TONIGHT'S ESSENTIALS

31. lokakuuta 2015

Tyllihame on pakattu ja parin tunnin päästä hyppään junaan kohti Helsinkiä. Majotun siellä päässä mun hyvän ystävän luona, saapahan taas nähdä mitä siitä seuraa, kun nää naispuoliset Pekka Puupää ja Pätkä lähtee ison kirkon yöelämään.
  Mun edellisestä gaalailuista on jo vierähtänyt tovi enkä mä Helsingissäkään oo päässyt käymään pitkiin aikoihin. Saas nähdä, miten blogibile-etiketti multa parin vuoden tauon jälkeen luonnistuu, oon näissä tämmösissä tapahtumissa aina ku gaselli leijonalauman keskellä. Kauheen huono siis, täällä kotokirkolla kun baariin mennään yleensä arkivaatteissa ja hörpitään olutta. Sompailin eilen vähän päälle kolme tuntia Lahden keskustassa, kun sopivaa yläosaa mun tylliunelmalle ei meinannut löytyä mistään. Seuraavan kerran kriiseilen vaatetuksestani joidenkin juhlien takia toivottavasti vasta omissa häissäni.
  Ja tän kerran kun oon pyörähdän Helsingissä, on siellä tietysti kaikki kaupat kiinni. Noh, nökötän steissin Burger Kingissä siihen asti, että armas maijottajaemäntäni pääsee töistä. Huomenna ajattelin pyörähtää vielä Forumin H&Mllä ennen kotiinlähtöä, koska vastikään julkastu meikkiosasto houkuttelee kovasti. 

IMG_3187 IMG_3196

Mutta, mä sukellan nyt meikkipussin ihmeelliseen maailmaan ja lappaan loput romppeet matkalaukkuun. Tai siis Niken salikassiin. Kynnetkin tarttis lakata, tää on taas tätä kun Jenna lähtee johonkin ja jättää ihan kaiken viimetippaan. Hienosti meni!

Rauhallista pyhäinpäivää kaikille, toivottavasti tavataan ainakin osan kanssa tänään ♥

10 kommenttia

  1. Mistä kuvissa näkyvä marmorilautanen on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin ton joskus kirpparilta, alkuperäseltä tarkotukseltaan on juustotarjotin :-D

      Poista
  2. Hei sullahan on real techniquesin Sculpting Brush- suositteletko, sopiiko hyvin varjostuksien tekoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muoto on tosi kiva ja se on ihanan pehmeä, mutta mun makuun se on jotenkin.. Tönkkö käyttää :-D Tai siinä on kauheesti karvaa ihan törkeen tiiviisti eikä sillä hirveesti mitään häivytellä, niin oon päätynyt käyttämään pelkästään Setting Brushia varjostuspuuhissa :-)

      Poista
  3. Haha, samaistun tuohon "gaselli leijonalauman keskellä", mä olin nimittäin eilen ensimmäistä kertaa Indiedays Blog Awardseissa ja oon niin pirullisen ujo, ettei tullut puhuttua kellekään :D Olis pitänyt tuoda avec mukana niin olisin näyttänyt sosiaalisemmalta. Mut kai sen voi ottaa vaikka harjoituskertana ja ens vuonna olla sit vähän parempi :) En tiennyt että säkin olit siellä, bongasin tosi monia bloggaajia keitä tiesin mut sua en bongannut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on mullekkin vähän vieraita tapahtumia, kun en ensinnäkään oo ihminen joka laittautuu ulos lähtiessään mitenkään hirveän erikoisesti :-D Meikkiä saatan laittaa enemmän ja hiukset kihartaa, mut esimerkiks semmoset "baarimekot" on mulle ihan tuntematon ja ei-niin-mieluisa osa-alue..

      Ja me istuttiin mun avecin kanssa valtaosa illasta siellä parvekkeella ja catch upattiin kun edellisestä tapaamisesta oli niin ikuisuus :-) Ahistuin siinä mun tyllihameessa niin kamalasti, kun tuntu et se oli koko ajan joko mun tai jonkun muun naamalla, niin pysyteltiin kauempana ryysiksestä :-D

      Poista
  4. Tää on ihan randomia, mutta oon huomannut, että käytät aina kuin-sanan kanssa pilkkua. Pilkkua tulisi käyttää kuin-sanaa ennen vain silloin, kun sana aloittaa uuden sivulauseen (tunnistaa yleensä predikaatista). Jos kyse on vertauksesta ("X on parempi kuin Y", "Entinen X oli parempi kuin nykyinen", "enemmän kuin"), ei pilkkua käytetä. Oon nimittäin huomannut, että mitä enemmän lukee tekstejä, joissa sama kirjoitusvirhe toistuu useasti, sitä enemmän kielikorva alkaa "hyväksyä" sen väärän muodon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et kuule uskokkaa, miten paljon oma kielioppi köyhtyy ihan vaan pariki vuotta lukion jälkeen :'D Jos ei siis vartavasten lähe opiskelemaan suomen kieltä. Musta on tullu lukion päättymisen jälkeen ihan äärettömän höveli just pilkutuksen kanssa: niitä vaan kylvää sinne missä pitäis puheessaki taukoa. Ns. jenkkipilkutusta :-D

      Pitäis kyl kiinnittää enempi huomiota, mut no.. En osaa ajatella tota blogitekstien suhteen mitenkään suuremman luokan ongelmana, ku en muutenkaan kirjota säntillistä kirjakieltä tai tee tätä ammatikseni :-) Kunhan isot alkukirjaimet ja yhdyssanat on paikoillaan eikä virkkeet oo jumalattoman pitkiä, teksti pääsee läpi mun onnettoman seulan :-D kiitti kuitenki, ku huomautit tästä! Voi olla et jatkossa alitajuntaisesti tulee kiinnitettyä asiaan enempi huomiota.

      Poista
  5. Mun on pitkän aikaa jo pitäny kommentoida sulle, mut se on aina jotenki jääny.. oon seurannu sun blogii siit sun edellisest blogista asti, ja oot aina ollu mun ehdoton lemppari! Aina oon ihan innoissani ku facebookkii linkität uuen postauksen ♡ vaikutat ihan älyttömän mukavalt tyypiltä, oot ihanan aito ja kirjotat tosi kivasti! Kivaa syksynjatkoa sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vitsit, kiva että rohkaistuit vihdoin kommentoimaan! :'-) Kiitos ihan tosi paljon kauniista sanoista ja oikein ihanaa loppusyksyä sullekin ♥

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne