COMFY OOTD

20. toukokuuta 2015

Tätä on totisesti odotettu. Ei mun asukuvia, vaan siis tätä tämänhetkistä säätä. Ja sitä, että ulkona voi viipottaa menemään ilman siperiavarustusta. Mun uudessa villatakissa rupes ihan soijaa pukkaamaan, kun kävin koululla 700 metrin päässä hakemassa muutaman paperilappusen. Eilen käppäilin töihin pitkin rantakatua ja olin yhtä hymyä koko likka. Varmaan useampikin vastaantulija luullut mua jonkin sortin hulluks. Tajusin myös vasta eilen, että tässähän on uimaranta ihan likellä. Mä oon koko alkuvuoden kuvitellut sen olevan paljon kauempana!
  Huomenna alkaa mun varsinainen kesäduuni ja oon ihan superinnoissani! Tää kevät on menny ihan luvattoman nopeesti, vastahan mä jännitin haastattelua. Kaikinpuolin aika mahtavaa päästä tekemään edes jossain määrin oman alan hommia, koska jos jostain on tulevaisuuden työnhaussa ja liiketalouden ammatteihin pyrkiessä hyötyä, niin asiakaspalvelukokemuksesta. En oikein tiedä kumpaa fiilistelen enemmän, palkkapäivää vai sitä että ens kesänä mulla on taas paljon paremmat mahikset saada vielä mieluisampaa duunia..
  Anygays, napsin parit asukuvat tylsästi peilin kautta ja mun mielestä näistä tuli yllättäen tosi kivoja, vaikka kamera linsseineen ei ihan parhaimmassa hapessa sisällä otettavia kuvia varten enää olekaan. Oon viipottanu suurinpiirtein samassa asukokonaisuudessa menemään nyt maanantaista lähtien, kun tää on niin iisi, hyvännäkönen ja mukava. Oon tässä nyt toukokuun aikana ostanu ihan luvattoman paljon perusteeppareita ja väljempiä toppeja ihan perusväreissä. Meikämandoliino nimittäin tajus viime kesänä, että semmoset on kuumimpien kuukausien aikana kaikista kovimmassa käytössä. Että valkosta paitaa ja naruolkaintoppia on nyt sit syyskuukausille saakka.
  Oikein aurinkoista ja keväistä keskiviikkopäivää kaikille, kertokaa ihmeessä nappaako tämmönen simppeli löllöttelyasu vai kuuluuko blogiin ikuistaa vaan ne skarpeimmat kokonaisuudet?

IMG_0569 IMG_0530 IMG_0514 IMG_0548 Gardigan, shoes & purse 2nd hand | T-shirt H&M | Jeans & sunnies Gina Tricot | Hat Seppälä

10 kommenttia

  1. Simppelit löllöttelyasut kunniaan! :D Itse kattelen paljon mieluummin asuja, joihin pystyy samaistumaan enkä piittaa niin paljo niistä skarpeimmista kokonaisuuksista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä sitten, koska mä harvemmin jaksan hirveän skarpisti pukeutuakaan :-D Jos voisin mennä reikäsissä farkuissa ja villatakissa ihan kaikkialle, todellaki tekisin sen.

      Poista
  2. Nää nappaa oikein hyvin! Näistähän sitä oikeaa inspiraatiota saa omiinki arkiasuihin, jos joku hyvä juttu on jääny huomaamatta, koska ei mulla ainakaan tuu pukeuduttua kovin erikoisesti arkipäivinä - ihan vaan jo mukavuudenhalun takia.. :-D ja ihanaa jopa, että joku tosissaan kertoo blogissaanki ettei päällä oo aina sitä tätä ja tuota ja siihen päälle vielä jotaki erilaista, vaan ihan normijuttuja.. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :-) Mulla on tällä hetkellä niin paha vaatekaappikriisi, että oli pakko törsätä läjään peruspaitoja, kun niitä on niin hemmetin helppo yhdistellä ja näyttää silti ihan ookoolta. Saatan vaikuttaa siltä, että mulla on sama t-paita kolmena päivänä peräkkäin, mutta eeehei. Mulla vaan on kolme samanlaista :-D

      Poista
  3. Siiis voi pojat ku onki kiva asu!

    VastaaPoista
  4. Moikka! :) ootko kassalla vai jollain muulla osastolla? Itekkin alottelen samaisessa ketjussa niin pohdin että missä sä olet :)

    VastaaPoista
  5. hei saanko kysäistä missä toimit kassaneitinä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saat toki, mutta suhtkoht julkisen harrastuksen takia pidän mieluiten mysteeriverhot kiinni :-D Jos Lahessa pyörii isommissa marketeissa, niin kyllä muhun lopulta törmää!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne