PARIN VIIKON IG-KUVAT HÖLÖTYKSINEEN

20. tammikuuta 2015

Ei oo taas menny ihan ku elokuvissa tää mun bloggailu. Piti tosiaan viikonloppuna saada kuvailtua sitä videota, mutta kouluhommat ja löhööminen meni sen edelle. And I'm not even sorry. Oli aivan liian ihanaa röhnöttää sohvalla ja kattoa niitä kaikkia lifestyleohjelma-maratooneja, niin ihanaa etten ikinä kehtais katua sitä. Huomennakin olis vapaapäivä, mutta se kuluu aamupäivästä DuuniExpoilla ja sen jälkeen siirrytään Finnkinolla järjestettävään iltatapahtumaan.. Ja mähän en sitä missaa, kun tarjolla on ilmanen (Internet Movie Databasessa ihan törkeet pisteet saanut) leffa ja vielä asianmukaiset herkut siihen kylkeen!
  Mun pitäis kyllä varmaan jotenkin jakaa tätä mun ajankäyttöä hilkun verran järkevämmin. Blogi meinaa taas jäädä ihan ulkopuolelle, kun koulussa oon parhaimmillaan viiteen ja tehtäviä pukkaa vielä konkreettisen koulunpenkillä kykkimisen lisäks kotonakin työstettäväks. Hinku kumpaankin ois kova, kun loman jälkeen oon taas rinta rottingilla ja puhtia täynnä, mutta neiti Aika ei oo mun kanssa ihan samalla viivalla. Monena iltana oon vaan ihmetellyt et joko se kello tulee kymmenen. Eikä tänäänkään taideta tehdä poikkeusta.. Toivottavasti nää kännykkäkuvat kuitenkin välittävät vähän fiiliksiä mun riennoista sinne teidän päähän nettilankoja. Voisin tehdä myöhäsen uudenvuodenlupauksen ja sanoa panostavani blogiin viime syksyä paremmin, mutta en mä tohdi. Oon huono lupausten kanssa.

ig2
Se ihanaihanaihana viimelauantai. Kun sain vaan olla. Ihan luvan kanssa. Söin karkkia, katsoin Matkaoppaita ja nautin kiireettömyydestä. Ihan parasta, yks niistä asioista, joita kaipaan lapsuudesta. | Toinen röhnötyshetki jokunen tovi sitten toteutui, kun vihdoinkin saatiin telkkarin virtajohto kiinni seinään. Kyyyllä, siinäkin voi muuton jälkeen mennä viikko tai pari. Tämä ihana hetki tosin kesti vaan ton tonnikalasalaattilautasellisen verran. | Tänpäiväinen kirjastontäti-look. Oon hurahtanut harmaisiin villapaitoihin ja -takkeihin. Tukankin jaksoin laittaa, mutta eipä niistä kikkuroista mitään ollut jäljellä taaperettuani kouluun tuolla tuiskussa ja tuiverruksessa. | Oi kun nuo olis vieläkin yhtä nätit..

ig1
Tämänpäiväisiä löytöjä: superhieno tuikkukynttelikköhässäkkä on Jyskistä ja marmorinen tarjotinvempele osui silmään kirpputorilla. Voisin myös koittaa muistaa hankkia vasaran, jotta täällä saatais taulut seinälle.. | Pinaattilettuja mummon tapaan: oivariinissa paistettuna ja puolukkahillon kanssa tarjoiltuna. Kyytipoikana tietysti iso lasillinen kylmää maitoa. Ooh.. | Herkkuja herkkujen perään, mut kuka niitä arkipäivien hernareita tai jauhelihakastikkeita nyt kuvailiskaan.. Leivoin sunnuntaina ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ja Kinuskikissan blogista löytyikin ihan mahtava resepti. Jos satut meille kahville, tätä on satavarmasti tarjolla! | Asia, joka pitäis joitaa vähintään viikoittain. Asia, jonka allekirjoittanut hoitaa kerran vuodessa jos silloinkaan..

ig4
Mulla on mun kaverin kanssa yhteinen kirpparipöytä Lahden Lanttilassa tämän viikon ja kävin tänään siistimässä sitä. Kirpputorien suosittelema "vähintään joka toinen päivä" ei todellakaan riitä pöydän siistinä pitämiseen. Siellä pitäis käydä ennemminkin joka toinen tunti. Niin ja tosiaan pöytä on 87, mainostetaan sitä nyt vielä täälläkin. | Päivän asu joltain ihan helevetin kylmältä päivältä. Ei ollu otollisin valinta tuo takki, sen muistan varsin elävästi. | Loppiaisen ikkunashoppailupärstä. | Ikkunalaudoista on moneks. Niillä voi säilyttää yhtä sun toista tilpehööriä, ne menee yöpöydästä, niiden ääressä on mitä otollisinta meikata ja teekuppikin pysyy menossa mukana moisten ansiosta.

ig3
Possun ulkofileepihvit teki läpsystä vaihdon Lidlin pulledporkin kanssa, kun ihastuttiin tuohon lihaisaan herkkuun uudenvuodenaattona. Kallista se on kuin mikä, mutta voi tytöt, kuinka hyvää!! | En tiedä onko kuinka yleistä, mutta pitkien lomien loppusuoralla mua alkaa vaivaamaan kouluikävä. Oon kärsiny tästä vaivasta jo ihan pikkutytöstä lähtien, mä niin muistan mitä tuskaa ne kesälomien viimeset viikot ennen koulun alkamista oli, kun lähdettiin äitin kanssa ostamaan uusia koulutarvikkeita ja farkkuja. Niitä kun ei saanu käyttää ennen koulun alkamista. Tällä kertaa kuukauden mittanen joululoma alko tulla korvista ulos heti joulun jälkeen.. | Tämmöset popottimet odottelee kevättä mun vaatekaapissa. Ei ollenkaan paha vuoden ensimmäiseks kirpparilöydöks. | Kirpparille menevien vaatteiden pesemistä, viikkaamista ja hinnottelua. On siellä kenkiä, koruja ja lumilautakin. Jossain vaiheessa käydään läpi vielä laukkuvarastot. Vähän tuntuu siltä, että joudutaan varaamaan vielä toinen myyntiviikko tän yhden ainokaisen lisäks.. :-D

8 kommenttia

  1. Alkoi kiinnostamaan että mikä elokuva on kyseessä? :) ja oliko hehkutuksen arvoinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. The Imitation game, sijoittuu toiseen maailman sotaan! Innolla odotan, millanen raina on kyseessä. Tämmösenä historianörttinä en ainakaan usko pettyväni :-D

      Poista
  2. Hahah, taitaa toi kuukauden joululoma olla perusmenoa amk:ssa :D sellanen löyty nimittäin multakin... Sitten kun se koulu sitten taas alkoi pitiki taas tarkistaa että millon ne perus kouluaamu yhteydet taas menikään ja miten ne aikaiset aamuherätykset toimikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mullakin on kännykän herätyskello täynnä ihan omituisia herätyksiä kun lukkari muuttu ja oon sen takia ihan kujalla enkä haluu missään tapauksessa nukkuu pommiin ja myöhästyä uusien maikkojen tunneilta :-D Kiva kun koulu alko, mutta menee kieltämättä tovi päästä takas rytmiin!

      Poista
  3. Tämä postaus vähän piristi minua, koska tällä hetkellä elämä tuntuu masentavan. Olin saanut tiedon että yksi läheinen ihminen kuoli ennen joulua, niin se tietysti mietityttää. :(((((

    http://elamaaonihanaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tosi ikävä kuulla :( Paljon voimia ja jaksamisia!!

      Poista
  4. Ääääääh asuisimpa Lahdessa! jos niiin toi kirpparipöytä ois varmaan tyhjä jo :-D oli kiva postaus muuten :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, asuisitpa tosiaan :-D Se ja sama jääkö käteen tosta ja kuinka paljon, mutta ei huvittais kanniskella enää mitään pois tuolta kun ne on kertaalleen sinne roudattu ...

      Ja kiitoksia, kiva kun tykkäsit :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne