 

2014 Muutettiin 2013 joulukuussa meidän ekaan omaan kotiin ja kevään tullen tuli sit pähkäiltyä, et missä hitossa niitä asukuvia ottais. Läheinen kuusiaitojen välistä kulkeva jalkakäytävä oli paras vaihtoehto ja pakko kyllä myöntää, ettei tuo yhtään pöllömältä taustalta näytä! Tää asu oli kyllä ihan törkeen kiva myös. Ei nyt mitenkään järin mieleenpainuva, mutta helppo, simppeli ja semityylikäs kuitenkin. Ei tälleen jälkeenpäin hävetä kattoa näitä kuvia. Arskat multa löytyy edelleen ja niistä en luovu, kaikki muu on tainnut lähteä kiertoon tai roskiin jo aikapäiviä sitten. (Muistan stressanneeni kiloista tätä asua esitellessäni. Niin mistä kiloista?!)

huhti15

2015 Sit muutettiinkin taas ja sillä kertaa Lahden nuortentalo Pariston naapuriin ja siellä pihassa tulikin mahdollisuuksien mukaan pyörittyä asukuvauksen parissa. Muistan rakastuneeni tuohon huiviin ihan todella palavasti ja kuinka fiiliksissä olinkaan, kun pääsin vetelemään nilkat paljaina. Jotenkin ei tänä vuonna tässä vaiheessa huhtikuuta ihan houkuta, jos vaikka vapun jälkeen raaskis kokeilla? Huivinkin myin instagram-kirpparilla.

2016-04-23 04.01.26 1

2016 Ja tämmösissä rytkyissä mä tänään hiihtelin menemään, jälleen yks mun luottouniformuista, kun tuntuu siltä ettei mikään oo hyvä. Mun kaikki mustat farkut - joita ei siis ole tarkoituksella revitty - on rikki, joten on pitänyt keksiä asuja myös valkoisten ja sinisten farkkujen ympärille. Ollut jotenkin virkistävää pukeutua välillä muuhunkin, kuin niihin iänikuisiin mustiin Mollyihin, mutta kyllä mä silti jo vähän odottelen ensi kuun neljättä, jotta pääsisin ostamaan uudet mustat pöksyt.

Hauska kieltämättä nähdä, miten yhden kuukauden sisälle mahtuu jos jonkinlaista ilmaston vaihtelua. Yhtenä vuonna on lunta korviin asti ja toisessa vedellään jo jalkaterät paljaina. Tuo 2013 vuoden kuva taitaa todellisuudessa sijoittua vielä maaliskuun puolelle, mulla on nimittäin muistikuva, että toi ois napattu mun pikkuveljen syntymäpäivänä, mutta ulkosella kovalevyllä se oli jostain syystä huhtikuun kohdalla. Noh, ei se oo niin nökönnuukaa, päivä sinne tai tänne. Ja löysinpäs vielä asun huhtikuulta 2010... Eriparivillasukat to the rescue!

Näitä on aina ihan yhtä jännä katsella, mut hei minkä vuoden asu teihin iskee kaikista parhaiten?

18 kommenttia

  1. Nää outfit throwbackit on kyllä yksiä ehdottomia lemppareita sun postauksista! Varsinkin kun pitemmän aikaa sua jo seuraillut ja osa kuvista tuttuja vuosien takaa. :) yks ilta näin sut koulussa kun aina välillä käyn sielä kanssa. Teki mieli moikata kun ihan kun oisit vanha tuttu kun sun blogia ahkerasti lukee :D en sit kuitenkaan kehdannut kun sulla näytti olevan kiire.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos paljon! :-) Ja joo, yleensä jos oon koululla, niin mulla on vähän kiire :-D Mutta aina mulla on aikaa morottamisen verran, et seuraavan kerran kun törmätään, nii tuu ihmeessä nykäseen hihasta!

      Poista
  2. tuo vuoden 2014 asu on ehottomasti miun lemppari! tuo nahkatakki vaan näyttää pirun hyvälle😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli kyl älyttömän hyvä rotsi 20€ löydöks, vaikka muovia olikin :-) Harmi, että levisin niin paljon, että mun piti luopua siitä. Kiitos! :-D

      Poista
  3. 2013 kyl jotenkin iskee :D ihanan ajaton niinku sanoitkin!

    tulipa muuten mieleen että olisi tosi mielenkiintoista lukea postaus pitkästä parisuhteesta ja esimerkiksi siitä miten estää suhdetta muuttumasta kaverisuhteeksi vaikka alkuhuuma olisi loppunut jo vuosia sitten. Joten jos koet että sulla olisi jotain sanottavaa aiheesta etkä koe sitä liian henkilökohtaiseksi niin täältä löytyisi erittäin kiinnostunut lukija sellaiselle postaukselle :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva postausidea, ilman muuta voisin aiheesta kirjottaa! Mun vaan pitää suunnitella se jotenkin sillä tavalla, ettei J tuu liikaa esille. Hän kun ei haluu olla mun blogissa tai Youtubessa enää ollenkaan näkyvillä. Ehkä mä jotain keksin :-)

      Poista
  4. Toi 2014 vuoden asu on kyllä ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustakin se oli tuolloin ihan nappi!

      Poista
  5. Sulla on kyllä aina ollut ihan kiva tyyli ainakin näiden kuvien perusteella. Suosikkini noista ovat varmaan 2013 ja 2016 :)

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  6. Vitsi nää on kyllä kivoja postauksia! Mun mielestä siulla on vielä ihanan virkistävä tapa puhua ja käsitellä tätä siun "paino-ongelmaa"! Ite oon niin kurkkua myöten täynnä kaikkea fitnesshömppää jne. niin on kyllä toivottua vaihtelua kun joku puhuu asioista huomattavasti arkisemmalla tasolla ja tahdosta lähteä muuttamaan asioita terveellä tavalla. Tästä kaikesta siis aivan valtava peukku täältä suunnalta!
    Terveisin, ikuisesti painonsa kanssa kamppaillut ja kamppaileva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi olla, että mun luvattoman rento lähestymistapa tätä mun hoikistumista kohtaan on syynä siihen :-D En jaksa pingottaa vielä tässä vaiheessa, hiljaa hyvä tulee. Älyttömään fitness-rumbaan lähtiessä rupeis varmaan pidemmän päälle vaan kyrpimään...

      Kiitos älyttömän paljon!

      Poista
  7. Superhauska tällainen postaus, näitä olis kiva nähdä jatkossakin!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tämän vuoden ajan ajattelin aina silloin tällöin näitä postailla, menee vähän sen mukaan et miten menneiltä vuosilta löytyy asukuvia just kyseiseltä kuukaudelta. Kiitos paljon, kiva kuulla et näille on lukijoita! :-)

      Poista
  8. Tyylikäs sinä! Peukutan noita kaikkia asuja paitsi ensimmäistä, mutta ei sekään katastrofi oo :) 2014 on mun ehdoton suosikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se on aika tommonen oman aikansa tyypillinen lukiopimu :-D Toi takki on kyllä ihan hirvee... Kiitos paljon!

      Poista
  9. Ei mulla muuta kun että toi bleiseri kuvan tukka! :O en ees muistanut, että sulla oli noinkin tummaa jossain vaiheessa. Varmaan yksi ärsyttävimmistä väreistä ylläpitää, kun juurikasvua pukkaa helposti, mutta toi väri,kiilto ja pituus on kuin hiusmainoksesta konsanaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiäkkö ku toi kiilto meinas käydä ongelmaks, kun hius oli niin liukas, ettei siinä pysynyt letti eikä kiekura :-D Viimekesäsen aurinkoraidotuksen jälkeen hiukset ollu sellaisinaan ihan huomattavasti karheemmat, mutta hyvällä hoitsikalla saan luirutukan takas jos haluan. En tosin halua, heh.

      Musta oli myös jännä huomata, miten pitkään elin ton tumman värin kanssa! 2010-2011 oli huomattavasti vaaleampaa, sit värjäsin räikyvänpunaseks ja sen jälkeen pysyttelin viime kesään saakka tummanruskeassa, liukuvärjättynä ja ilman.

      Kiitos Alina! :'-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne