3+1

2. lokakuuta 2014

IMG_0076 Viikonloppuna on luvassa parin viime kuun suosikkeja, mut sitä ennen halusin tulla vähän näyttämään, millaisa aarteita oon Sokoksen 3+1 -päiviltä tähän mennessä löytänyt! Kuten monet pitkäaikasemmat lukijat varmaan muistaakin, mä oon melkonen purnukkaharakka ja nyt oon pikku hiljaa alkanut alennusten turvin panostamaan tuotteeseen kerrallaan. Sen takia oon aina ihan pähkinöinä, kun huomaan paikallisen Sokkarin henkilökunnan virittelevän niitä pinkkejä muovikoristeita pitkin kosmetiikkaosastoa. Viime vuonnahan mä samaisen ostoskarnevaalin aikoihin kyhäilin blogiinkin testipostauksia muunmuassa 3+1 -löydöistä. Tänä syksynä taidetaan vaan jäädä innolla odottelemaan, löytääkö mikään uusista tuttavuuksista paikkaansa lokakuun suosikkien joukosta!

31 IMG_0130
Vielähän olisi kolmen päivän tarjoukset tsekkaamatta, mutta kyllä mä veikkaan, että tähän mennessä käytetyt viitisenkymppiä on ihan riittävä hinta tämän syksyn 3+1 -jutuille. Muuten mukaan lähti ihan markettikamaa, mutta suurimman osan lompakosta lohkas Joe Blascon puhdistusmaito (24,90€). Oon kuullut brändin ihonhoitotuotteista pelkkää hyvää (eikä meikkejäkään lie turhaan kehuttu) ja nyt kun allekirjoittaneen naamapesu on edellisen putsarin loppumisen takia jo muutaman päivän ajan hoitunut käsisaippualla, aattelin panostaa tällä kertaa sitten siihen osa-alueeseen.
  Kasvoveden kohdalla kuitenkin iski piheys, kun en moista oo koskaan ennenkään käyttänyt. Aattelin et jos se nytkin jää käyttämättä, niin se olis 25 euroo kankkulan kaivoon sen siliän tien ja pistin rahani reippaasti halvempaan Lumenen Radiant Touch -kasvoveteen (4,90€). Emmä sitä kuitenkaan ihan silmät ummessa valinnut, vaan oon halunnut kokeilla juuri tuota raikastavaa versiota jo pitemmän aikaan. Kyseessä oli siis vallan mieluisa löytö.
  "Kohuhuulirasva" Baby Lipsit oli 2kpl/5€ -tarjouksessa ja aattelin, et annetaan niille nyt toinen mahdollisuus, se pinkki kun ei vaan napannut jo pelkän värinsä takia. Kyllä ne edelleen on mun mielestä ihan vaan tavallisia (sävytettyjä) huulirasvoja, mutta tuo sininen putkilo onnistui herättämään mun mielenkiinnon. Oon tosin kova hävittämään huulirasvoja ― messuhallin kokonen Vitalis-purnukkakin ollut hukassa kilpaa mun avainten kanssa ― joten katotaan nyt kuinka kauan noi pysyy käytössä :-D
  Toinen, vähän pienempi panostus kohdistui tohon Rexona Maximum Protection -hyperdeodoranttiin (7€). Oon nyt kerran kokeillut sitä ja ihan oikeesti.. SE TOIMII! Kokeilin tota eilen illalla ohjeiden mukaan salin jälkeen enkä oo sen jälkeen hikoillut saatikka haissut, vaikka kävin aamulla suihkussakin. Pitää varmaan käydä hamstraamassa toinenkin mokoma.
  Vaikka mulla nyt onkin nää ripset ja todennäköisesti käyn ne jossain vaiheessa korjauttamassa (tukia odotellessa heh), halusin ostaa itelleni ripsarin. Sille ois oikeastaan jo nyt käyttöä, ripset kun on neljän viikon jälkeen kuin mitkäkin hämähäkinjalat. Totesin L'oréalin Volume Million Lashes -ripsarin (11,90€) mainioks maskaraks jo joskus vuosia sitten, lähes puoleen pudotetun hinnan ansiosta mainious vielä kaikenlisäks tuplaantui.

Pipo ei oo minkäänsortin alennusmyynneistä, vaikka senkin ostin tänään. Mun Carharttin pipo on jäänyt teille tietämättömilleen sen jälkeen, kun Jami omi sen itselleen. Ties kuinka monena aamuna oon tuskastellut huonoa hiuspäivää, kun mun koko pipokokoelmani jäi porukoille sieltä pois muutettuani, joten nyt on sekin sit hoidettu pois päiväjärjestyksestä!

14 kommenttia

  1. mullakin on toi deodorantti ja se on ihan unelma ♥ nyt kehtaa mennä kouluukin vähän kerrospukeutuneempana kun ei tarvitse pelkää, että kesken päivää rupee hiki haisemaan vaikka kuuma saattaakin yllättää :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se on joka pennin väärti :-D Tiedä häntä sitten, mitä tapahtuis, jos tota pistäis aamusuihkunkin jälkeen. Palaisko kainalot karrelle vai oisko luvassa vieläki varmempi fiilis?

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ai hemskatti, se jäikin mainitsematta! Gina Tricotista siis löytyi :-)

      Poista
  3. Ompa hyviä löytöjä! Mulla itellänikin on tuo Lorealin ripsari ja en varmaan koskaan käytä enää mitään muuta ripsaria :-D Tosta puhdistusmaidosta kuulisin mielellään enemmänki, että onko hinnansa arvoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, että siitä kuullaan lisää kuukauden päästä ;-)

      Poista
  4. must on niin ihanaa kun näistä 3+1 päivien hamstrauksista on tullut vähän kuin perinne :D mun on kyllä pakko käydä hakemassa kanssa tota dödöä jos se oikeesti toimii noin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se on 3+1 -päivät on mulle kyllä semmonen elämän kohokohta et huhhuh :-D Ja suosittelen, siis todellakin!

      Poista
  5. mäkin käväsin noilla päivillä, tosin helsingissä...............astuin pääovesta sisään ja samantien käännyinkin takas ulos. HELVETISTI IHMISIÄ klo 15.00?!?! tuli ihan semmonen olo että "ihmiset, sokos ei oo lopettamassa toimintaansa, se on pystyssä vielä ensiviikolla", tosin tiedä sitten jos ihmismassa hajottaa vasta uusitut seinät.. tosin kävin mä sitte myöhemmin samaisena päivänä ja siel oli just sen verran ihmisiä, että pääs eteenpäin 2km/10h vauhdilla.. tykkään lahden sokoksesta niin paljon enemmän, ku siellä on sen verran pienempi putiikki :| en oo ikinä käyny STOCKMANNIN hulluilla päivillä ja sinne en tuu pitkällä tikulla menemäänkään :D
    mutta asiaan! ois kiva myös kuulla tost kasvomaidostamikälie lisää sit joskus :) ite omistan ko. meikkivoidetta niin tiedä oisko toi vähä tujumpaa, koska perus nivean kasvovedellä ei meinaa oikeen lähteä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En uskalla ees kuvitella, millasta Helsingin Sokoksella on ollu :-D Kävin siellä sillon ku viimeks olin Helsingissä ja se ainakin sen ylimmät kerrokset (oisko ollu kenkäosasto) vaikutti jo ilman ihmismassaa tosi ahistavalta paikalta ainakin. Sinne vielä tuhatpäin ihmisiä, ni huh!

      Ainakin nyt parin käyttökerran jälkeen tuntuu lupaavan ihan hyvää :-)

      Poista
  6. tukia odotellessa.. heh heh. et oo tainnu koskaan veroa maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä olen, kiitos kysymästä. Ainakin mitä omia palkkakuitteja ja sittemmin Kelan sanoja opintorahan veronalaisuudesta on uskominen.

      Poista
    2. Mikä ihmeen kommentti tää oikein oli :-D Sitäpaitsi kai niitä tukia saa nostaa vaikkei oiskaan vielä kerenny verorahoja ite tuottamaan, eiköhän tässä oo muutamakymmenenvuotta aikaa maksaa joka ikinen tukipenni takasin.. :-D

      Poista
    3. Meni kyllä iteltäkin ihan ohi, korkeelta ja kovaa :-D Odottaako anonyymi itse tukiaan vai kettuileeko se nyt mulle, kun opiskelijana pistin huimat 60€ alennusmyynteihin? Ja tuota mäkin jäin miettimään et kuka kuittailee opintotuesta ja muutenkin vähän kummallista, jos tarkotus oli näpäyttää, kun meikäläisen duuni oli viimesen vuoden aikana enemmän tai vähemmän esillä jatkuvasti..

      Meitä on moneen junaan.. :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne