LEATHER & TARTAN

6. huhtikuuta 2015

outfit1 IMG_0057_retouched
Jacket Bik Bok (2nd hand) | Scarf Pieces | Jumper H&M | Pants Gina Tricot | Shoes Topshop (2nd hand)

outfi2

Morjenttees kaikki, toivottavasti teidän pääsiäispyhät on sujunut rentouttavissa merkeissä! Tän päivän kuteisiin kääriytyessä oli niin hyvä fiilis, et aattelin tulla jakamaan siitä vähän kuvia myös teille. Tosta huivista on tullut mun ihan ykköslemppari, vaikkei se kieltämättä ehkä sieltä keväisimmästä päästä olekaan. Mua myös naurattaa näin jälkeenpäin, kun pilkulliset balleriinasukat paistaa tuolta kenkien alta ja ois noi kenkien valkoset osatkin voinut hinkata edustuskelposimmaks mutta neh. Tommoset ne oli mun hiihdellessä kaupungillakin, mitäpä sitä totuutta muuttelemaan. Kävin siinä ainoassa kaupassa parin kilsan säteellä joka tänään oli auki ja kävin ostamassa keltaisia tulppaaneja, jos ne vähän inspirois mua tekemään kunnon kevätsiivouksen. Ja hainpa äidiltä mopinkin, mutta no, kuinka kävi? Täällä mä istua möllötän sohvalla ja katon ohjelmaa maailman övereimmistä juhlista, kun moppi nojaa seinään eteisennurkassa.
   Noi tulppaanit näyttää nyt kieltämättä vähän höhliltä tän kaiken kaaoksen keskellä, kun matot on vinossa ja tiskivuori keittiössä kasvaa kasvamistaan enkä sohvatyynyjäkään oo koko viikonlopun aikana jaksanut pistää järjestykseen. Eikä meillä oo enää yhden ainutta pikkulusikkaakaan puhtaana, hups.. Jos mä ihan oikeesti koitan ottaa mopin kauniiseen käteen ja tiskiharjan toiseen. Kiva alottaa huomenna taas kouluviikko, kun kotona on puhdasta!
  
P.S. Jos joku tätä mun vähintäänkin amatöörimäistä räpellystä  jota blogiksikin kutsutaan  pitää edelläkävijänä, luonnolisen upeana, viihdyttävimpänä tai ajattelee kuvien olevan lumoavia niin teillä on vielä tämä ilta aikaa ehdottaa And then she grew upia ehdokkaaksi Indiedays Blog Awardseihin täällä

7 kommenttia

  1. Mulla on toi sama huivi ja se on vaan niin ihana!
    <3_____<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ihan älyttömän pehmeä, siis ei herranjesta miten mukavalta voi huivi kaulassa tuntua?!

      Poista
  2. Vautsi mitä kirppislöytöjä oot tehnyt(takki ja kengät)! Ihana asu ja laadukkaan oloinen blogi. : )

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti ihan älyttömästi :-) Noi on kyllä parhaat löydöt vähään aikaan! Hullua ajatella että maksoin noista kengistä enemmän kuin takiasta :-D

      Poista
  3. Hei, ihan vaan uteliaisuudestani haluisin kysyä sun siivojaurasta? Jos en ihan väärin muista, niin L&T:llä olit töissä? Oon ite menossa haastatteluun sinne ja en tiedä yhtään oikeasta palkkatasosta yms, eikä netti tarjonnut kovin luotettavaa vastausta. Jos voit kertoa paljonko sait kokoaikatyössä kuukausipalkkaa? Onko se yli 1200euroa ja pystyykö sillä elämään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt yhtään tiiä kuinka paljon mulla on lupa sanoa näistä asioista, mutta palkan suuruus riippuu tyystin kohteesta ja tehdyistä tunneista :-) Siivoojat saa ainakin Lassila&Tikanojalla siis tuntipalkkaa + ilta- ja yölisät. Mä olin "hyväpalkkasessa" kohteessa melkein koko vuoden, tein iltaduunia 37,5 tuntia viikossa + satunnaisesti jotain lisätunteja siihen päälle ja ihan hyvin me kahdestaan siitä saadulla palkalla tultiin toimeen :-) Alle kympinhän se tuntiliksa parhaimmillaankin taitaa ilman koulutusta ja vuosien kokemusta olla, mutta ainakin yksinään siivoojan palkalla siis pystyy elämään jopa ruhtinaallisesti, tai ainakin ite oisin eläny jos sinkku oisin sillon ollut :-D Kahdestaan elettiin aikalailla kädestä suuhun, mutta koskaan ei tarttenu suoranaisesti pihistellä tai puputtaa makaronijauhelihamössöä eikä maksaa laskuja myöhässä.

      Mäkin oon menossa taas siivoomaan, kun mistään muualta ei oo tullut edes torjumista saatikka haastattelukutsua :-D Kyllä sitä yhen kesän ainakin tekee ja työn miellekkyys riippuukin ihan älyttömästi työkohteesta! Oman firman tyypit pomoista muihin siivoojiin on ainakin mulle ollu aina väistämättä mukavia ja tosi helpostilähestyttäviä tyyppejä, joilta on voinu pyytää apua tarvittaessa tilanteessa ku tilanteessa.

      Poista
    2. Kiitos mielettömästi vastauksesta! <3

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne