UNTSIKKAKAUSI KORKATTU

8. lokakuuta 2014

Voi pojat, miten mä en kaivannut tätä osaa syksystä. En sitten ollenkaan. Näpit jäässä, sukat märkänä ja tuuli vismoo läpi pienimmästäkin rakosesta. Otin untuvatakinkin päivittäiseen käyttöön alkuviikosta itelleni kovasti samalla selitellen, että jos mä nyt pidän sitä ihan vaan vetoketju auki, niin mulla on vielä mahdollisuudet pärjätä tammikuun kovilla pakkasilla. Kun vedän vetoketjun kiinni vasta sillon, tiedättehän.
  Ostin mun Everestin vuosi sitten Stadiumista ja miten paljon takkia voikaan rakastaa. Pitkään aattelin omassa pienessä päässäni, että enhän mä nyt tosissani ostanut sadankuudenkympin hintasta kirkuvanpunaista talvitakkia itselleni. Mutta siihen mä taisin just tykästyäkin, kun alitajuntaisesti hyppäsin oman mukavuusalueeni ulkopuolelle ja ihan reippaalla loikalla. Mustia ja sinisiä takkeja mulla on ihan tarpeeksi. Ainut miinuspuolihan on tietysti se, että nyt menee taas punaiset housut talven ajaksi pannaan. Ellen ehdointahdoin halua näyttää joulutontulta, mutta no, käytänkö mä muutenkaan punasia housuja? Täydellinen takki it is, ilman tekosyitä!

outfitTakki Everest | Neule H&M | Farkut Zara | Huivi Cubus | Kengät Converse

outfit2
Tosin pieni pesulavierailu ei olis pahitteeks ennen pahimpia pakkasia..

10 kommenttia

  1. Upea tausta näissä kuvissa!! *sydänsilmäemoji*

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans yrittänyt säästellä paksumpaa takkia niitä pakkasia ajatellen : D Vielä en oo sortunut, mutta aamuisin alkaa olla niin hirmuisen kylmää varsinkin sen tuulen kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tänään onneks pärjäis vaikka nahkarotsilla, mutta alkuviikosta ja etenki eilen oli ihan törkeen kylmä! ..ja se tuuli, huh ._.

      Poista
  3. Toi takki on kyllä ihan perfect!

    VastaaPoista
  4. eilen oli vielä suhteellisen kiva sää, mutta tänään toi on ollut yhtä kaaosta. ihan hirveetä kävellä tuolla ku tuntuu että hiukset irtoo ja vaatteet lentää tuulen mukana >:I niin oudolta ku se kuulostaa, niin tulis vaan nyt nopeesti joulu niin pääsis eroon noista naamaa päin lentävistä lehdistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin tais jossain vaiheessa vilahtaa joo aurinko, mutta viime viikolla sain kuulla miten kaverit oli joutunu ottaa raapat ekaa kertaa kauniisiin kätösiinsä :-D

      Poista
  5. Itsekkin oon ottanut just alkuviikosta samanlaisen ihanuuden käyttöön, tosin vaan mustana! Pelottaa vaan että miten tuun ite pärjäämään niillä kovimmilla pakkasilla, kun jo nyt tuntuu että jäätyy heti oven avattua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, mäkin koitan kovasti uskotella itelleni, että kyllä mä sit kovilla pakkasilla pärjään ku vedän takin alle villapaidan tai kaks, takin kiinni ja huivin niin korkeelle, et just ja just nään sen alta :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne