PITKÄKS VENÄHTÄNEET PIKAMOIKAT

30. maaliskuuta 2015

må2 Roudasin eteisessä kenkähyllyn paikkaa pitäneen Expeditin olohuoneeseen tilpehöörihyllyn paikkaa toimittamaan, mutta en vaan onnistu saamaan siitä nätinnäköistä. Jotain viherkasvia tuo huutais ja kovasti, harmi että unohdin taas ottaa mun bambukeppini äidin hoteista, kun eilen kotikotona kävin. || Mummo on miehensä kanssa tämän viikon reissussa ja he käänsivät sanomalehtensä matkansa ajaks meille. En valita, mikäs sen parempi aamupalan kylkiäinen kuin uunituore sanomalehti? Miinuksena vaan se, että tällä puolella kaupunkia lehdet jaetaan ihan törkeen "aikasin". Viimeyönä postiluukku kolahti varttia vaille yks.. 

må1  Mun äiti on kova shoppailemaan Victoria's Secretin liikkeissä aina kun he on iskän kanssa matkalla ja +40 naisen makuun hutiostoksiakin tulee helposti tehtyä. Tämä Noir Tease Eau De Parfum oli jäänyt mammalta lähes kokonaan käyttämättä, joten se tyrkkäs putelin mulle muutama viikko sitten. Ihana etenkin iltatuoksuna muttei liian voimakas päiväkäyttöönkään, en valita! || Instagramiin jo päivittelinkin siitä eräästä kohtalokkaasta illasta, kun pimeässä huoneessa hortoillessani tallasin vanhat, vaatemytyn alle piiloutuneet kuulokkeeni tuusannuuskaksi. Tämähän tapahtui vain hetkeä ennen salille lähtöä, joten jotain tartti tehä. Sillä kellonlyömällä, kun mä olin vihdoin keskusta-alueella, meni kiinni sekä Anttila että Clas Ohlson ja jäljelle jäi vain Citymarket. Olin jo lähtökuopissa lähdössä kipittämään kassalle ylihintaisten nappikuulokkeiden kanssa, kun hiffasin tutkailla cittarin tarjontaa vähän tarkemmin ja huomasin alimmalla hyllyllä mun pitkään haikailemani Sonyt alle parillakympillä! Olin meinannut tilata samaiset kuulokkeet jo aikasemmin viikolla ebaysta, mutta onneks oon tämmönen aivan liian tarkkaan ostopäätöksiään miettivä saituri.

Pläjäys juttuja menneeltä viikolta. Viikonloppu meni tosi vauhdikkaissa merkeissä, kun meidän oma pieni tahmanäppinen pellavapää täysi-ikäistyi. Vanhemmilla avattiin 13 vuotta sitten mun veljen 18-vuotispäivää varten ostettu viskipullo, sunnuntaina käytiin mummolassa kakkukahvilla ja tänään sitten aletaan jännittää, josko broidi onnistuu nappaamaan ajokortin vihdoin ja viimein taskuunsa! Voi että, miten aika oikeesti voikaan kulua näin nopsaan. Vastahan mä olin jossain neljänsadan kohdalla laskemassa päiviä omaan 18-vuotissyntymäpäivääni eikä siitä tunnu olevan kuin hetki, kun Janne meni yläasteelle. Jami hyvin toteskin synttärisankarille, että menee viikko ja se on 22. Ikäkriisi much?

  Mä päätin muuten tänään viitata kintaalla työhaastattelukutsujen odottelulle ja paniikille kesän toimeentulosta ja pistin soittaen mun vanhalle esimiehelle. Sovittiin mun alottavan työt heti vapun jälkeen, jossei tässä nyt oman alan töitä ilmene. Tavallaan oon kuitenkin innoissani, kun edessä on todennäkösesti saman ja vakituisen paikan sijasta kesälomasijasuuksia erilaisissa kohteissa. En tosiaan tiedä, kultaako aika muistot, mutta kyllä siinä itse duunissa vaan oli joku juttu, mikä muhun iski korkeelta ja kovaa. Kyllähän mä voisin kuvitella hyödyntäväni koulutustani kiinteistöhuollon saralla, mutta enempi toimiston puolella. Onhan se aivan mahtavaa kun siivoojana näkee sen oman käden jäljen ihan konkreettisesti ja mä tunnetusti saan kiksejä pölyjen pyyhkimisestä, mutta työn arvostus on tänäpäivänä niin hirveällä tolalla, ettei musta olisi sellaseen koko loppuelämäkseni, oma kunnianhimokin taistelee ajatusta vastaan vaikka kyseistä työtä suuresti arvostankin.
  Aattelin tulla heittämään tämmöset pikasensekaset ja ilmeisesti vähän pidemmäks venähtäneet snapshot-moikat heti näin viikon alkuun. Lauantai-sunnuntaiyön välissä tapahtunut kellojen siirtäminen pisti mun unirytmin ahtaalle ja viimeöisten 3 tunnin yöunien jälkeen päätin opiskella tänään itsenäisesti etänä. Ja valehtelisin jos väittäisin, että toi ulkona pyryttävä lumi jotenkin ois edistänyt mun halujani pyöräillä keskustaan yhtä parin tunnin luentoa varten. Mut mä rupeen nyt väsäämään safkaa tälle illalle  J jo kiukuttelee kun on niin kova nälkä  ja hyökkään sen jälkeen kouluhommien kimppuun. Toivottavasti teidän viikonloppu meni mukavasti, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :-)

4 kommenttia

  1. Itsekin täytän tossa parin kuukauden päästä vuosia taas lisää ja kyllä tulevana 21 v tulee ikäkriisi kun oon lukiossa duunini aloittanu ja tälle tielle jäänyt. Muut käy mitä ihmeellisimpiä kouluja tai reppureissaa maailmalla ja mä oon tässä "toimiston" koneella ansaitsemassa rahaa joka aina häviää johonkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ittellä on maailmankatsomus pyörähtäny ihan ympäri, ku enää ei haittaa ollenkaa, että on syntyny vuoden viimesessä vauvaerässä ja täytänkin 21 vasta tämän vuoden joulukuussa :-D Mut kyl se silti pistää miettimään et jumankekka, jo 21? Vastahan sitä oltiin 14 eikä mulla oo yhtää sen kummempi olo kuin vaikka 10 vuotta sitten!

      Mut hei, onhan tossa vakaassa toimeentulossa hyvätkin puolensa ;-) Mullakin on pari kaveria jotka on jumahtaneet esimerkiks vanhempiensa firmoihin ja tavallaan oon heille kateellinen, heh :-D Ja voin kyllä kertoo et vaikka oon tämmönen "villi opiskelija" niin yhtälailla mäkin ihmettelen kun kaverit reilaa tai opiskelee ulkomailla. Morjenttes!

      Poista
  2. Haha, itellekin kelpais kyllä tollanen hajuvesi.. :D Itseasiassa pyysinkin isää tuomaan Lontoon lentokentältä jonkun VS:n parfyymin mulle, mutta siellä oltiin sanottu ettei VS:n tuotteita myydä enää ollenkaan siellä, vaikka vielä syksyllä kyllä myytiin!

    Täällä odotetaan myös (kauhulla) täysi-ikäistymistä, kun omiin synttäreihin ei oo enää kuin 15 päivää! Mihin se aika oikein menee, vastahan niihin oli se 200 päivää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VS tuotteet on tämmöselle kotihiirelle niin harvinaista herkkua :-D Body mistit on mun mielestä vähän turhia kun niitä saa suihkutella pitkin päivää astman partaalle saakka, mutta hajuvedet vaikuttaa tosi laadukkailta!

      Ja vitsit, onnittelut jo näin etukäteen :-) 18-vuotispäivä on kyllä vähän sellanen utopistinen sit kun se vihdoin koittaa. Ja sen jälkeen omat synttärit meinaa unohtaa joka vuosi :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne