FRIYAY WITH ME

11. syyskuuta 2015

6:59 Täh, mikä täällä naputtaa? Jami? Mitä hittoa se tekee tähän aikaan hereillä? Ja nousee jopa ylös sängystä, täh!

7:03 Jaa, sille on tullu sähköposti, ettei sillä oo tänään koulua. Ihan ihmetouhua toi aikuispuolella opiskelu. No, mä jatkan vielä unia, eiköhän toikin vielä kömmi takas vällyjen väliin.

9:00 *Samsungin vakkariherätysääni* yäh. Pakko opetella herää vähän fiksummin ihan joka päivä, vaikka mun koulu alkaakin tänään vasta puoliltapäivin. Mut ku tää sänky on niin mukava ja nukkuminen niin kivaa..

9:38 Hups, torkahin näköjään hetkeks. Onneks pistin herätyksen aikasemmin. Nyt tsemppiä tähän touhuun, onkohan somessa sattunu mitään mielenkiintosta. Mikään ei herätä paremmin, ku jättikokonen ja superkirkas kännykän näyttö.

9:40 Njaa, vaan Snapchatissa ois jotain kattomisen arvosta, mut emmä raaski näitä videoita tässä kattoo, ku J näköjään tullu takas nukkumaan.

9:42 Ei vitsit miten kivalta toi lookbook-asu näyttää ton smuidun päällä! Miksei mun väljä trenssi näytä mun päällä yhtä hyvältä?

9:52 Oonko ainoo, joka on kauheen vainoharhanen kännykän näppäimistön suhteen? Mä en ihan oikeesti uskalla kirjautua mihinkään verkkopankkiin selaimen kautta tai mihkää muuhunkaa vastaavaa, ku pelkään et joku varastaa mun tunnukset!

day1

9:53 Avaan läppärin ja tsekkaan missä mun viimesin Ebay-tilaus hiihtelee.

9:56 Ei saakeli, se on vieläki jossain Postin ulkomaan terminaalissa, vaikka Briteissä se kulki valonnopeudella tavarantoimittajalta lentokoneeseen.. Näinköhä saan kyseistä pakettia ikinä hyppysiini.

9:58 Ei mun Zalandonkaan paketti näy olevan vielä tilauksen käsittelyä pidemmällä. Mmmeh.

10:10 Hitto et meijän jääkaappi on tyhjä, jopa leivänpäälliset on ihan minimissä. Nooo, on tää ruisleipä näinki ihan hyvää. Vesi vähän tökkii näin aamupalajuomana, ens viikol on kyl pakko käydä ostaa blenderi!

10:18 Otan läppärin kainaloon, pistän telkkarin päälle ja könyyn sohvalle selailemaan blogeja. Eipä telkkarista mtiään tuu, mut kiva kun on taustahälinää.

10:36 Vois muuten tehdä kauppalistan tälle päivälle. Päätettiin käydä tälläkin viikolla Prismassa, joten ei muuta kun Foodie laulamaan.

10:53 Mä heräsin kyllä ihan liian aikasin, voi luoja miten voi olla näin tylsää.. En suihkuunkaan viitti mennä aikaa kuluttamaan, kun illalla kävin ennen nukkumaanmenoa.

10:59 POSTIMIES!!! Nääh, ei täällä oo ku nettilasku ja mun kesätyöpaikan henkilöstölehti..

11:04 Kai sitä vois ruveta laittautuu ihmisennäköseks. Mihinköhän mä oon meikkini taas törkännyt.. Ei samperi, miksen pessy kulmasutia eilen?

11:23 Tjaah, mitä hittoa pukisin päälle. Pakko olla jotain mukavaa, ku pitää sinne kauppaan kävellä. Ja että lenkkarit käy siihen. Ää, mä en kestä, mikä tää vaatekriisi taas on?! Tän vaatekaapin vois kans koittaa pitää siistinä..

11:42 Ei jeesus kuinka vaikeeta tää on. Oon vaihtanu paidan jo varmaan neljä kertaa ja housujaki toiset ihan varmuuden vuoks. No ehkä tää nyt passaa, jos mä ihan nopeesti ihan vähän kiharran tukkaa ni en näytä niin resulta.

day2

11:46 Vissii toi hammastahnaklöntti nyt putos tonne lavuaariin..

11:48 Ei ku ovesta pihalle ja reippaita askelia kohti koulua. Plyyh, kerkeenköhän mä hakea Starbucks-kahvia ennen tunnin alkua.

11:52 Ainii, nää on nää kengät, joissa nauhat aukee kilometrin välein. 

11:57 Juu emmä kerkee mitään kahvia hakea, ei muuta ku suoraan luokkaan! 

12:01 Istahan paikalleni ja kuulen ku kaverit juttelee tästä Suomen menosta tällä hetkellä. Mielenkiintonen keskustelu kyllä, mulla itellä vaan alkaa menee koko maahan maku. Miten se kultasen keskitien löytäminen voi olla niin vaikeeta, oli kyse pakolaisista tai niistä surullisen kuuluisista "talkoista".

12:15 Ei hitsi, mistä tää päänsärky nyt tuli.. Toivottavasti tää ei ylly ihan kamalaks seuraavan parin tunnin aikana, mul ei oo särkylääkkeitä mukana.

12:16 Tottakai mun ryhmä vetää esitelmänsä ensimmäisenä. 

12:31 Huh, nyt on seki ohi! Ihme kyllä en yhtää kuumotellu tätä kertaa, kai nää suomenkieliset esitykset menee heittämällä sen jälkee, ku kävi englanninkielisen esitelmänpitoon keskittyneen kurssin!

13:09 Physical Cookie, wut?

day3

13:15 Tauko, nyt sitä kahvia tänne näin!

13:21 Tää Starbucks-kone on aivan hanurista. Korttivempele ei toimi ikinä ja kolikoittenki kanssa saa arpoa. Antaako tää mulle nyt vaniljalattee vai eikö anna?

14:20 Markkinoinnin luento loppuu 40min etuajassa. Soitan Jamille et pääsin, se lähtee tulee mua vastaan.

14:25 Oottelen ja pistän sille viestiä, se on lähteny ihan vastakkaisee suuntaan ku mihin mä. Oli kuulemma menossa ihan mun koululle asti..

14:49 Jutellaan henkeviä koko matka. Ihan parasta seurustella ihmisen kanssa, jonka kanssa voi keskustella vähän vakavemmistaki asioista. 

14:54 Jaaha, koitan nyt muistella sitä kauppalistaa avaamatta kännykkää, kun akku on ihan lopussa. Ei, pakko mun on ottaa se esille, en muista enää yhtää mitä sinne listalle valkkasin..

15.10 Joo, ois voinu kirjottaa kauppalistan johonki lapulle. Koska enköhän mä jättäny puhelimeni yhelle lihahyllylle, josta mukava mies kerkes kiikuttaa sen infoon ennen ku mä ees tajusin sen unohtuneen johonki. Mulla on puhelimen yhteydessä kaikki kortit, et kyllä mä sitä viimestää kassalla oisin kaivannu. Hitsin kiva mies kuitenki!

day4

15:19 Nyt alkaa safkan roudaaminen kotiin. Oispa auto. Tai siis varaa pitää sellasta. 

15:58 Aaaaah, kotona! Pakko lysähtää hetkeks sängylle, ennen ku meen purkaa kauppakassit.

16:13 Täys jääkaappi on kyllä ihan parasta katottavaa. 

day5

16:23 Hmm, täs alkaa olee nälkä. En nyt vielä jaksa tehä mitään safkaa, ku Jamiki lähtee pelaa futista. Aa, täällä on tätä hyvää kaurapuuroa viellä! Ei muuta ku Downton Abbey pyörimään Netflixistä.

16:28 EEEEI MÄ EN KESTÄ, MR. BATES PÄÄS POIS VANKILASTA!!! Ihanaa!

18:18 Ai kello tulee puol seittemän? Tää on taas tää perus "mä katon vaa pari jaksoo".. Vois lähtee lenkille ku tää jakso loppuu, tuol on noin älyttömän nätti ilmaki.

day6

19:15 Hyi perse. Emmä vaan opi tykkäämään juoksemisesta, en matolla enkä luonnossa. 

19:18 En muista, millon viimeks kylmä suihku ois ollu näin jepa. Mitäköhän sitä laittas ruokaa..

19:29 Tonnikalapasta, työkone ja telkkari tulille. Ei oo kyllä mistää huikeimmasta päästä nää tän päivän ateriat. No, jos huomen panostaisin ja tekisin kanakeittoo.

19:32 Voi luoja, kun voi tietokone olla hidas. Sille on kyllä ihan syynsäkki, miksen mä enää käytä tätä ellei oo ihan pakko.

19:52 Nyt sitä safkaa! 

20:09 Nonniiin, tän viikon isoin kouluhomma on pois päiväjärjestyksestä. Viel ois pari hommaa tehtävänä, mut jätän ne huomiselle, ku mulla ei oo mitään suurempaa menoa suunniteltuna.

day7

20:16 Vissii mä kippasin lasillisen mehua tonne sohvan alle.. Miten mä ton nyt kuivaan, Jaamiiii, tuu nostaa sohvaaaa..

20:23 Ei vitsit tuolla on jo hämärää. Sytyttelen muutamat kynttilät ja Jami marisee mulle siitä, et kesä on ohi ku sillä on villasukat jalassa. Itseasiassa mäkin voisin etsiä jotku töppöset jalkaan, varpaita palelee..

20:30 Avaan kännykän muistion ja rupeen käymään läpi päivän muistiinpanoja. Pitäisköhän mun julkasta tätä postausta ollenkaan? Äääh, joo. Tän tavallisempaa päivää ei oikeesti voi enää olla.

10 kommenttia

  1. Pliiis korjaatko asian , puhelimella luku mahdotonta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on joku musta ja mun html-tekemisistä riippumaton probleema mobiiliversiossa :-( Eilen vielä toimi normaalisti, hmm..

      //Nyt pitäis toimia, mutta kännykällä ulkoasu on sit ihan vaan se perusblogger :-D Ilmeisesti Indiedaysin uudistumisen mukana tulleet setit pistänyt mobiiliversion vähän sekasin!

      Poista
  2. Miten selvisitte Prismasta ulos noin nopsaa?! Meillä tuntuu menevän lähi-Prismassa toi puol tuntia vaikka kävis hakemassa vaan pari juttua. Ja silti siellä on tälläkin hetkellä laajennus meneillään, laitan sinne oikeesti palautetta et haluun kauppareissulle segwayn tai vastaavan käyttöön, kerta oon omistajaki >:( Haluun tehä lenkkini ulkoilmassa enkä murohyllyjen välissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin samassa Prismassa töissä tän kesän ja paikat tuli sen takia vähän liiankin tutuiksi: mitään ei siis tartte varsinaisesti ettiä :-D Nyt päästiin sopivasti vielä kassalle jonottamatta ennen kuin se pahin perjantai-iltapäivän ruuhka lähti käyntiin. Toi meidän lähiprisma on mun mielestä myös vähän pienempi, kuin toisella puolen kaupunkia oleva. Siellä onkin sit tullut pyörittyä sormi suussa ku puolukka sanonko missä.. :'-D

      .. Ja kun Jamin kanssa käy ruokakaupassa, ei saa pysähtyä hipelöimään mitään. Päivittäistavarat ohitetaan niin sukkelaan kuin mahollista!

      Poista
  3. Aivan mahtava postaus! Must on aina kiva lukee näit "päivä jonku mukana -postauksii" :)

    - Heta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla Heta! :-) Näitä on kyllä kiva tehdäkin aina silloin kun muistaa, vaikkei mun mukana nyt mihinkään hirmusen erikoisiin paikkoihin pääsekään :-D

      Poista
  4. ihanan tavallinen postaus! tämmöset arki jutut on kivoi:)

    VastaaPoista
  5. Tää oli hauska :D

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne