LEAP DAY @ HOME

29. helmikuuta 2016

Tässä sitä porskutetaan, jälleen yhden karkauspäivän viimeisiä minuutteja. Sattuneesta syystä ei tarttennu ketään tänään kosia. Mites siellä, tuliko myöntäviä vastauksia vai pistittekö ukot hamekangaskaupoille? Jälleen ois myös yksi kuukausi paketissa. Siis, miten hitsin nopeesti tää alkuvuosi aina menee? Joka kerta tää tulee mulle muka yllätyksenä et vuoden vaihteesta kevääseen siirryttäessä puhutaan kirjaimellisesti yhdestä humauksesta vaan.

IMG_4046

Meidän asunto kylpi sellasella oikein messevällä otteella auringonvalossa tänään. Melkein jo kehtasin valittaa, että ärsyttää kun häikäsee, mutta parempihan tämä nyt on kuin mitä se jäätävä harmaus ja hämäryys. Tosi jees muutenkin, että saatiin hiihtolomalle kivat kelit. Mun pitäis nyt ihan oikeesti saada itteeni niskasta kiinni ja koittaa muistaa ottaa porukoilta mun sukset mukaan seuraavan kerran, kun siellä käyn. Huomasin nimittäin viime viikolla, että tosta meidän talon takaa lähtee jokseenkin kotikutoinen, mutta ihan kelpokuntoinen latu ja Salppurin kisoissa ahertaessa hinku suksien päälle kasvoi entisestään!

IMG_4065

Vaikka oon hengaillut tänään koko päivän himakuteissa ja tukka sutturalla, oon saanut yllättävän paljon aikaan. Aamusta leivoin muutamat marjamuffinit, kun äiti pisti viestiä, että ovat mun isovanhempien kanssa tulossa kahville viiden jälkeen. Leipomusten kypsyessä uunissa, räjäytin mun vaatekaapin ja viikkasin kaikki uusiks omille paikoilleen. Monesta asiasta oon pilkun tarkka, mutta valitettavasti vaatekaappi ei kuulu niihin asioihin. Pyöräytin koneellisen pyykkiäkin ja tuolla ne nyt odottais kuivumaan ripustamista.

P2290031

Illasta vielä pistin taas meikkisalonki Hårdin pystyyn ja lähdin improvisoimaan jonkinnäköistä pakkelia tähän pärstäkertoimeen, ideana sovittaa Makeup Geekin Secret Garden silmämeikkiin jollain kivalla tavalla. Lopputulos oli jokseenkin galaksinen ja pistinkin Instagramissa jo kyselyä pystyyn, et pitäiskö tästä kuvata jonkinnäköinen tutorial. Mikäli nyt otan teidän toiveista kiinni, niin videota ois ilmeisesti jossain vaiheessa maaliskuuta tulossa!
  Nyt mä kuitenkin painun tonne meidän kylppärin puolelle pesemään nassun ja ripustamaan märät kalsongit ynnämuut kuivumaan. Eipä mulla huomenna mihinkään kiire oo, että tartteis mennä aikasin nukkumaan, mutta ihan hyvähän tää arkirytmi kai on pitää päällänsä, oli loma tai ei.

Toivottavasti teillä oli kiva karkauspäivä!

6 kommenttia

  1. Hyvän fiiliksen postaus, tää kevätaurinko kyl tekee ihmeitä energisyyteen mullakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan totta :-) Tänään on jo vähän harmaampaa ulkona ja niin mä vaan köllin edelleen sängyssä tabletin kanssa, vaikka vois lähtee kirjastolle tekeen kouluhommia :-D

      Poista
  2. Kyllä tossa asussa kehtaisi uloskin mennä! Näyttäisipä omatkin kotivaatteet yhtä raikkailta. Kevätaurinko kyllä tekee ihmeitä mille tahansa asulle tai mörököllille, mutta tiedä sitten, että onko se auringon valo joka osuu ihmisten kasvoille, vai se pirteys mitä ihmiset siitä saavat, mutta kaikki vastaantulijat näyttävät paljon iloisemmilta! Ah, kevät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän noissa nyt lähikaupassa temmeltää ja usein muhun törmääkin tuolla jossain noi kollarit jalassa :-D Mut toi villatakki ei toimi näin talvella, kun en omista yhtä pitkiä höntsätakkeja...

      Kevätaurinko on kyllä ihan hullu ilmiö. Läpi talven mupeltaa aamupalaks vaan jotain mäkkäriä tai ei syö mitään, mut kevät kun saapuu, niin blenderi surruuttaa mitä ihmeellisimpiä smoothieita ja puuroon pistetään vähän jotain muutakin, ku mustikoita tai voisilmä :-D Jos ihmiset on ilosempia, kun ne alkaa syödä vähän pirtsakammin?

      Poista
  3. Ihanalta vapaapäivältä kuulostaa!! Mä kuulun kanssa niihin ihmisiin, jotka on tarkkoja monesta asiasta (tai no mä oon kyllä nii kaikesta...) ja vaatekaapista oon kanssa todella tarkka! Mutta vaatteet ei jotenkin aina vaan oo nätisti ja säännöllisin väliajoin mäkin teen ton räjäytysoperaation (viime viikolla viimeksi). Tuntuu hyvältä sen jälkeen!!

    Ihanaa lomaa :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaatekaappi vaan on semmonen, joka on niiiiin helppo heittää hyrskynmyrskyn kahden asun valkkaamisen jälkeen :-D Eri asia varmaan ois, jos mulla olis rekki täällä jossakin, mutta nyt kun joutuu kaiken viikkaamaan tonne kaappiin, niin hävityksen kauhistukseen ei kauheesti tarvita. Mut siisti vaatekaappi tuo sit sitäkin paremman fiiliksen, kun sen malttaa räjäyttää ihan kunnolla :-)

      Kiitos Kiia!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne