WEEK STARTS WITH SNAPSHOTS

9. maaliskuuta 2015

dipadii

Tulostin jo kauan ennen hiihtolomaa pari kivaa printtiä ajatuksenani pistää ne seinälle mun jo omistamiin kehyksiin. No, ne kehykset osottautui aaaaivan liian suuriksi ja printit jäi mun vaateroinakaapin perälle pölyyntymään. Tänään kaupungilla asioinnin lomassa kävin pyörähtämässä Tigerissa ja bongasin melkeinpä sattumalta A4-kokoset mustat kehykset kolmella eurolla kappale. Eipähän oo makkarin ainoa tyystin tyhjä seinä enää niin kalman kalpea ja tylsä. Sängynpäätyprojektin alotusta odotellessa! | Täällä paistoi tänään aurinko. Ja se jopa lämmitti! Voi veikkoset, miten onnellinen mä olinkaan, kun kipittelin bussipysäkille nilkat paljaina mun kirpparilta alkutalvesta löytämissäni slipareissa. Sisäänajoa noi ehdottomasti vaatii, ainakin mun kuolemaa tehneiden pikkuvarpaiden mielestä. Enpä ois uskonu, että on olemassa jopa munkaltaiselle kuikeloräpylällekin liian kapeita popoja.

dipadii2

Oon nyt hyvän tovin pähkäillyt, pistänkö H&M Homen tilauksen vetämään. Sohvatyynyt kaipaa kipeästi päivitystä ja henkkamaukkakodin valikoimista löyty pirtsakkaa keltasta ja seilorihenkistä harmaata raitaa kaikista järkevimpään hintaan, mitä tyynynpäällisistä oon koskaan nähnyt. Ei kyllä mä taidan klikata noi kotiin, eräs tässä asunnossa majaileva on nimittäin nukkunut parikin tyynynpäällistä ihan nukkasiks ja löröiks. Tekis muutenkin ihan kauheesti mieli pistää tili sileeks ja sisustaa meille kevätkoti, mutta kyllä se mun sisäinen saituri onneks onnistuu vähän jarruttelemaan näitä kamalia ostohimoja. Etenkin kun viime kuussa tuli tehtyä vähän tyyriimpi hankinta jota läppäriksikin kutsutaan. | Äidin mulle kiikuttamasta miniskuukkelista pinkkiraidallisesta kassista paljastui ihan mielettömän ihana meikkipussi vanhan ja ryönäsen pussukan tilalle! VS se vanhakin on ja muuten hyvässä kunnossa, mutta uskokaa kun mä sanon, ettei irtoglitteri ja sametti sovi meikkipussiin. Ei niin millään muotoa. Mä sit inspiroiduinkin pesemään kaikki siveltimet ihan juurtajaksaen sekä putsaamaan kaikki purkit ja purnukat siitä omituisesta mähmästä, joka valtaa koko meikkipussin heti kun silmä vähän välttää. Kuvailin samalla vähän materiaalia meikkiaiheista postausta varten, mutta siitä lisää sitten omalla ajallaan :-)

Oikein aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille, toivottavasti muuallakin saadaan nauttia ihan huikeista keleistä! 

14 kommenttia

  1. Ihanat kengät, mistä oot löytänyt ne? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bongasin noi kirpparilta ja kirpparikengiks maksoin itteni kyllä kipeeks niistä :-D Mutta Topshopista ovat alunperin!

      Poista
  2. Sun tekstejä on niin kiva lukea, sulla kun on ihanan persoonallinen tapa kirjoittaa :) Ihania kuvia!

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voi että minkä takia kaikkien muiden sisustus näyttää jotenkin niin täydelliseltä ja yhteensopivalta. Teidänkin makuuhuone on oikein kodikkaan näköinen, toisin kuin täällä puolen ruutua.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kuule, just tänää viimeks katoin miten keskenerästä ja paljasta täällä meilläki on :-D Kuviin päätyy vaan ne parhaat palat, buahah.

      Poista
  4. Mitä arvosanoja sait ylppäreistä ja mitä kirjotit:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äidinkielen (obviously), ruotsin, englannin, mantsan ja historian. Aika shitejä arvosanoja tuli päättötodistukseen ja omaan tasoon nähden, keskiarvo tais olla siinä C:n hujakoilla :-D

      Poista
  5. Mitä sait äikästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cum Laudehan se sieltä napsahti, kirjotukset meni mun osalta niin penkin alle kun vaan olla ja saattaa :-D

      Poista
  6. Voisit tehä meikkipussin esittelyvideon tai jotain:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän hetken arkimeikeistä on tulossa juttua :-)

      Poista
  7. Olisko mahdollista joku matkapostaus, jossa kertosit +/- juttuja ja vaikka paikkoja joissa kannattaa käydä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo, mä en oo elämäni aikana käynyt Tukholman, Tallinnan ja Riikan lisäks muualla kun Berliinissä ja Turkin parissa eri lomakohteessa, et ei siitä mitään järin kattavaa postausta aikaseks sais :-D Sit joskus kun on enemmän kokemusta reissaamisesta, niin toki!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne