WEDNESDAY OFF

11. helmikuuta 2015

Haudihoi, ei uskois tästä tän hetken uupumustasosta, että takana on vapaapäivä. Tavalliseen tapaan sain näin keskiviikkona heräillä ihan rauhassa, mutta itse unta on nyt parina yönä haitannut järjetön toispuoleinen niskakipu, joka säteili myös nieluun, korvaan ja ohimolle. Vatsaakin on juilinut ja maanantaina mulla kipeytyi vasen jalkaterä jostain ihmeen syystä. Tuntuu kuin mun koko vasen puoli kehosta pistäis vastaan - en vaan tiedä että mitä ja minkä takia. Liikkeelle lähtö oli tänään siis vähän verkkaista, kun en millään ois jaksanut nousta ylös sängystä, mutta rento lähtö ja pehmee laskeutuminen keskiviikkoon sängystä käsin helpotti kyseistä urakkaa.
jjjjLöysin jokunen viikko sitten kirpputorilta tosi näppärän laukun kouluun. Mulla on laukkuja vaikka muille jakaa, mutta ei mitään kunnon megakasseroa, jossa kulkis puoli omaisuutta vaivattomasti. Mun Zaran jättilaukkukin kun alkanut näyttää loppuunvirttymisen merkkejä, sen kahvat ei enää vaan kestä. Tämä nyssäkkä ajaa sitten senkin asian, kun mukaan mahtuu niin yökamppeet, läppäri kuin koulukirjatkin. Ja kahvat on tosi pehmeät ja just sopivan pituset, mukava kantaa olallakin haukkarin väsyessä kaman roudaamiseen. // Alotin aamun lueskelemalla uusinta Elleä. Mulla menee aina pieni ikuisuus saada aikakausilehdet luettua ja sarjakuvat onkin melkeinpä ainoita lehtiä, jotka luen yhdeltä istumalta tarkasti kannesta kanteen. Naistenlehtien kohdalla selailen niitä ensin randomisti. Sitten luen sieltä ne kaikkein eniten kiinnostavat jutut. Sitten luen vakiopalstoja ja lopulta noista tulee vessaselattavaa (shampoopullojen ohessa).
jjjPari viikkoa sitten mun päähän pälkähti ajatus siitä, että mä haluan katsoa sitä Kardashioiden tosi tv -sarjaa. Enkä tosiaan tiedä miksi, mutta nyt mä olen koukussa ja pahasti. Ihanan aivotonta katsottavaa, ei tarvii keskittyä edes englannin ymmärtämiseen ilman tekstityksiä. Kylkeen parit riisipiirakat ja täysi lasillinen appelsiinimehua, oi että kun mä olin tyytyväinen! Kiva muutenkin, kun muistin kyseisen sarjan olemassa olon. Oon niin kauheen huono alottamaan uusia sarjoja ja meillä pyöriikin samat tv-sarjat vuodesta toiseen. Simpsonit, Frendit, HIMYM ja Men Behaving Badly .. Kaikki menee ulkoa, etu- ja takaperin. Nyt on sit ees pikkusen jotain uutta jännitettävää ja ihmeteltävää.
Pääsin kuin pääsinkin lopulta ylös sängystä. Kävin Lanttilassa tekemässä viikottaisen kirpparikierroksen ja mukaan lähtikin talvikengät sekä villapaita. Eipähän tarvitse miettiä huomisen asua! Kävin myös Kärkkäisellä ostamassa lisää lankaa mun projektia varten ja myöhemmin illalla poikettiin mummon kanssa vielä Kodin Terrassa ostamassa lakkapetsiä ja hiomapaperia. Jos homma menee putkeen, meillä on täällä viikonloppuun mennessä ruokapöytä!
  Nyt kun se niskakipu on alkanut hellittää, voisin koittaa saada unenpäästä kiinni. Huomenna olis taas 9.15 oltava pirteenä kuuntelemassa kansantalouden luentoa. Onneks huomiselle ei oo luvattu ihan niin ihanaa keliä kuin mistä tänään saatiin nauttia: harmittais ihan vimmatusti viettää lämmin ja aurinkoinen päivä neljän seinän sisällä..

9 kommenttia

  1. Ooo, ihana toi laukku! Mistä löysit sen? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lue teksti siellähän se sanotaan! :DDDD

      Poista
    2. Niin.. Tuolla tekstissä sen tosiaan mainitsen, kiikutin laukun kotiin kirpparilta :-)

      Poista
    3. Luin sen kyllä mutta meni jostain syystä ihan ohi, sori... :D

      Poista
    4. Näitä sattuu, ei hätiä mitiä :-)

      Poista
  2. Hui vilkasin nopeesti, että ohhoh oletpas tehnyt tyyriin investoinnin ja ostanut Celinen luggagen :D haha olikin sitten kirpparilöytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luggage on kyllä nätti, etenkin kokomustana! Mulla ei varmaan koskaan tule olemaan tuohon varaa kun en osaa nähdä käsilaukkua säästämisen arvoisena asiana, joten tyydyn näihin kirpparilaukkuihin :-D

      Poista
  3. Kannattaa kattoo new girliä(kolme miestä ja tyttö)! Oon tienny sarjan olemassaolon, mutta en vaan oo ikinä kattonu ku on teeveestä tullu. No hetki sitte aloin kattoo sarjaa alusta asti ja nyt kaikki jaksot katsonu. Nyt vaan on se ärsyttävä juttu, että näkee vaan yhden jakson viikossa kun usan jaksot on kiritty kiinni... :'( mutta all-in-all mahtava sarja !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsottu on, kolmeen kertaan ja täälläkin mennään jenkkilän tahtiin :-D Löysin sarjan joitain viikkoja ennen kuin sitä alettiin näyttää Suomessa. On kyllä kaikin puolin ihan mahtava!!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne