OLIN KOKO PÄIVÄN KOTONA JA KUVASIN SEN VIDEOLLE

6. tammikuuta 2016

Nyt on tarjolla ihan kunnon kurkkaus tähän mun hohdokkaaseen ja erittäin hektiseen bloggaajaelämääni. Tarviiks joululomalla muka tapahtua ihan kamalasti?



Nappasin muuten ihan järkyn räkätaudin ja heräsin tiistaina hartioita myöten tukossa. Voin kertoo, et ärsyttää. Just kun olin pääsemässä vauhtiin. Koitan kuitenkin parannella itseni nyt kunnolla ja kasvan kiinni mummon antamiin mustaherukkamehupulloihin. Kivaa loppiaista!

12 kommenttia

  1. Tää video oli ihan mahtava! Tykkäsin erityisesti siitä, miten sait arkiset asiat esitettyä samaan aikaan tosi visuaalisesti ja silti todenmukasesti (voi ei toivottavasti hokaat mitä tarkotan :D) teillä on tosi kivan näköinen kämppä ❤
    Mää oon kans ihan kotimoodissa, luennot alkaa vasta ensi viikolla ja tsillailen vain, vaikka vois tehä jo jotain kouluhommia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos paljon :'-) Koti on vielä ihan kesken ja täältä puuttuu niin kamalasti tavaraa, etten vielä menis kehuskeleen (tai haukkumaan) :-D

      Ja ainahan niitä kouluhommia vois tehdä. Eri asia sitten, onko se sohvan nurkassa sipsipussin kanssa kyyhöttäminen paljon houkuttelevampaa.. ;-)

      Poista
  2. Tää oli aivan huippu,nauroin niin tolle "mitäköhän ihmiset tekee elämällään, mä vaan oon himassa ja näytän ihan perseeltä" pystyn niin samaistumaan tähän :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon aina miettiny, et jaksaako jotkut oikeesti panostaa siihen miltä näyttää kotona ja lähikaupassa :-D tai että kun jotkut on ihan jatkuvasti menossa. Mä hyppään peiton alle kyhjöttämään heti kun tulee mahollisuus arjen kiireiden lomassa!

      Poista
  3. Kiva video oli! Näitä höntsy videoita on just kiva katsoa ajanvietteeksi.Eikä aina tarvi olla mitään erikoista tekemistä videolla.:) itsekin olen hillunut kotona fleeceasussa ilman meikkiä varmaan viikon :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Mullakin noi meikkauskerrat jäänyt ihan vaan muutamiin hassuihin päiviin nyt joulun jälkeisellä osalla lomaa.

      Poista
  4. Oot niin ihana! Niin aito!!! :)

    VastaaPoista
  5. siis toi sun iso valkonen neule on jotain niin täydellistä, rakastan!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se kieltämättä on! Halpa ku mikä ja enimmäkseen akryylia, mutta ainakin nyt uutena se on vielä pehmoinen ja lämmin ♥

      Poista
  6. Jee, kiva video! :) Tollasia päiviä lomiin on sisällytettävä, parasta akkujen latailua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikeessa! Nää on sen verta vähissä aina lomien välissä :-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne