1 YÖ JOULUUN

23. joulukuuta 2014

IMG_0156 IMG_02542 joulu IMG_0237 IMG_0207 IMG_0042

Niin se joulu saapui tännekin. On leivottu pipareita, paketoitu lahjoja ja kinkku paistuu uunissa paraikaa. Veljien kanssa pistettiin perinteinen joululeffakin, Napapiirin sankarit, pyörimään pitkästä aikaa. Eilen ostettiin suklaata yhteensä 50 eurolla :-D
  Enemmän ja vähemmän aktiivisesti blogimaailmaa seuratessa on hauska huomata, miten joulunkin suhteen on trendejä. Mun vanhempien luona niiden perässä ei liiemmin mennä: piparkakkumuoteista vanhin on mun edesmenneen isomummon perintöä, lahjat kääritään edelleen punaisiin joulupukkipapereihin. Ei ole valkoista kuusta eikä mustia himmeleitä. Omaan kotiin olisin jälkimmäisen halunnut, mutta ensi vuonna sitten. Tämän joulun viihdyn kuitenkin vanhempieni perinteisen joulun äärellä paremmin kuin hyvin!
 
Mä kömmin nyt vällyjen väliin, jos vaikka pääsisin tästä migreenistä eroon huomisaamuun mennessä. Mulla on niskat ja selkä ihan järjettömässä jumissa, jonka takia oon läpi syksyn kärsinyt salakavalaista migreeneiks muuttuvista päänsäryistä. Mummo jo kerkeisi lupailla joululahjaksi lahjakorttia osteopaatille, se kyllä olis tämän joulun ykköslahja!

Ihanaa joulua kaikille ♥

6 kommenttia

  1. Kivoja kuvia, tulee ihan mieleen sun vanhat postaukset, vaikka en nyt tiedä onko uudemmat mitenkään erilaisia. Hyvää joulua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan tää mun kotikodin sisustus verrattuna mun ja Jamin kotiin: vitivalkosta ei oo yhtään missään :-D Kuviin tulee sen ansiosta ihan erilainen fiilis!

      Kiitos samoin :-)

      Poista
  2. Voi hitsit, ihan superihania ja kauniita kuvia! Ihanaa joulua! :-)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne