MONTHLY FAVORITES : Elokuu & syyskuu

5. lokakuuta 2014

Kuukausi takaperin totesin, ettei elokuulle ehtinyt kertyä suosikkijuttuja juuri ollenkaan, mutta tätä postausta kasatessa huomasin, ettei syyskuukaan ollut mitenkään järin hedelmällinen asian tiimoilta. Kaikkea mahtavaa ja vähemmän mahtavaa tapahtui, mutta koita tässä nyt sitten palata ajassa takaisin, kun huomaat ettei mahtavista hetkistä oo yhtäkään itse otettua potrettia..

IMG_0139
Olin pitkästä aikaa mainoksen uhri, kun nappasin cittarin shampoohyllystä mukaani Garnier Fructisin tuuheutta lupaavat shampoon ja hoitoaineen. Odotukset ei nyt olleet mitenkään järin huimat, mutta kolmen euron markettiputeleiksi nämä Garnierin uutuudet yllätti mut positiivisesti! Emmä nyt sanoisi, että mun tukasta 7 päivän käytön jälkeen mikään leijonanharja ois muodostunut, mutta tässä mun liukkaassa luirussani pienenkin lisätuuheuden huomaa ihan auttamatta.
  Kovasti hypetetty John Greenin romaani The Fault In Our Stars lähti Suomalaisesta mukaan ihan hetken mielijohteesta. En oo lällyttelyleffojen ystävä, mutta kirjamuodossa saatan kiinnostua. Nytkin halusin ottaa selvää, minkä ihmeen takia jengi julistaa kyseistä tarinaa itkustoorien eeppokseksi. Noh, löysin lopulta myös itseni sohvan nurkasta pillittämästä kuin pikkutyttö. Plussaa annan itselleni siitä, että sain kirjan vihdoinkin päätökseen: englanninkieliseen teokseen on yleensä astetta hankalampi keskittyä.
  Kosmetiikan saralla kiitosta saa H&Mn eyeliner-tussi. Mä en niinkään välitä silmämeikin teosta. Joku saattais luonnehtia mun silmäluomiani raskaan puoleisiksi, enkä mä sen takia itsekkään niin jaksa panostaa meikkiin, jonka voi nähdä ainoastaan sillon kun mulla on silmät kiinni. Tussimaiset eyelinerit on kuitenkin olleet jo pitkään syvällä mun sydämessä, niillä on niin helppo saada ohuen ohut rajaus ripsien tyveen tuomaan sellasta tuuheuden illuusiota. Ja tässä tussissa on kuulkaas hintalaatusuhde kohdillaan!

IMG_94812
Tottakai olin ihan fiiliksissä mun astetta rajummasta hiusmuutoksesta! Itse värjäysprosessi jäi myös mieleen, kun kaveri levitti väriä mun päähän keittiössä ja mä siinä sitten kysyin, että haluaisko hän olla yks mun morsiusneidoista. Voi vide mikä momentti se olikaan, kun kaveri innosta hihkuen tuskasteli, miten en sitten yhtään sotkusempaa hetkeä sille kysymykselle keksinyt. Halaaminen oli kuulemma niin kovin hankalaa :-D
  Tästä kohdasta tuli myös mieleen, että kohta pitäis taas poiketa näyttämässä takamusta parturintuolille. Alkaa fleda olla aavistuksen verran liian pitkä ;-)

IMG_0162
En oo varmaan koskaan elämässäni tehnyt yhtä huikeeta päätöstä, kuin tämä! Instagramissa mua seuraavat tossa jokin aika sitten varmaan lukivatkin mun ajatuksia tästä saliharrastuksen alottamisesta. Mä en meinaan ihan tosissani ois vielä heinäkuussa uskonut sanaakaan, jos joku ois mulle tullut kertomaan, että mä tulisin jäämään koukkuun siihen fiilikseen, mikä kunnon treenin jälkeen tulee. Harrastin skidinä yhtä sun toista ja varhaisteini-iässä eräästä urheiluharrastuksesta tuli aivan mahdotonta pakkopullaa, mikä johti mun totaaliseen mielenkiinnon puutteeseen kaikkea urheilua kohtaan. Nyt on tuntunut ihan mahtavalta, kun on tajunnut löytäneensä sen fiiliksen uudestaan, minkä aktiivisena ja urheilullisena muksuna silloin joskus kadotti.

Nimetön
Siis hei. Selailin jonkin aikaa menneiden kuukausien juttuja blogista ja koneen kuvakansioista, kun nämä tuli vastaan. Voi elämä miten vesi herahtikaan kielelle jo pelkästä ajatuksesta. Kotitekoiset Subwayn double chocolate cookiet oli kyllä onnistunein kokeilu keittiönpuolella pitkiin aikoihin. Näitä on ihan pakko tehdä ens viikonloppuna uudestaan!

IMG_0150
Sen jälkeen, kun vedin mun puhelimen sisällön viimesimmän kerran sileeks, päätin The Simpsons Tapped Out -pelin sijaan ladata Kim Kardashian Hollywood -pelin. En nyt tähän hätään muista, kuka tätä oli jossain hehkuttanut, mutta mä jäin koukkuun samantien. Tässä tälläkin hetkellä naputtelen näyttöä ja koitan saada viittä tähteä joistakin kissanristiäisistä.

Nimetön
Viimesimpänä ihan ykkösparhaat löydöt, Cubuksen harmaa villakangasrotsi ja eräältä fb-kirpparilta löydetyt Make Wayn bootsit kultasilla yksityiskohdilla. Jälkimmäisiin on menny ihan kiitettävä summa rahaa noin niinkun kirpparikengiks, mutta onhan noi nyt niin upeat, että huollatin ne suutarilla ihan mielelläni! Nää kummatkin on niitä kuuluisia "rakkausjuttuja", koska vaikka toi sana onkin yks kamalimmista mitä tiedän, ei vähintään joka toinen päivä niskassa ollutta, täydellisesti istuvaa ja lämmintä rotsia oikein muuten osais edes kuvailla. Kenkien hehkuttamista mä en edes aloita. Kirjottelisin tässä varmaan vielä aamullakin :-D

Näiden kaikkien materialististen suosikkien lisäksi joukkoon mahtuu tietysti myös koulun aloitus kokonaisuudessaan: uudet kaverit, LAMKin fuksiaiset, ihan vaan se fiilis, et mä oon jälleen opiskelija. Ei näistä yhtäkään voi oikein sanoin edes kuvailla. Jos kuitenkin uteliaisuus heräs, niin Lahden ammattikorkeakoulun fuksiaisista vuosimallia 2014 löytyy kuvamateriaalia >täältä<!

11 kommenttia

  1. pysyykö toi eyeliner mustana? ettei se 'kulu' semmoseks harmahtavaks päivän mittaan? ja pysyykö se muutenki hyvin? tosi monissa tussimaisissa eyelinereissa on ollu se ongelma et ne vaa kuluu pois nii en oo uskaltanu enää ostaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin mulla tuo pysy vähän turhankin tiukkaan fuksiaisissa! Mulla oli vielä seuraavana aamunakin miltei täydellinen silmämeikki, kun naamapesu jäi aamuyöllä pienessä sievässä kotiin tullessa välistä :-D

      Poista
    2. Ja kun tuolla sitä hintaa oli alle vitosen, niin ei se kamalasti ois harmittanutkaan, vaikkei oiskaan pysynyt!

      Poista
  2. myydäänkö cubuksessa vielä tota takkia?! vai ootko vaan ostanut ton aikasemmin :-D vitsi että alkaa harmittaa etten tota hankkinut viime talvena!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa yhtään sanoa myydäänkö sitä enää ja oliko se vaan liikekohtanen tarjous, kun ite löysin ton noin kuukausi sitten Itiksen Cubuksesta 14,90€ -merkillä varustetusta rekistä :-D

      Poista
  3. susta ei ollut yhtään kuvaa tuolla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin ja mikä helpotus se onkaan :-D Meijän ryhmästä on pari kuvaa, mä oon jääny sniikisti sinne taka-alalle.

      Poista
  4. Oon vieläki ihan täpinöissäni siitä kysymyksestä!! ♡♡ -Emma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakas ♥ Pitää kehittää sulle joku uus täpinöintikysymys, kun taas tarviin hovikampaajaa!

      Poista
  5. Huomasin että omistan saman peilin missä roikkuu sulla toi takki :D Ihania kuvia!

    muusamarias.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Oh, god Kim Kardashian, aivan huippu peli! Latasin sen viimeks, ku sä mainitsit siitä täällä blogissa jotain ja aattelin että pah mähän en tällaseen hömppään koukutu.. Nooh ensimmäinen lause varmaan kertoo mitä tapahtu.. :D

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne