KLEDJUINSPISTÄ KESÄÄN

17. kesäkuuta 2015

Tossa viikko takaperin vaatekaappia siivotessani pistin merkille, miten mun tyyli on hiljalleen alkanut vakiintua. Ehkä jopa vähän tylsentyä, sillä väriskaala ei ole mikään hirvittävän suuri. Multa löytyy muutamia väripilkkuja tietty, mutta pääsääntöisesti liikutaan mustavalkoharmaa-skaalalla ja välillä poiketaan sinisen lisäksi joissain maanläheisissä väreissä. En hirveen mielelläni lähe kikkailemaan pukeutumisen suhteen ja luotan niihin hyväks toteamiini rytkyihin. Oon myös huomannut tykkääväni just tietyntyyppisistä asukuvista instagramissa ja klikkaavani vain tiettyjen bloggaajien asupostaukset auki.
  Aattelin tänään käydä vähän kiertelemässä ja kattelemassa, josko hiljalleen käyntiin lähtevillä alennusmyynneillä ois jotain tarjottavaa ja tulinkin tässä sit ajatelleeks, et voisin tehdä vähän samantyyppistä kollaasia kesän must have -jutuista, kun mitä tein alkukeväästä. Mielessä on tiettyjä asukokonaisuuksia, mutta myös semmosia vaatekappaleita, joita on äärettömän helppo yhdistää keskenään ja mun jo omistamiin vaatteisiin.

Summer in bw


Mähän tosiaan taisinkin jo mainita, ettei mun päällä oo viime aikoina liiemmin sateenkaaren eri värejä nähty... Näistä pari juttua jo omistankin, yhden tai pinoittain (krhm, valkoset t-paidat on jonkun heikkous, krhm), mutta tänä kesänä aion kuitenkin marssia ulos mukavuusalueeltani oikein jättiharppauksin, kun tahdon pukeutua vartaloa suorastaan nuolevaan bodycon-mekkoon. Uskoisin, että polvimitta on mulle eduksi, mutta en koskaan sano ei koskaan lyhyemmän mekon suhteen. Ainakaan enää sen jälkeen en oo sanonut, kun kiikutin kotiin vuosia parjaamani nahkaleggarit. Mekon kaveriks nahkarotsi ja sandaletit niin meikä on redi! Toi piikkikorko ei niinkään nappaa, mutta Polyvore ei suonut mun löytää tolppakorollisia yksilöitä. Siinä mielessä vähän harmi, että tiedän mun jalkojen näyttävän hyviltä koroissa, mutta kun pituus nousee jo ennestään 170 senttimetrin paremmalle puolelle.. Olo on aina väistämättä vähän körmy eikä Jamikaan niinkään tykkää että käytän korkoja, koska ei todella tarvita kuin 8cm korot ja jo se jää tommosena pänänä mun jalkoihin ihan saman tien.
  Air Forcet on olleet mun ostoslistalla toisena kenkähankintana jo läpi kevään. Aattelin kuitenkin mennä sieltä mistä aita on köyhälle matalin ja kituutan pankkitiliäni (ja hermojani, tämmöselle pikkutassulle ei Air Forceja tahdo löytyä mistään oikeassa koossa) vähän vähemmän ostamalla Priority Midit tai Son of Forcet. Oon jo käynyt Stadiumissa kumpiakin jalkaani mallaamassa ja ulkonäkö ainakin on kohdallaan. Pihin kukkaronnyörit ei vaan vielä oo tahtoneet heltyä.

Tässä vain muutamia mielessä pyöriviä hankintoja mainitakseni. Pidän kyllä lookista, jossa on joku yks mieletön väripilkku ja tällä hetkellä pinnalla oleva palmunlehtikuosi puhuttelee mua niin kovasti. Kuitenkin hamstraan mieluummin ensin kulmakivet ja perustukset sunmuut ennen kuin alan ostelemaan niitä villejä kortteja. Tästä entisestä kimallusta ja kimmellystä rakastavasta harakasta on tullut myös yllättävän arka ja minimalistinen asusteiden suhteen, mutta ois kieltämättä kiva löytää helyjen maailma kesän mittaan uudelleen. Vaikka sitten hiuskorujen, kukkaseppeleiden ja metalliväreissä hehkuvien leikkitatuointien kautta.

Mites on, nappaako tää mun väritön kesätyyli? On mulla tuolla vaikka kuinka monet farkkushortsit ja kukkamekot, mutta sen takia niitä ei tähän kollaasiin eksynytkään :-D 

14 kommenttia

  1. Mistä tuo neuletakki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Weekdaylta näyttäs Polyvoren mukaan olevan :-)

      Poista
  2. Kannattaa tsekkaa zalandon lastenosastolta noita forceja, säästää pitkän pennin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, tässä kevään mittaan kattellu että sillä puolen hinnat putoo kivasti Zalandolla ja kokojakin ois, mutta saatavilla on jo tosi pitkään ollu pelkät Air Force Midit :-D Tulispa noita varrettomia lastenosastollekki pian, 110€ naisten Air Forceista ei ihan passaa mun budjettiin D:

      Poista
  3. Niken sivuilla ne nuorten Air Forcet on 80e, eikä mulle tullu muistaakseni postimaksujakaan. Ihan superit kengät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, toimitusmaksuthan on Nikellä ilmaset jos tilaus on yli 50€ arvonen, mutta eikös ne tuu tuolta lätäkön takaa ja näin ollen ne tulee tullin kautta hyvin suurella todennäkösyydellä? :-/ Ellei sit tuu briteistä tms, en löytänyt Niken sivuilta mitään infoa tästä :-D Pistän kyllä ehdottomasti harkintaan!

      Poista
    2. Mä ite tilasin niken sivuiltA eikä joutunu tulliin ja postimies toi suoraan ovelle :)

      Poista
    3. Aa :-) Pari kaveria tilannut myöskin ja joutunut sitten Tullin kanssa tekemisiin, kai se on vähän tuurista kiinni! Mä pistin noi nyt kuitenkin mun vanhemmille "tilaukseen" kun lähtivät viikoksi outletkylien ihmeelliseen maailmaan :-D

      Poista
  4. kuin suoraan mun vaatekaapista ja haaveista! ainut mikä ei nappaa on noi sandaalit :-D ainakaan vielä en oo niille lämmenny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ei sitä ois ittekkään pari vuotta sitten uskonu pistävänsä tommosia jalkaan, mutta niin överihelpot kesäkengät kun vaan olla ja osaa :-D

      Poista
  5. Heii kun kävit vähän aika sitten tallinnassa niin mistä noita victoria's secretin tuotteita löytyi? Jos laivalta niin miltä niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni Virukeskuksen semmosella keskusaukiolla oli joku pieni koju, missä vilahti pinkkiä raitaa. En jääny ihmettelemään, mutta teinityttöjen paljoudesta uskoisin ainakin sieltä niitä löytyvän :-D Laivoista melkeinpä jokaisella taitaa nykyään olla ainakin hyllyllinen VS:n tuotteita, me seilattiin Tallink Superstarilla ja Starilla ja kummaltakin niitä löytyi!

      Poista
  6. En tiiä mihin kommenttini tunkisin mutta tungen sen nyt tänne. Haluun vaan kertoo että oot Jenna musta aivan älyttömän kaunis :-) Hyvää yötä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, ei vitsi! Kiitos tosi paljon senkin ihana :-) Toivottavasti uni maittoi!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne