KUKKUU?

15. lokakuuta 2015

Miksei karkinsyönnin blokkaaminen omasta elämästä onnistu yhtä helposti, kuin blogin poissulkeminen? Siinä missä Bloggeriin on jokaisen bloggaamattoman päivän jälkeen entistä vaivalloisempaa kirjautua, voi sen paperipussin supermarketissa täyttää mieleisillään karkeilla, vaikkei millään huvittais ronkkia kymmentä tai useampaa boksia sillä pienellä lapiolla. Nää kaks vois vaihtaa paikkoja mun elämässä ihan millon tahansa.
  Musta on myös vähän hauskaa, että pääsen aina ihan järjettömän hyvään flow'hun blogin kanssa ja joka kerta koko homma tyssää ku seinään. Ei vaan tapahu mitään mistä kirjottaa. Kaikki ideat on melkein kuudessa vuodessa käyty läpi useampaan otteeseen. Oon edelleen se tavallinen tyttö, jonka elämä rullaa vauhdilla lähinnä pari viikkoa tilipäivän jälkeen. Tavallisuus on kuulemma etu tässä arjesta kovaa vauhtia irtaantuvassa blogistaniassa, mut hitto et siitä on vaikeeta kirjottaa mielenkiintoista blogia näin puolikkaan vuosikymmenen jälkeen!

IMG_2942 IMG_2901

Hääblogiin mulla ois ideoita vaikka kuinka, mutku ei vaan jaksa, ajatus ei juokse enkä tahtois kuvittaa koko blogia Pinterestistä kaivetuilla otoksilla. Tää on pelottavan tuttu tunne viimesyksyltä, kun vajosin johonkin ihan ihmeelliseen syysdepikseen. Mul on hyvä fiilis, mut mikään ei huvita. Vois vaan maata sängyssä päivästä toiseen. Edes koulu ei pidä virkeänä, kun päivät on luokkaa "yks luento päivässä, ai tiistailta onkin kaikki peruttu ja sulla on keskiviikko muutenkin vapaa". Tällä hetkellä istun englannin tunnilla ja tästä painelen suorinta tietä logistiikan luennolle. Mun sisäinen nörtti kaipaa koulun penkissä puutunutta takamusta ja kynä sauhuten kirjottamisesta seurannutta kovettumaa oikean keskisormen päässä.
  Mun huomion on herättänyt myös se, että lukijoiden kanssa käydyn vuorovaikutuksen määrä on aika suorassa suhteessa mun fiiliksiin bloggaamisesta. Teen tätä vaan itelleni ja lässynlää, mutta kun jotain tekee todella sydämestään, työstää parhaimmillaan monta päivää ja nukkuu lyhyemmät yöunet kyseisen asian takia, on vähän tylsää, kun palaute sun hengentuotteesta on minimissä. Postausta suunnitellessa takaraivoon hiipii se eiketäänkuitenkaankiinnosta-kammotus, josta aikaisemmin syksyllä kirjoitin. Mutta tää nyt on jo läpikäyty aihe blogeissa, blogikommentointi ilmiönä tekee parhaillaan hyvin hidasta mutta varmaa kuolemaa :-D

IMG_2925 IMG_2956

Mut mä olen silti onnellinen. Oon koko tän viikon siivonnut kotona ja eilen tein yhden tytön kanssa vaihtokaupat mun Expedit-hyllyköllä. Tilalle tuli kolmilaatikkoinen Malm-lipasto. En tiedä kummasta oon enemmän fiiliksissä: siitä että olohuoneen toinen päätyseinä on nyt paljon seesteisemmän näköinen vai siitä, että mulla on vihdoinkin paikka, johon siivota kaikki pikkutilpehööri piiloon! Myös Jamin työpöytä vaihtui ja tässä kovalla hingulla odotetaan uutta työtuolia saapuvaksi, jotta päästäis tilaa vievästä nojatuolinrotjakkeesta eroon.
  Poikkesin eilen myös kirpputorilla pitkästä aikaa ja tein tosi kivoja löytöjä. Ostin J:lle farkut, kun sen viimeset ehjät pöksyt ratkes viikonloppuna. Ja löysinpäs pöksyt itsellenikin, H&Mn Mom Jeansit nimittäin. Hintaa housuostoksille tuli yhteensä 11 euroa. Mun uudet pökät istuu mainiosti ja on ihan älyttömän mukavat. Jos nää ois helpompi yhdistää mun omistamiin yläosiin, en enää käyttäis mitään muita farkkuja! Ehkä näissä on vahva riski kärsiä kroonisesta camel toesta, mutta mitä sitten? Mukaan lähti myös Lauren Conradin Style vitosella ja pari lontoonkielistä muotilehteä kakskytä senttiä tsipale.

IMG_2913 IMG_2968

Onhan mulla muutenkin syytä hyvään fiilikseen, sillä tämän illan luennon jälkeen jään syyslomalle. Tiedossa on kieltämättä kovaa puurtamista muutaman kouluhomman parissa, mutta aion myös edes yrittää nukkua yhdet stressittömät yöunet. Höllätä vähän. Kämppä on puhdas viimeistä nurkkaa myöten, meillä on jääkaapissa hyvää safkaa koko viikonlopuks ja startattiin J:n kanssa HIMYM varmaan viidettä kertaa kahden vuoden sisään. Kun jonkun tietyn tv-sarjan toljottaminen on todettu hyväksi parisuhdeaktiviteetiksi, mitä sitä vaihtamaan? Osataan jaksot jo ulkoa etu- ja takaperin, mutta silti ne samat sitcom-läpät naurattaa vuodesta toiseen..

IMG_2961 IMG_2983

Niin ja hei muuten, tärkein meinas unohtua: Avasin eilen instagram-kirppiksen! Meininki siellä on hyvin samantyyppinen, kuin blogikirppareillakin, mutta mun on vaan vähän helpompi valvoa teidän huutoja kännykällä. Mä oon tuskastellut pullistelevan vaatekaappini kanssa jo ihan liian pitkään ja koska pyyntöjä tuli niin paljon, päätin koklata vaatteiden myymistä ensin instagramitse. Tarjolla olis mekkoja, kaikenlaisia yläosia, laukkuja ja kenkiä. Monesti naisilla on joku juttu, mitä ne hamstraa. Mä huomasin vaatekaappia siivotessani, että mun kohdalla se juttu on joskus ollut juhlamekot. Ihan älytön määrä käyttämättömiä kolttuja, jotka on joskus ollut vaan ihan "pakko" saada. 
  Mut siis tosiaan, pliis, käykää kurkkaamassa, josko just susta olis UFFin laatikon lisäks apua tän mun siivousurakan loppuun saatamiseks! Kirppistilille pääset tästä tai vaihtoehtosesti voit etsiä sen manuaalisesti @atsgukirppis -nimimerkillä :-)

Olihan hassua kirjotella tällä tavalla hömpänpömppää ilman sen suurempaa punaista lankaa. Joku sanois sekavaksi ja epäonnistuneeksi journalismiksi, mä väitän tän olevan sitä vanhanajan bloggailua. Nyt ihan älyttömän kivaa loppuviikkoa kaikille, hyvää lomaa niille, joilla se on vasta alkamassa ja rentouttavia viimesiä lomapäiviä, joilla se on lopuillaan. Mä koitan nyt keskittyä näihin englannin tunnin viimesiin minuutteihin!

32 kommenttia

  1. Ihana postaus ja niin ihania kuvia, kuten aina! Ja hei, voin fiilata sua muuten iiihan täysin. Oon huomannut kans saman ton blogikommentoinnin kanssa, varsinkin jos verrataan sitä edellisiin vuosiin. Kyllähän sen tavallaan voikin ymmärtää, että blogit ei ainakaan kommentoinnin puolesta oo ihan niin in kuin silloin 2012, jolloin varmaankin joka toisella oli blogi, hahah.
    Tuntuu vaan, että nykyään postaukset selataan puhelimella nopeaa ohi, ja voin kyllä itsekin välillä myöntää syyllistyväni tähän. Mutta kun tietää, kuinka hyvä fiilis itsellekin tulee jostain kommentista, niin oon yrittänyt alkaa vähän enemmän kommentoimaan muillekin.
    Niin ja vielä viitaten tohon eiketäänkuitenkaankiinnosta-fiilikseen, oon itsekin sen takia jättänyt parit postaukset julkaisematta sen takia, mikä on vähän tyhmää, mutta noh, niin... :-D

    Pakko kuitenkin sanoa vielä se, että sun blogi on ollut tosi pitkään yks mun suosikeista, ja oon aina lukemassa sun uusimmat postaukset ensimmäisenä. Tykkään tosi paljon sun tavasta kirjoittaa ja sun tekstit ja kuvat on jotenkin aina niin inspiroivaa katsottavaa & luettavaa! :) Musta on niin kiva, että kirjotat asiat realistisesti just niinkuin ne on, ilman mitään sellasta liiottelua jos ymmärrät mitä tarkotan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika kalsee tunne, eikö vaan? :-D Mulla myös kriittisyys omia aikaansaannoksia kohtaan on kasvanut ihan älyttömästi sitten vuoden 2011 ja säännöllisin väliajoin on vähän jälkeenjäänyt fiilis, kun meillä ei elämä oo samanlaista trendien mukana menevää kulutusjuhlaa kuin blogeissa yleensä..

      Mäkin oon nyt koittanu petrata kommentointia, mutta siinä missä se oma bloggaaminen on jäänyt selkeesti taka-alalle, on jäänyt myös blogien lukeminen. Tai sit se on mennyt tohon salamannopeaan kännykällä selaamiseen täälläkin päässä. Luen nykyään enemmän Äityleitä kuin blogeja..
      Tulee aina kauheen huono omatunto, kun toisten blogeista se intohimo näkyy ja ite on tämmönen saamaton, parhaat blogipäivänsä nähnyt möllöttäjä :'-D Poissa silmistä, poissa mielestä ja niin edelleen..

      Kiitos Annina ihan todella paljon ihanasta kommentista :-) Nää on aina kauheen kivoja hetkiä, kun pääsee paneutumaan vähän pidempiin kommentteihin!

      Poista
  2. Täällä yks joka on seuraillut sun blogia miltei alusta saakka ja nyt on eka kerta ku kommentoin! Eli ei tarkoita sitä etteikö kiinnostais jos ei kommentteja tuu :) täällä kans meinaa puskee tollasta syysdepistä... Kaikki on hyvin eikä huolia oo mut siltiki sellanen fiilis et vois vaan maata päivät pitkät.. Tänään jo kävi mielessä pitäiskö mennä johki lääkäriin josko mulla oikeesti onki joku mut näköjään jollaki muuallaki on sama fiilis:D tsemii pimeeseen syksyyn ja alkavaan talveen, pian on kevät taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, teitä hiljasia lukijoita on kyllä paljon! Mahtavaa kuitenkin, että oot messissä :-)

      Ja joo, tiäkkö millasta kamppailua käyn kun meen kotiin ja ulko-ovelta on suora näkymä niin sänkyyn kuin olohuoneeseenkin. Se sänky vetää puoleensa niin paljon useammin, ihan kamalaa :-D Kun ees kattois telkkaria istuma-asennossa sen ainasen koisaamisen sijasta! D-vitamiinia purkista, ei tässä kai muu enää kohta auta :'-D

      Poista
  3. Tää on tositosi offtopic, mut kantsii istuttaa toi bambu multaan. Meil piristy se ihan hulluna ja no... onhan se vähän kivemman näkönenki istutettuna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se onkin ollut yks mun ikuisuusprojekteista! Se on nyt puoltoista vuotta hengannut vedessä eikä ainakaan vielä oo mädäntynyt. Pienenkin multapussin ostaminen yhen kepukan takia on vaan jotenkin niin ei-ensimmäisenä-tehtävälistalla :-D Pitäis kyllä joku päivä kiikuttaa mummolasta multaa ja keksiä joku kiva ruukkusysteemi tolle :-)

      Poista
  4. Onko tuo HIMYM ensisilmäyksellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, How I Met Your Mother! Mä en jostain syystä oo ikinä osannu puhua sarjasta sen suomenkielisellä nimellä :-D

      Poista
  5. Tykkään just lukea sun tällasia arkisia postauksia, osaat kirjoittaa tosi hyvin ja nää kuvatkin on aina kivoja! Mä oon myös yrittänyt petrata tässä blogien kommentoinnissa, sillä se ei omasta ajasta vie loppujen lopuksi paljoakaan aikaa kirjoittaa paria riviä kivaa palautetta jollekin, mutta sitä vastaanottajaa se voi piristää senkin edestä. :)

    Ja kivaa syyslomaa sulle! Mullakin alko se jo tänään, ja eniten odotan että pääsen nyt nukkumaan kunnolla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikeassa :-) Mullakin on niin iso puhelin tätä nykyä, ettei se kommentin näpyttely kännykälläkään ole niin vaivalloista, kuin mitä vanhan Samsungin näytöllä oli :-D

      Ihanaa lomaa sulle myös! Vähänkö jo jääkaappi ja sänky kutkuttais itteäkin, vielä kolme varttia luennon loppumiseen.. o.o

      Poista
  6. Voi eii... itse en millään pystyisi lukemaan/selaamaan postauksia puhelimella, paljon kivempaa katsoa isolta ruudulta ilman tuskaa vääristä paineluista. Ja kommentoinnista; tuntuu että itse olen ainakin petrannut siinä? Hitaasti lämpeävä temperamentti: pitää ensin lukea jotain blogia sen nelisen vuotta, ennen kuin alkaa kommentoimaan mitään :'D
    Nauti syyslomasta, allekirjoittaneella sellaista ei ole...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen yleensä niin, että jos selaan vaikka bloglovinin kautta postauksia kännykällä "on the go", niin klikkaan ne vielä lukemattomiksi, että muistan lukea ne vielä kotona koneelle päästyäni :-D Mun blogienlukukokemukset on kyllä parantunu uuden ja isomman puhelimen myötä, mutta tietokone on edelleen se juttu!

      Hei, voi että, oot ihan oikeessa tossa, että pitää lukea jotain blogia vuosia, ennen ku siihen tohtii kommentoida! Mustakin tuntuu, et vaikka tarjonta on suurempaa kuin koskaan, ei mikään uusi naama vaan meinaa kiinnostaa samalla tavalla kuin ne, joiden lukemisen oon alottanut aikavälillä 2009-2012 :-D

      Toivottavasti saat jostain nipistettyä edes illan rentoutumista varten, kynttilänvalossa höllääminen on syksyn parasta antia :-) Kivaa viikonloppua!

      Poista
  7. kaikki tälläset perus arki- postaukset on mun lemppareita! :-D tai päivä kuvina, tai semmonen postaus että aina kerrot kellonaikoja ja mitä oot tehny sillon (tiiät varmaa, on näkyny paljon blogeissa en muista onko sulla?) Jos ei muuten postausideoita synny nii nää kiinnostaa mua ainakin aina uudestaan ja uudestaan, vaikka päivän menot ois luokkaa syöminen, kaupassakäynti, koulu jne.! mukavaa loppusyksyä sulle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirveen paljon, tosi jees kuulla että nää "vanhan koulukunnan peruspostaukset" vielä nappaa :-) Multa noita kuvailemiasi arkipostauksia löytyy jonkin verran, ihan viimesimmän kerran listasin päivän kellonaikoja syyskuussa!

      Poista
  8. tälläset arkiset postaukset on mun mielestä just kivoja lukea ja katsella kuvia:)

    VastaaPoista
  9. Haha, voin niin samaistua tohon "sama sarja jo viidettä kertaa kahden vuoden sisällä", koska meillä on poikaystävän kanssa ihan harvinaisen vaikeeta keksiä mitään yhteisiä sarjoja katsottavaksi. Kun itteen iskee Täydelliset Naiset ja OC niin poikaystävä tykkäis töllöttää jotain Supernaturalia ja Kaksnelosta. Ainoiks yhteisiks sarjoiks on siis valikoitunu juuri HIMYM ja Frendit ja niitä sit töllötetään vuorotellen :-D Kyllähän nuo vuorosanat ja tapahtumat alkaa jo aika hyvin muistamaan ulkoa..... Että jos on jotain sarjaehdotusta heittää, niin otetaan kyllä vastaan :-D t. tällä hetkellä Frendit kierroksessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te saattasitte tykätä ainakin New Girlistä (Kolme miestä ja tyttö) ja Big Bang Theorysta (Rillit huurussa). Me ei Jamin kanssa jostain syystä tykätä yhdessä kattoa mitään sitcomeja tai aikuisten animaatiota vakavampaa :-D Yhteiset lempileffatkin on luokkaa Ted ja Luokkakokous.

      Mut Frendit ja HIMYM on meillä kans semmosia, joita katsotaan vuorotellen. Simpsonit oli kanssa pitkään semmonen sarja, mutta ne on kaikki nähty jo niiiiin moneen kertaan, että 2 minuuttia joka jakson alun jälkeen tulee se "Noni, muistan mitä tässä tapahtuu" -fiilis eikä niitä jaksa kattoa uudelleen :-D

      Poista
  10. Heippahei! Täällä ilmottautuu myös sun blogin vakkarilukija, joka on kuitenkin liian laiska kommenttien suhteen, niitä kun tulee raapusteltua aivan liian harvoin. Varsinkin kun puhelimella yleensä blogeja luen, niin se olevinaan on niin vaivalloista rullata sinne postauksen loppuun ja alkaa naputtaa kommenttia. Vaikka eipä tää nyt niiiin vaivalloista oikeesti ees ole.

    Mutta niin. Tän kommentin pääpointti ei ollu turha jaarittelu vaan halusin vaan tulla kertomaan että tää sun blogi on aivan älyttömän hyvä! Siis varmaan yks lemppareista ever. Jotenkin niin semmonen realistinen (siis kaikella hyvällä!) ja sun kirjotustaidot on mielettömät. :-) Mun mielestä siis nää sun postaukset ei oo mitään turhaa hölynpölyä, pikemminkin nää on semmosia päivän piristyksiä (esim. kun tässä näitä eri blogeja luin niin tämän postauksen jätin viimeseks, sillä haluun jättää aina parhaimman postauksen vikaks. Ja sun postaukset on yksiä lemppareista).

    Mutta juu eiköhän tää kommentti ollu tässä, jätetään jotain seuraavillekkin kommentointikerroille. Toivottavasti tää ei ollu ihan kauheen sekava kommentti :-D Ja hei, mukavaa syyslomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeesti kestä, aina ku joku kertoo jättävänsä mun postaukset viimesiks luettaviks, ni mun tekee mieli ihan pakahtua onnesta. Ihan huikee boosti tähän touhuun, ihan joka kerta! :')

      Ihana sinä ja kiitos todella paljon! Ja ainakin superia viikonloppua, josset lomailemaan pääse :-)

      Poista
  11. Täällä myös yksi hiljainen ja laiska lukija! Oot ihan mun lempparibloggaaja, juurikin siksi, että oot niin ihanan aito ja samaistuttava! Saat innostumaan pienistä arkisista asioista ja kirjoitat sopivassa suhteessa arjesta ja ajatuksista. Blogisi on jollain tapaa sopivan yksinkertainen ja maanläheinen, mutta samalla (tai juuri siksi) kaunis ja inspiroiva. Jatka vain höpinöitäsi arjesta, käyttämistäsi tuotteista ja elämästä juuri kuten olet tehnytkin :) On virkistävää, että kerrot esimerkiksi valmistaneesi ihan tavalllista kotiruokaa, vaikkapa perunasoselaatikkoa kaiken maailman kauramaito-chia-kvinoa-manteli-versioiden sijaan. Kaikkea sopivassa suhteessa. Lisäksi tekstisi ovat sujuvia ja mukavia lukea, kirjoitustaidot eivät todella ole kaikilla bloggaajilla hallussa. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos ihan tuhannesti :-) Mä poden paraikaa sellasta murrosvaihetta elämäni kanssa jo senkin suhteen, että koulukavereista iso osa lähtee seuraavan puolen vuoden sisällä maailmalle tai on jo jossain toisessa kolkassa maapalloa. Mä oon täällä vaan tämmönen tavistyttis, joka haaveilee kotiäitiydestä ja kodinhoitohuoneesta .....

      Tosta kauramaitochiamantelihirvityksestä tulikin mieleen, että mulla ois yksi ihan superhyvä smoothieresepti teille tarjottavana! Se on vähän erilainen kuin perus "marjat blenderiin ja menoks", mutta ei kuitenkaan niin erilainen, että vaatis chia-siemeniä :'-D

      Poista
  12. Sun blogista on niin kiva lukea näitä ihan tavallisia höpöttelypostauksia :) Tämmöiset "ilman punaista lankaa" kirjoitetut postaukset tuovat mielenkiintoa ja hieman rouheutta siihen "siloteltuun" blogikivaan yhteistöiden ja ostoksien maailmassa. Sun blogia oon jaksanut seurata jo monta vuotta, sillä et anna liian siloteltua kuvaa itsestäsi! Jatka samaan malliin ja oikein mukavaa syksyn jatkoa Jenna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla :-) Näitä tämmösiä vois kieltämättä kirjotella vähän useammin, vähän turhan paljon tulee nimittäin stressatua sitä, ettei mulla oo mitään selkeetä aihetta postauksille..

      Kiitos paljon Nea!

      Poista
  13. Nyt hävettää myöntää, mutta en rehellisesti edes muista millon viimeks olisin kommentoinut kenenkään blogia ja olin sillon "aikoinaan" muka niin ahkerakin kommentoimaan. Hyi mua. :-D Mutta siis pointti oli se, että tää on edelleen yks niitä harvoja blogeja, joita luen ja oon aina innoissaan, kun huomaan että uus teksti on ilmestyny. Ja muhun ainakin iski tämmönenki "peruspostaus", kiva lukea ihan vaan niitä kuulumisiakin. Näitä sais mun puolesta olla enemmänkin. :-)

    Niin ja HIMYM on ihan paras! Se on Frendien rinnalla yks niitä sarjoja, jonka jutut naurattaa vaan vuodesta toiseen. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin me on taidettu vähän kaikki olla ahkerampia kommentoijia muutama vuosi takaperin.. :-D Voi mobiiliaikakausi, minkä oot tehnyt!

      Kiitokset sulle Eepu :-)

      Poista
  14. Mahtavaa lomaa sullekin! :-)

    VastaaPoista
  15. En tiiä onks kellään muulla tätä ongelmaa, mut just omppupuhelimen Safarilla selatessani huomasin et täällä ei oo ainuttakaan kuvaa! Ei sit niin missään postauksessa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No johan on taas.. :-D Nää on aina ihan mielettömiä mysteereitä myös mulle, sillä oon lisännyt kuvat blogiin tismalleen samalla tavalla kohta viidettä vuotta.. Ootko kokeillut muita selaimia tai laitteita? Mulla blogin kuvat tökkii/latautuu ihan luokattoman hitaasti Samsungin Chromella ja Acer-merkkisen läppärin Mozillalla, mutta sit taas Samsungin oma selain pyörittää blogia vallan mainiosti, samaten tän mun Chromebookin Chrome o.o

      Poista
    2. Hmm en oo kyllä, tai siis mulla oli parit androidilla pyörivät puhelimet tossa ennen tätä, ja chromella pelas loistavasti. Nyt selatessani taas sun blogia on kuvat mystisesti ilmestyneet joihinkin mut ei kaikkiin postauksiin :-D en tiiä sitten oliko hetkellinen häikkä vai mitä, mut kuvista viis luen tätä vaikka niitä ei näkyiskään. (Visuaalisena ihmisenä kyllä kaipaan niitä... :-))

      Poista
    3. Näitä aina välillä ilmenee, munkin puhelin temppuilee aika ajoin ja viime kerralla just Androidin omalla selaimella mobiiliversion teksti oli täysin lukemattomissa, kun se ei jostain syystä asettunut näytölle niinkuin kuului, eikä mobiiliversiota voi selata sivuille vaihtamatta postausta :-D

      Kuvien katoamiseen voi olla osittan syy myös siinä, ettei jotkut vempeleet aina jaksa ladata niitä, kun en enää skaalaa niitä yhtä pieniksi kuin ennen, vaan lataan ne Flickriin vähän isompina laadun säilyttämiseks.. Mutta toivottavasti tälle probleemalle löytyis ratkasu hyvin pian, joko täältä mun päädystä tai sitten sulta puhelimesta :-) Mä pistän ton mun henkilökohtasen teknisen tuen asialle ensi viikolla!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne