UUS LUURI

3. kesäkuuta 2015

IMG_0723 IMG_0713 IMG_0710

Aivan luokattoman pitkä odotus päättyi eilen, vihdoinkin. Kerrottakoon nyt vielä, että sovittiin mun isän kanssa viime syksynä, et kun hän keväällä tilaa uuden puhelimen itselleen, mä saan hänen "vanhan" Samsung Galaxy Note 3 -luurinsa. No, se uusi puhelin tilattiin sillon joskus maaliskuussa ja maanantaina se sitten vihdoin suvaitsi saapua uudelle omistajalleen. Teknisten ongelmien (iltavuoron) takia mä en kuitenkaan kerennyt maanantaina käydä vanhempien luona, vaan poikkesin siellä sit eilen vapaapäivän turvin ja tässä on viimeset 24 tuntia kyyhötetty kännykkä enemmän tai vähemmän kourassa. Toi on niin ISO!
  Aikasemminhan mulla oli Samsung Galaxy S2+, jonka tässäkin blogissa olen esitellyt sillon pari vuotta sitten. Ajattelin nyt sit kuitenkin lyödä kaks kärpästä samalla iskulla ja pistää samaan postaukseen niin kuvat kuin videonkin tästä uutukaisesta. Tai no siis, minun uutukaisesta. Kyseessä on kuitenkin noin vuoden vanha puhelin ja vaikka isäni onkin tunnettu siitä, miten hyvin hän pitää kännykästään huolta, on tätä Notea kohdannut valkoisten Samsungien kirous ja hopeanväriset reunukset on ottaneet aavistuksen verran damagea. Jotta ne säilyis mun käytössä edes puoliksi niin hyvässä kunnossa, kuin mitä isäni hellässä huomassa, tilasin puhelimeen kullanvärisen kehikon suojaamaan tota lommoontumiselle kaikista herkintä reunusta ja vielä olisi postissa tulossa silikonikuoret koko hökötyksen suojaksi. Puhelimen mukana sain isältä myös pari kipaletta akkukuoria, jotka on enemmän kuin käteviä näin suurinäyttöisen puhelimen kanssa. Kynäkin tavallaan puuttuu. Se nimittäin putosi mun kotikodin rappusten alle siitä ainoasta vanhan talon vanhojen rappusten kynänmentävästä rakosesta. Vielä pähkäilen, että tilaanko suosiolla uuden vai raivaanko tieni läpi rapunaluskomeron kuin mikäkin rintamamiestalojen Indiana Jones...
  Siirrytään nyt kuitenkin pitemmittä puheitta videon pariin, MITÄ MUN LUURI ON SYÖNYT?


Niin ja hei, kertokaa ihmeessä mitkä on teidän suosikkisovelluksia! Tää on jumahtanu vähän näihin samoihin, joten ois kiva saada vähän vinkkiä esimerkiks uusista peleistä tai kuvanmuokkausohjelmista. Ainiin ja suorat linkit sosiaalisiin medioihin löytyy blogin ylä- ja sivupalkista!

4 kommenttia

  1. toi taustakuva tossa uudessa on tosi kiva, mistä oot löytäny sen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinterestistähän se, sieltä löytyy kyllä ihan ylivoimasesti parhaat taustakuvat puhelimeen :-)

      Poista
    2. Hahaa kiitos muuten vinkistä, oon nyt muutaman tunnin selannut Pinterestin taustakuvavalikoimaa enkä osaa päättää mitä käyttäisin... :D

      Ja sulla on kiva blogi, liityin lukijaksi! :)

      Poista
    3. Jooo.. Ei oo munkaan kohdalla mitenkään erityistä, että taustakuva vaihtuu viikonvälein, kun vaihtoehtoja on niin hirvittävän paljon :-D

      Kiitos sulle, tervetuloa messiin! :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne