HOW'S IT HANGING

17. joulukuuta 2014

Valittelut vähän venähtäneestä radiohiljasuudesta. Heräsin justiinsa päikkäreiltä, mitä se kertoo mun virkeystasosta.. Saatiin viikonloppuna muuton ensimmäinen osa putkeen ― nyt on roinat pitkin poikin pitäjää odottelemassa vuoden loppua ja sitä muuton toista, vähän hankalampaa osaa (yllätykseksenne mä en fanita isojen mööpeleiden roudaamista kolmanteen kerrokseen ilman hissiä). Avaimet sain palautettua tänään! Kieltämättä näin tavaroihin kiintyvänä hamstraajana on vähän haikee fiilis, eilen meinasin pillahtaa itkuun kun ajoin nyt jo vanhan kodin ohitse ja näin sen olkkarin tyhjänä ammottavan ikkunan.
  Muuton lisäksi mä olen nyt myös ― ainakin melkein ― täysin pätevä autoilija. Eilen oli autokoulun 2-vaiheen toinen osuus liukkaalla radalla ja sitä koskien hain tänään todistuksenkin. Sit kun mä ennen joulua jaksaisin mennä poliisilaitokselle jonottamaan, kun erillisellä ajanvarauksella en sais pitkäaikasta ajokorttia tarpeeks ajoissa. Kyllä muuten nyppi maksaa 400 euroa siitä, että joku heppu kertoi mun ajavan nopeuksien mukaan ja oikein taloudellisesti. Liukkaallakin ajan nyt ihan tuolla liikenteen seassa kolmatta kertaa kortin saamisen jälkeen. Niinku mulla ei olis mitään tähdellisempää käyttöä tuommoselle summalle?!

ssss

Alkuviikko on tosiaan mennyt aikasine aamuineen ja ees taas juoksemisen takia ohi korkeelta ja kovaa. Nyt oon halunnu ottaa vähän iisimmin ja päätin nukahtaa ihan luvan kanssa, kun täällä porukoilla muutkin rauhottuivat viiden jälkeen ruokalevolle. Rakastan päiväunien nukkumista, mutta pitkään äärimmäisen korkeella pysyneen stressikäyrän takia on meikäläisen tajunnan vielä vähän vaikee hiffata, et nyt on lupa ottaa rennosti :-D Nukuin siis ihan koiranunta, eikä olo oo millään tapaa levinnyt vaan lähinnä pöhöttynyt ja suussa maistuu kissanpaska. Mut jos siitä pääsis eroon suklaavanukkaan avulla!

Seuraavaks voikin sit alkaa stressaamaan joulusta. Ahistaa jo pelkästään selata kaikkia blogeja, joissa joulu on jo täydessä vauhdissa eikä kimalluksesta ja glitteristä oo puutetta. Ei oo nimittäin yhtään sellanen fiilis, että kyseinen juhlapyhä koittais jo viikon päästä, mutta ehkä mulla on tänä vuonna ihan lupa herätä vähän myöhässä tähän kaikkeen hössötykseen..

8 kommenttia

  1. hahah sait mut nauraan XD "suussa maistuu kissanpaska" mut hei toi on niin totta :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäköhän siinä on, et päikkäreitten jälkeen suussa on ihan oma makunsa verrattuna yöuniin :-D

      Poista
  2. Mä oikeesti inhoon päikkäreiden ottamista ja välttelenkin niitä viimeseen asti. Mulla tulee aina jostain syystä vaan paha olo jos nukun päivällä. (Vannon että se paha olo opiskelijaristeilyn jälkeen johtu niistä päikkäreistä eikä mistään muusta!!! :-D) Niin harvoin päikkäreitä nukun, että tulee sellanen ärsyttävä moi oon riikka 4v ja käyn päiväkotia -fiilis joka kerta :D Ps. mikä kaikkien blogien noita tags ja archive tms juttuja vaivaa kun ainakin mun koneella tärisee silleen oudosti et tuntuu ku ois tosi huono näkö kun niitä kattoo? o.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä tykkään päikkäreistä mut niitä tulee nukuttua äärimmäisen harvoin ku tulee niin syyllinen olo siitä päivällä nukkumisesta, vaikka aikaa oikeesti oliskin :-D

      Hmm, nyt en kyllä osaa sanoa! Mulla ne näkyy ihan normaalisti :o Voi olla bloggerilla häikkää tai sit en yhtään tiedä!

      Poista
  3. Toi maku juttu on niin totta...! Sit sitä on vielä pakko maistella ja henkäillä ja haistella et maistuuko se oikeesti siltä ja haiseeko se.. Ja sit vielä jos on nuha ja nukkuu suu auki nii tyynyliinassa on se sama haju?!:D

    Nyt koitat vaan rentoutuu ja hoidat joulustressin silleen varovasti! Ei oo pakko olla kimallusta ja glitteriä, kunhan juo kupposen glögiä ja sen kans piparia ja siivoo huoneen niin johan on joulu!(: en itsekään sisäistä sitä että kohta se loma koittaa jota on ootettu kesästä asti ja sitte lähdetäänki tähtään takas siihen kesälomaan:D

    Mukavaa joulun odotusta!(: älä stressaa! Asioilla on tapana järjestyä(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!! Eihän se kotona mitään, mut jos vaikka pitkän matkan bussissa/junassa tai sitte lentokoneessa erehdyt nukahtamaan.. Hampaita ei ihan noin vaan pestäkkään :-D

      Säästyn kyllä monelta stressinaiheuttajalta sillä, et oon vanhempien luona joulun :-) Oon majottunu iskän työhuoneeseen sänkyni kanssa (niin, normaalistihan sitä nukutaan patjalla tai vuodesohvalla mutta mulla on koko sänky....) ni saan nukkua suhteellisen rauhassa eteisen ja keittiön aamuhälinältä :-) Mulla on tässä nyt sen verta pitkä joululoma, et saatan jopa turhautua jossain vaiheessa!

      Oikein rauhallista joulunalusaikaa myös sulle! :-)

      Poista
  4. Ei huonekaluissa vielä mitään, suurimmathan ois joutunu kuitenki varmaan kantaan ylös jos ei mahu hissiin, mutta astiat ja kaikki muu kama laatikoissa jne., niihin suuri muuttotsemppi teille! Onneks on vaan kolmas kerros!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, enpä tullut ajatelleeks :-D

      Taidan koittaa pitää huolen, että se olen minä joka ne astiat sinne uuteen asuntoon kantaa. Fiksuna likkana ja ajatuksissani kun menin pakkaamaan kaikki särkyvää matskua olevat kipot ja lautaset samaan laatikkoon... Huudan sitten ainoastaan itelleni pää punasena, jos siinä kerrosten välissä jotain sattuu!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne