ALL BLACK & CAMEL

6. lokakuuta 2015

*Yhteistyössä House of Brandonin kanssa

IMG_28572 IMG_28682
Coat 2nd hand | Shirt House of Brandon* | Jeans Gina Tricot | Sneakers Nike

IMG_28612

Pidin tänään etäpäivän koulusta ja ajattelin keskittyä hiljalleen kasaantuviin koulutöihin kotoa käsin. Valehtelematta vähän sellanen fiilis joitain koulutehtäviä lukiessa, et joo-o, oon mä joskus ehkä kuullut näistä sanoista. Miten meni noin niinkun omasta mielestä tää kouluvuoden alotus? No ei kyllä järin hyvin.

  Valkkasin viime perjantaina House of Brandonilta* tuon mustan turtleneckin tilaukseen ja eilen kännykkä sitten tuuttas saapumisilmoitusta. Aina toisinaan kuulee ihonmyötäsistä trikooturtleneckeistä puhuttavan vähän ikävään sävyyn, jos sellainen tulee vastaan isompikokoisen ja/tai rintavan naisihmisten päällä, mutta mun mielestä musta väri "pelasti" koko asun. Fiilis ei missään nimessä ole tän päivän aikana ollut tukala tai jotenkin ylitsepääsemättömän "tyrkky". Suoraan sanottuna en hetkeen oo tuntenut oloani näin itsevarmaksi missään asussa! Musta hoikistaa, vai miten se meni..?
  Mähän tosiaan olen värittömien ja simppeleiden asujen puolestapuhuja, joten mikäs se mahtavampi asu arkeen, kuin kokomusta. Kaivoin tänään vielä ton viime vuonna kirpparilta löydetyn kamelitakin vaatehuoneen perukoilta ja vedin harteille, tällä hetkellä sen kanssa pysyy just eikä melkein lämpimänä! Ilman takkia taas näytän Jamin mielestä kuulemma ihan Steve Jobsilta..

Nappaako kokomusta teihin arkipukeutumisessa vai tuleeko korkeista trikookauluksista mieleen vain Applen edesmennyt keulahahmo?

16 kommenttia

  1. vau mikä takki, muistatko paljon maksoi :--) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos nyt en ihan hirveesti mene valehtelemaan, niin kympin mä tuosta taisin pulittaa :-)

      Poista
  2. ostin itsekkin ihonmyötäisen, raidallisen turtleneckin - rintavana tyttönä se mun mielestä enemmänkin imartelee kuin kauhistuttaa. ei se mun mielestä kovin tyrkkyä ole, kun ihoa ei kirjaimellisesti näy kuin sormenpäät :D mutta tää asu on ihanan yksinkertainen, voisin laittaa tän inspiraatioksi korvan taakse

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä joo, mullakin on koko päivän ollut yllättävän naisellinen olo :-D Ja hei tosi siisti juttu, jos asu inspas sua jotenkin! Kiitos paljon :-)

      Poista
  3. Kohtuu isotissisenä ne korkeekauluksiset paidat on yksiä lempparivaatteista! Tissit näyttää hyviltä niissä ja ne on niin mukavia päällä, kun ei tarvii kiskoa mihinkään suuntaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseiset paidat pitää rintavarustuksen yllättävän hyvin myös paikoillaan, jos on vähänkin tiukempaa materiaalia :-D Ja hei joo, mikään ei oo inhottavampaa ku esimerkiks kauluspaidan kiskominen rintamuksen kohalta eteenpäin ja jatkuva asetteleminen hartioista, kun napit meinaa irvistää vähän väliä..

      Poista
  4. Kiva asu! Tosin ehkä valkoiset kengät jotenkin katkaisee tuon asun, en tiedä toimisko mustat kuitenkin paremmin, tai joku ei ihan noin vaalea sävy? Turtleneck imartelee sua hyvin kuitenkin ja kaunis oot kuten aina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Mä taas tykkäsin noin rajusta kontrastista, takki oli kuitenkin vähän pehmentämässä ilmettä. Mutta mieltymyksiähän on monia :-) Jotkut simppelit, mustat, matalapohjaset nilkkurit vois myös toimia, miksei pienellä korollakin varustetut..? Kiitos tosi paljon sulle kommentista!

      Poista
  5. Moikka Jenna! Mun on pakko sanoa asiasta vähäsen. Sulla on kivoja juttuja sosiaalisissa medioissa ja haluan seurata sua niissä, mutta ootko ajatellut kuinka paljon valitat niissä? Okei, on huonoja päiviä mutta kun sullakin on kohtuupaljon seuraajia, niin onko viisasta marmattaa ihan pikkuasioista kaikkien nähden. Se on yllättävän päivänpilaavaa katsoa jatkuvasti somesta valituksia naurettavan pienistä asioista. Think positive!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkun jo totesit, huonoja päiviä on kaikilla. Niin myös bloggaajilla, jotka on ihmisiä siinä missä muutkin :'-) Mä olen kova valittamaan pienestä ja musta se on tavallaan jo koomista, mutta yleensä niinä päivinä, kun snapchat ei esimerkiksi laula, niin mulla on sen verta mielekästä tekemistä, että some unohtuu eikä sitä hehkutusta tuu sinne suollettua samalla tavalla reaaliajassa, kuin tylsinä (ja huonoina) päivinä. Nyt on esimerkiks ollut pari tosi väsynyttä päivää ja mikä mä olen fiiliksiäni keneltäkään piilottamaan :-D Suosittelen sua kuitenkin ottamaan huomioon myös sen, että mua kohtaan on hyökätty huomattavasti useammin, jos oon näyttänyt teille käytännössä tuntemattomille ihmisille, että mulla menee hyvin. Pienestä valittamisen kynnys on senkin takia matalempi, kuin pienestä onnesta puhkumisen.

      Mä oon monesti suositellut jengille, ettei ota mun pälpätyksiä niin vakavissaan, kun en ota itsekkään. Harmi, jos mun harmista tulee näin helposti myös sun harmi :-( Suosittelen kuitenkin tutustumaan tähän postaukseen, jos se vaikka vähän tois iloa sunkin arkeen. Ite palailen tähän aina sillon tällön, jos kohdalle sattuu huonojen päivien suma: http://andshegrewup.blogspot.com/2015/09/paivani-positiivarina.html

      Kivaa syksyä :-)

      Poista
  6. Tästä asusta tuli jotenkin sellainen Frendien Rachel viba.. en todellakaan tiedä miksi, mutta ei huono :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, tämäpä tyystin uudenlainen "kehu" :-D Vaikka kova Frendit-fani olenkin, niin nyt en varmaks osaa sanoa, oisko Rachelilla jossain jaksossa ollut tommonen samantyyppinen pitkä takki.. Kiitokset kuitenkin! :-)

      Poista
  7. turtleneckit on kyllä nyt se juttu! oon tainnut omistaa semmosen puseron viimeks pienenä, mut nyt lastentarhavibat on kuopattu ja oon alkanu pikkuhiljaa taas lämpeemään niille :D on se hauska ku ensin tuntuu että joku muoti-ilmiö ei nappaa yhtään ja kuitenki hetken päästä löytää ittensä sovarista just vastaavanlaisen vaatekappaleen kanssa.. :D mutta hei kiva asu, sopii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle nää oli kova sana ala-asteella ja turtleneckejä löytyikin vaikka minkävärisessä raitakuosissa :-D Korkeat kaulukset on tuttuja myös hiihtoladuilta, kun ulkovaatteiden alle oli kiskottava aina se mummon ostama välikerrasto lämmittämään.. Onneks niistä jäi kuitenkin varsin mukavat muistot!

      Kiitos paljon :-) On aina yhtä metkaa olla se, joka lämpeää hitaasti about jokaiselle muotivillitykselle..

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne