MY FIRST tag -video

27. maaliskuuta 2015

Linkki videoon!

Johan on markkinat, toinen video saman viikon sisään?!?! Mä oon suunnitellu tätä kyseistä tagia jo aika pitkänkin aikaa ja kun tässä tänään nyt sattui olemaan kivasti pieni yksinäinen hetki kotona löhötessä, aattelin käyttää sen tehokkaasti blogia ajatellen.
  Vaikka videoiden kuvaaminen ja etenkin niiden saattaminen muistikortilta youtubeen on mulle toisinaan ihan yliluonnollisen haastavaa, oon pyöritelly mielessä vähän semmosta ajatusta, josko tekisin näistä videoista ihan viikottaisen/kuukausittaisen jutun! Viikottainen saattas olla kyllä ehkä vähän turhan paljon pyydetty, mutta kuukausittainen voiskin tämmösen deadlinejen kauhun elämänmenoon passata mitä mainioiten. 

Kertokaa ihmeessä, jos videot nappaa ja toivomuksiakin tulevien vidien suhteen saa esittää!

26 kommenttia

  1. kiva että teet välillä videoita, mut i prefer että pidät tän edelleen "peruspostaus-painotteisena" (: voi luoja muuten mikä nostalgia tuli noista alax olee-suhteista! mä olin bad ass jo 10-vuotiaana kun mulla oli samaan aikaan kolme poikaystävää, jotka tosin kyllä jätti mut yks kerrallaan, kun saivat tietää toisistaan... tough life.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä ihan vanhaa kaavaa noudattavia blogipostauksia ilman minkäännäköstä liikkuvaa kuvaa tulee tupsahtelemaan yhtä säännöllisen epäsäännöllisesti kuin aina ennenkin :-) Niistä en luovu!

      Hehe, noi ala-astesuhteet ynnämuut kamaluudet oli kyllä sen sortin söheltämistä ihan aina.. Mä en niitä niin montaa kerennyt kokemaan, mutta ehkä ihan hyvä vaan......... Toivottavasti nää sun pahapyllynä pyörittämät kolme jäbää ei kanna kaunaa! :-D

      Poista
  2. Tää oli kiva :) enemmän videoita!

    VastaaPoista
  3. hahah, oon kans pienenä hypänny katolta, tosin bussipysäkin katoksen, ja siinä meni kans nilkka sijoiltaan! :D mikähän into siinä hyppimisessä oikeen oli...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä oon kyllä itekki ihmetelly, miten muksuna pysty olemaan sellanen marakatti ja kiipeilemään ja pomppimaan ties mistä. Järveen hypättiin niin korkealta kuin mahdollista ja taloyhtiön sääntöjä uhmattiin kiipeämällä kerrostalon tikapuita niin korkealle kuin uskalsi. Nykyään pelottaa jo pelkkä sängyllä pomppiminen.. :-D

      Poista
  4. jesjesjes, ihanaa, niin ihanaa oikeesti kun postaat (et tiiäkkää kui iloseks saatkaan) :-) mut siis ois kiva nähä boyfriend does my makeup tagi tai no mirror makeup tag..? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta boy friend does my makeup en mee takuuseen, kun Jami ei liiemmin halua esiintyä blogin kuvissa eikä näin ollen todennäkösesti videollakaan. Todennäkösesti kieltäytyy samantien kun tuosta kysyn :-D Mutta no mirror makeup tag on kyllä jees!

      Ja ihana kuulla että siellä päässä tykätään noin kovasti :-)

      Poista
  5. Tykkään kovasti sun peruspostauksistakin mutta nää sun videot on parhaita! :)

    VastaaPoista
  6. Mistä toi sun valkone neule on? aivan superkiva :-)

    VastaaPoista
  7. Lisää näitä haastevideoita, tää oli ainaki tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kehitellä lisää, kiitoksia :-)

      Poista
  8. Sun videot on niin hyviä! Tykkään sikana ja ois kiva nähdä enemmänkin. Mun mielestä susta tulis kyllä hyvä vloggaaja vaikka blogikikin on mahtava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooooipi olla, mä en vaan oikein tiiä miten passaisin Suomen aika rutinoituneesee vloggaajaperheesee ku oon siviilissä tämmönen introverttiloner XD No, jos musta tulis sitte omaa tietään kulkeva mustalammas!

      Kiitos tosi paljon :-)

      Poista
  9. Kiva video, katoin vähän sillä silmällä et olisinko toteuttanu itekkin... mutta no en mä oikeesti muistanu juuri mitään mitä oon ekoja kertoja jotakin tehny. :(
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän oon ihmetelly miten jotkut muistaa kauheen yksityiskohtasia asioita näissä first time -videoissa, mutta kyllä ne sieltä tulee ku vähä potkii ;-) Ja täshän on hei se hyvä, et versioita on varmaan satoja!

      Poista
  10. Tykkään, tykkään ja vielä kerran tykkään sun videoista! Oot mahtava Jenna :-)

    VastaaPoista
  11. Videoita ehdottomasti lisää! Osaat kyllä olla paljon luontevammin videoissa kuin ennen, jos esim. vertaa sun entisen blogisi videoihin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa :-D Joskus aikasemmin oon aina keskittyny ihan liikaa siihen miltä mä videolla näytän, mut tällee vanhemmiten pikkuhiljaa todennu et parasta mennä vaa ihan luontevasti. Vaikka tulis mitä porsasilmeitä!

      Poista
  12. Mitä alkoholijuomia suosittelet? :) oot ihana😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kiitos! Toivottavasti et oo alaikänen, mut noooo, mähän vannon Happy Joen nimeen noin niinku yleisesti. Jos oon massikeisarina liikenteessä, en illan aikana mitään muuta juo ja etenkin kesänä ihan ulkona syödessä tilaan lähes aina HJn. Pienemmällä budjetilla alottelen sit yleensä jollaki Black Towerin valkkareista ja baarissa juon kaljaa (paitsi jos tarjolla on vaan lapinkultaa) :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne