BOYFRIEND TAG

26. elokuuta 2015

Kuukausia kestäneen mankumisen ja vinkumisen jälkeen sain Jamin vierailevaksi tähdeksi blogiin. Me tosiaan vietettiin viidettä vuosipäiväämme lauantaina eräissä kekkereissä Riihimäellä ja sen jälkeen ollaan hiljalleen palailtu takas arkeen, jonka takia blogissa on nautittu hiljasuudesta tämä alkuviikko.
 Ajattelin, et kun meidän tarina on käyty läpi niin hiton moneen kertaan blogihistorian aikana  ja todennäköisesti tulen sen vielä johonkin kohtaan hääblogia rustaamaan  olisi tämä blogeissa ja Youtubessa paljon pyörinyt BF TAG vallan mukava tapa juhlistaa vähän erityisempää vuosipäivää myös blogin puolella. Ideanahan tässä on, että poikaystävä vastailee kysymyksiin sydämensä valitusta ja sille sitten kuuluu hekotella yhdessä kovaan ääneen, koska miehet on niin paljon suorempia, kuin (bloggaaja)naiset. Jotenka, nauttikaa tästä harvinaisesta herkusta! Seuraavan kerran Jamista kuullaan.. Ei ehkä ikinä, jos se hänestä itsestään on kiinni.

Harmaat, kursivoidut tekstipätkät on mun kommentteja ton höpönassun vastauksiin. 

10458386_10152505113678114_4224381278088904200_n

Jos hän katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisimmin pyörii?
No joku semmonen ohjelma, mitä kattoo yleensä keski-iän ylittäneet, esim. Emmerdale, Sydämen asialla, Kyläsairaala jne. Tai sit joku dokumentti. 
Bingo. Emmä ihan telkkarista oikein muuta katokkaan. Avara luonto on parasta. Ja historiadokkarit.

Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
Syöks Jenna muka salaattia? No eii, ehkä joku perus majoneesi tai valkosipulikastike.
Valkosibalee! Hunajasinappi tai caesar käy myös.

Mikä on hänen inhokkiruoka?
Jennal on niin oudot ruokatottumukset, et niitä on varmaan monia. 
Oon itseasiassa yllättävän kaikkiruokanen omalla nirsolla tavallani. Mutta oudot ruokatottumukset mulla kyllä on  en voi sietää punajuurta, mutta rakastan Forssan punajuurisalaattia ja voisin syödä sitä kaiken kanssa. Myös hillosipulit on ihan nounou, samaten Lindströmin pihvit, kalapuikot, stroganoff ja janssoninkiusaus. Mistäpä tuo niitä tietäis, kun ne on vaan herran omat inhokkiruoat, joista kavereiden kanssa naljaillaan.

Menette ulos syömään ja drinkeille, mitä hän tilaa?
Kanakori ja kuiva omenasiideri.
Missä kanakori, siellä Jenna.

Mikä hänen kengänkokonsa on?
Joku pieni, tyylii 36 
No ei oo ihan niin pieni!

Jos hän keräilisi jotain, mitä se luultavasti olisi?
Hmm... Meikkejä sil on tosi paljon ja tuntuu et sille tulee joka päivä postissa niitä lisää... 
Pakko kyllä sanoa, että hymyilin ääneen tän kohdalla. Tulevaisuudessa, jos Jami saa oman 'man cavensa' niin mä tahdon sitten make up roomin. Koska jos niitä meikkejä ei tuu postissa, kiikutan niitä omin pikkukätösin kotiin jostain muualta.

Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
Suklaata. Ehdottomasti suklaata. 
No ehkä.

Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
Kaikenlaista, vähän sama ku mulla, ettei oo mitään tyyliä tai genreä, vaan tosi sekalainen maku. 

Minkälaisista elokuvista hän pitää?
Komedioista. 
Ja niistä dokkareista..

Minkä väriset silmät hänellä on?
Tommoset siniset 

Kuka on hänen paras ystävänsä?
Sen koira Rontti (se on semmonen crazydogwoman) 
.. jolla on miehenään crazy dog man.

Asia, mitä usein teet, josta hän ei pidä?
Eihän mussa ole asioita, mistä Jenna ei pitäis? No ehkä mun jankuttaminen jos haluan jotain :D 
Kuvitelkaa sellanen Niko Kivelä -kimityksellä korvan juuressa kuuluva "MUTKU MÄ HALUUN!" Jep. Mä en myöskään tykkää siitä, että astioita jätellään pitkin poikin asuntoa, verhot pitää vetää kiinni jos on edes epäilys auringon pilkahduksesta taivaalla tai kun kaikki ovet huoneenovista kaapinoviin jää aina auki arvon herran jäljiltä.

Asia, mitä hän tekee, josta sinä et pidä?
Jos mun naamaa/kehoo tulee finni tai mustapää, ni pitää olla salamana sitä puristamassa. 
Ahh, niin tyydyttävää! Aina pitää saada vähän nypeltää. Vaihtokauppana annan sit maailman parasta hartiahierontaa.

Missä hän on syntynyt?
Päijät-Hämeen keskussairaalassa 

Millaisen synttärikakun hänelle leipoisit?
No jos kuvitellaan, että mä osaisin leipoa, ni varmaa jonku ylimakeen suklaakakun 
Laita musti- ja mansikoi kans!

Minkä parissa hän mieluiten viettää useita tunteja?
Tietokoneen (mä olen paraskin puhumaan) 
Oon kyllä siinä mielessä jokanörtin unelmavaimo, etten nipota miehen pelaamisesta tai vaadi huomiota itseeni. Jos joku pääsis meille kärpäseks kattoon, ei se paljoa siitä kostuis: kaks ihmistä omilla tietokoneillaan omissa nurkissaan (ja omissa huoneissaan). 

Missä hän on erityisen hyvä?
Kirjottamisessa.

Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää?
Ei nyt tuu mieleen mitään sellasta varsinaisen outoo, mut se pistää ketsuppia melkeen joka ruokaan.
Ite pistät! Mä pistän ketsuppia vaa niihin ruokiin, mihin sitä oli peruskoulussaki tarjolla. 

Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
Puhelin, lompakko ja avaimet (Mitä nyt avaimet välillä tuppaa vähä unohtumaan...) 
Mulla on itseasiassa mantra, "puhelin, lompakko, avaimet", jota toistelen useaan otteeseen, ennen kuin häivyn ovesta ulos. Ja silti ne avaimet joskus unohtuu, landella nuoruuteni viettänyt kun olen. Kerran muistin kyllä lompakon, mutta pankkikortti jäi kotiin. Oltiin Jamin kanssa kaupassa ja se oli jättänyt lompakkonsa kotiin, koska mun oli tarkotus maksaa. No en maksanut. Ja kun lähdin hakemaan korttia kotoa, kävelin melkein 2,5km kunnes meidän rapun edessä tajusin jättäneeni kotiavaimet Jamin reppuun. Jamille. Sinne kauppaan.

Mikä saa hänet ärsyyntymään?
Minä :D 
Et sinä rakas, sun miesmäiset tekemiset enemmänkin.

Entä piristymään?
Lue ylempi. 
Ja koiranpennut. Melkein sama asia.

Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
Tähän en nyt keksi ketään... 
Emmä oikeesti ihaile edes ketään, joten so far so good.

Millainen hän on kumppanina?
No mulle sopiva tietysti. 

Milloin hän tapasi vanhempasi?
En muista tarkkaa ajanjaksoo, mut eipä se hirveen kauaa ollu seurustelun alusta. Itseasias mun äitin se oli nähny jo ennenku ees oltiin yhessä.
Joo, tulevan anoppini treffasin jo jotain viikkoja ennen kuin meistä tuli varsinainen pariskunta. Appiukon sit paria kuukautta myöhemmin.

Mikä on hänen uusin villityksensä?
No musta tuntuu, et aina ku joku uus meikkijuttu tai vastaava tulee tosta ovesta sisään Jennan matkassa, niin se. Ja aina niissä on jotain eroja ja tulee erilaista, kun nyt laittaa tätä tai tota tököttiä. Miehenä mä en vaan huomaa kyllä mitään semmosia :D 
No tää on vähän sama ku miehet ja niiden tietokonevemputtimet. Jamilla on meidän yhdessä asumisen aikana vaihtunu tietokone kolme kertaa, mutta aina se musta näyttää ihan samalta enkä huomaa muuta eroa, kun että mun Sims-pelit on taas nollaantunu.

Millainen on hänen kotilookinsa?
Semmonen rennon laiska. 
Tästä mä blogissa kerroinkin jo joku tovi sitten. Kotiin tullessa housut lähtee veks hyvin äkäseen, mutta jos oon kotona koko päivän, en välttämättä jaksa kiskoa niitä jalkaan alkuunkaan.

Mikä on hänen oudoin tapansa?
Nukkuminen. Jenna nukkuu välillä hirveen oudosti ja se sitten luonnollisesti pitää mua hereillä, kun pitää saada käsi väenvängällä mun tyynynpäälle tai tulla mun puolelle kokonaan. Sit kun asiasta mainitsee, niin se väittää kivenkovaan unissaan vastaan, että se olen minä joka neidin puolen on vallannut. 
Noku Jamin tyyny on pinta-alaltaan suurempi ja siinä on enempi viileitä kohtia, joille jonku oman peiton alla hikoilevista raajoistani laskea. 

Mitä hänen omistamaansa ja käyttämäänsä vaatekappaletta et voi sietää?
Eipä sillä oo mitään sellasta mitä en vois sietää. Toisinpäin ei ehkä sama asia :D 
Just pari viikkoa sitten sanoi, ettei ymmärrä mun valkosta pörröneuletakkia ja että se on kamala muodoton möllykkä. Ei vaan kehtaa myöntää sitä. Ja Jami tosiaan vois luopua muutamista reikäsistä kalsareistaan, jotka se on omistanut jo ennen, kun ruvettiin seurustelemaan.

Kumpi on tossun alla?
Ei kumpikaan (no Jenna tietty).
Aika fifty-fifty meillä mennään. Mä vaan annan periks helpommin, Jamia jääräpäisempää saa nimittäin hakea. Mä oon vaan hyvä kakkonen siihen verrattuna.

Että tämmöistä tällä kertaa! Koitan huomenna saada valmisteltua toisen osan q&a-videota Youtubeen, mutta saas nähdä, kuinka pian saan sen ulos. Viimenen viikonloppu ennen maanantaina jatkuvaa koulua kun menee töissä, lauantaina kivasti vieläpä melkein koko päivä. Kivat keskiviikkoillat kaikille, xo!

14 kommenttia

  1. Tää oli hauska postaus! Pisteet Jamille kun lähti tähän mukaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattis! :-) Se kyllä kaipaa aina vähän tota takamukselle potkimista, mitä mun somesompailuihin osallistumiseen tulee :-D

      Poista
  2. Ei herran jumala!! :D Tykkäsin tästä, ja nauroin yhdelle kohdalle ääneen!! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. J on vähä tommonen.. :-D Kiva hei jos tykkäsit tästä, kiitti!

      Poista
  3. Haha voin vaan kuvitella kuinka oot saanu suostutella Jamia! Vastauksetki on niin Jaminaisia että osasin kuvitella sen ilmeet, kun näitä kirjotti. Ootan ihan innoissani sun hääpostauksia (sydänsilmäemoji)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis, mäkin voin vaan kuvitella, koska se hääti mut olohuoneesta ku rupes vastailemaan :-D Monta viikkoa se koitti väittää, ettei muka tiedä vastausta mihinkään noista, vaikka kuittailee mulle esimerkiks mun lempparisarjoista tai oudoista tavoista ihan jatkuvasti. Ramppikuume voi ilmeisesti iskeä tässäkin.. :-D

      Kiva kuulla Jepsu :-) Koitan kyhäillä jotain odottamisen arvosta, ettei ihan lässähdä koko homma näin alkuunsa!

      Poista
  4. Hahaha!
    Millaisen synttärikakun hänelle leipoisit?
    No jos kuvitellaan, että mä osaisin leipoa, ni varmaa jonku ylimakeen suklaakakun
    Laita musti- ja mansikoi kans!

    "No jos kuvitellaan" :DD itse vastaan lähes aina noin ja olen nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Jami on vähän käsi aikalailla kaikessa muussa kotihösäämisessä paitsi ruoanlaitossa, niin se aina miettii, että jos kuvitellaan hänen osaavan leipoa/imuroida/tiskata/pestä pyykkiä, niin hän tekis asiat niin tai näin.. :-D

      Poista
  5. seuraavaks vaan boyfriend does my makeup, oli sen verran hyvä tää! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä saadaankin hetki sit odotella, videolle osallistumista saan tolta ruinata varmaan kymmenen kertaa kauemmin :'-D Kiva, et nappas!

      Poista
  6. Ihana postaus! Jamille kiitokset hyvistä vastauksista!(:
    Tässä ku on monta vuotta sun blogia lukenu niin kaikki kyllä pitää ihan paikkaansa vaikken sinne ruudun toisellepuolelle nääkkään :D Ne vaan kuulosti just sulta!

    VastaaPoista
  7. Haha eikä en oo ainoo joka seuraa Emmerdalea :D!

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Tää oli ihana! Kirjoitat hauskasti :)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne