SUNDAY IN BED

4. lokakuuta 2015

Mä oon viihtynyt koko sununtain sängyn pohjalla. Eikä mua edes hävetä! Kiva viettää vaihteeks tämmösiäkin vapaapäiviä, kun ihan vaan löhööminen on viimeaikoina ollut vähän kortilla. Itseasiassa mun pitäis tästä vielä tän päivän aikana kyetä ryhdistäytymään, sillä yhdessä koulutehtävässä on deadline keskiyöllä ja lupasin itelleni, etten tänä syksynä jätä yhtäkään tehtävää roikkumaan. Ei se duunin tekeminen, vaan sen alottaminen, tiedättehän.. Mut mitä mun laiskottelusunnuntai sit on tähän mennessä pitänyt sisällään, jossei kouluhommia?

IMG_2681

♥ Ultimateikuisuuslemppari: ruisleipä kinkulla ja kurkulla. Ehkä jonkun mielestä vähän ankee aamupala, mutta sopii mulle paremmin kuin hyvin. Helppo, nopee, hyvä ja pitää nälän kurissa. Kylkeen jättilasillinen hedelmälihallista appelsiinimehua, ni jo on kuulkaas aamu pelastettu. Ja kaikki tää tarjottimen kanssa sängyssä, ah! Kiroon tätä kyllä viimestään illalla, kun koitan käydä nukkumaan kaikkien murusten keskellä...

IMG_2707

♥ Kyselin eilen illalla Snapchatissa (@tsenana) sarja- ja leffasuosituksia ja ainakin 95% mulle vastanneista tyypeistä suositteli Orphan Blackia. Tätä on kehuttu mulle muutenkin ihan älyttömän paljon jo kavereiden toimesta, mutta jostain syystä koko sarja on mennyt multa ihan ohi. Vaikka se oli Yle Areenassakin tossa jokin tovi sitten!! Noh, mutta, nyt mä olen pahemman luokan koukussa ja viipotan menemään ekan tuotantokauden puolivälissä. Miten ihmeessä maltan alottaa niitä koulujobeja?

IMG_2757

♥ Mun vanhemmat palasi alkuviikosta etelänlomaltaan ja toivat mukanaan taas aimokasat karkkia ja suklaata tuliaisiksi. Mä sain tietysti osani niistä ja tässä paraikaa odottelen, että perunat ois kypsiä ja uunissa paistuva lohi valmista, jotta voisin safkaamisen jälkeen hyökätä tän Toffifee-rasian kimppuun. Tän lisäks namilaatikossa odottais vielä jättikokonen Oreo Milka! Se on kyllä tämmöselle herkkuperseellekin aivan törkeen makeeta, mutta ihan hyvä vaan. Mitä vähemmällä makeannälän saa taltutettua, sen parempi.

IMG_2750

♥ Pyysin äitiä tuomaan mulle reissusta kourallisen nudelakkoja, ne kun on sävyiltään mitä parhaimpia arkeen ja omat varastot alkaa olla melko niukilla. Tuliaispusseista ilmestyikin sit useampi nudesävy, joista kaikki pääsee ihan varmasti käyttöön. Oon todennut turkkilaiset kynsilakat ihan huippulaatusiksi jo joskus esiteini-iässä, eikä niiden suhteen tarvinnut tälläkään kertaa pettyä. Kuvassa näkyvä lakka nimittäin kuivuu sekunneissa ja kestää kynsillä useamman päivän lohkeilematta. Ja toi sävy, ai vitsit!

Mä jatkan nyt eilisestä keilausreissusta toipumista Orphan Blackin ja uunilohen kanssa - miten sitä voikin saada nivuset ja reidet näin jumiin yhtä vaivasta palloa vierittämällä? Pitäs varmaan harjotella kyseistä lajia vähän useammin, kuin kerran viidessä vuodessa :-D Rentouttavaa sunnuntaita kaikille, toivottavasti tämmönen "old school" -postaus nappas tähän väliin :-)

10 kommenttia

  1. Ihanaa, etten oo ainut, jolla on tällainen laiska sunnuntai! Koulujuttujen deadlinet puskee päälle ja mä suurkulutan Netflixiä.. Mutta hei, toi Orphan Black on kyllä niiiin hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kirota Netflixin keksijän, jossei kyseinen palvelu ois niin mahtava! :'-D Mut joo, yllätyin positiivisesti kyseisestä sarjasta :-)

      Poista
  2. Orphan Black on kyllä aivan mahtava! Se tuli jo joskus about pari(?) vuotta sitten Areenasta, ja voi vitsit kun se olikin hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, muakin se tuli useesti vastaan Areenassa :-)

      Poista
  3. Olipas kiva ja jotenki leppoisan hyväntuulinen postaus! :-) Millä objektiivilla oot nää kuvat napsassut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla :-) Toinen kuva on otettu Canonin kittiputkella ja loput 50mm f/1.8!

      Poista
  4. Justiinsa haaveilin toffifeista ja nyt tulin tänne ni päbäääm :D Ja ihanan sävyinen lakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oi ei :-D Toi lakka on kyllä ihan mahtava!

      Poista
  5. Ihana toi kynsilakka!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne