ARMY DUSTER COAT

21. maaliskuuta 2016

*Yhteistyössä Junkyardin kanssa, postaus sisältää affiliate-linkkejä

IMG_44232
Duster coat Junkyard XX-XY (click)* | Crop top Junkyard XX-XY by Madeleine Pedersen (click)* | Pants Gina Tricot | Sneakers Nike | Sunglasses Ebay
oufit2

Musta on hyvää vauhtia syntymässä hitonmoinen takkihamstraaja. Mä en yhtään osaa sanoa, mitä mun luomiväripaletti-harrastukseni tästä uudesta haalimisen kohteesta on mieltä... Pienet muoviset lärpättimet on niin paljon helpompi varastoida kuin kaappitilaa rohmuavat vaatekappaleet!
  Oon myös aavistuksen verran kiukuissani siitä, että saatiin takatalvi. Kuten kuvista voi huomata, tää olis ihan redi kevättä varten! Mut sen sijaan, että saisin käyskennellä kuivalla asfaltilla nilkat vilkkuen, osui mun katse aamulla ensimmäisenä lumiseen kotikatuun ja mielessä vilahti mielikuva untuvatakista... Noh, eipähän tarvii niiden kevätkelien vihdoin koittaessa surkutella, ettei oo mitään päällepantavaa. Täällä on nimittäin kehitelty vaikka minkämoisia +10 celsiukseen passaavia asuja jo hyvän aikaa ja tuli persuksen alla odotellaan, joko mä kohta pääsisin tonne pihalle näitä mun suunnitelmiani kuvailemaan.

Kuvailin tänään myös meikkituton ja sen takia viihdyn näissäkin kuvissa arskat nokalla - ettei mee yllätys pilalle. No okei paljastin sen jo Snapchatissa.. Mutta mistä on kyse, sen pääsette näkemään tarkemmin huomenna mun Youtube-kanavalla!

16 kommenttia

  1. Ihana takki! Onko noi farkut mollyt vai mitkä? :) ja pakko kysyy vielä et mitä huulipunaa kuvissa, kivan kirkas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Mollyt on kyseessä! Ja huulipuna on Sleekin liquid lipstick sävyssä Brink Pink :-)

      Poista
  2. Oijoi ku on ihana takki! Itekki oisin ihan valmis kevääsen mut täälläki oli aamulla -13 astetta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähänkö ois tehny mieli itkeä, ku huomasin, et tuolla tulee lunta D-: Kiitos! :)

      Poista
  3. Omg mikä lookki sulla nainen! Upee! Ihanan fresh koko asu :-)

    VastaaPoista
  4. et oo enää ilmeisesti yhteistyöpostauksia vastaan? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhän mä oo ollut enää piiiiitkään aikaan :-)

      http://andshegrewup.blogspot.com/2015/06/ajatuksia-yhteistyokuvioista.html

      Poista
  5. Täälläkin odotellaan jo kovasti kunnon kevätkelejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä ne sit ilahduttaa ihan tuplaten, kun vihdoin kehtaavat saapua! :-D

      Poista
  6. Oi, tosi kiva asu! :-) Mä oon jo pari kertaa hytissy kevättakissa ulkona, mutta tän aamun -17 lukemat pakotti palaamaan talvitakkiin. Sais kyllä kevät tulla jo :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi auringonpaiste on kyllä tosi petollinen, kun sitä helposti kuvittelee, että olis lämmin.. Aina siihen saakka, kunnes katsoo lämpömittaria tai katuu bussipysäkillä sitä takkivalintaansa :-D

      Poista
  7. Upee takki ja kiva meikkivideo, mutta yks juttu häiritsee ! Sun puhe on kovin hiljaista videolla ja on vaikea välillä pysyä puheesi mukana, kun ei yksinkertaisesti kuule mitään. Ja sitten kun lataa volat täysille, että kuulisi, niin tuo ''välimusiikki'' iskee aika kovaa taas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi on juttu, jota mä koitan työstää, mutta mä en ole netin ulkopuolellakaan mitenkään hirveän kovaääninen tai selkeä artikuloija. Ja jossen oo yksin kotona - niinkuin en eilen kuvatessani ollut - tulee ihan törkeen typerä olo, jos käytännössä huudan kameralle, kun toinen vaikka kattos telkkaria viereisessä huoneessa :-D J ei oo vielä tottunut näihin mun videokeisseihin ja se saattaa välillä tulla muutamaankin otteeseen keskeyttämään/ihmettelemään, jos puhun vaikka snapchatille. Kaikenlisäks ilman erillistä mikkiä äänentoisto on välillä mitä sattuu ja eilinen hissutteli meni sit lähinnä sen piikkiin, etten vielä handlaa keskittymistä ja puhumista yhtä aikaa :-D

      Kiitos kuitenkin, I'm working on it :-)

      Poista
  8. aivan ihana takki! oon kans kyseistä takkia himoinnu mutta hinnan takia ei oo tullu ostettua.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessä on kieltämättä vähän tyyriimmän puoleinen takki, mutta ainahan sitä voi säästää! Tai etsiä alternative vaihtoehdon, duster coatit kun on tän kevään juttu ja niitä löytyy vähän joka nurkalta :-) Kiitos paljon!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne