RÄPSRÄPS

3. syyskuuta 2014

10632526_447472422057516_1321117502_n
Överipähee kännykkäkuva tähän nyt havainnollistamaan, mutta mä en ihan oikeesti jaksa kaivaa kameran laturia sieltä jemmasta, minne sen nyt ikinä oonkaan haudannut. Olin viikonloppuna tosiaan vähän ylläpitämässä baaria perheystävän tupareissa ja kun kyseessä on kampaaja/ripsiteknikko/kynsiekspertti/jamitäköhänvielä, niin palkaksi "puurtamisestani" sain uudet ripsienpidennykset! Mulla on kerran aikasemmin nämä tämmöstä räpsyttimet olleet, wanhojen tansseissa siis, tykästyin niihin jo sillon tosi paljon. Vaikka silmien hierominen onkin ihanan rentouttavaa ja varsin mukavaa puuhaa ja mun omat ripset kasvaa sen verta ristiinrastiin keskenään, että mukana tulleelle ripsiharjalle tosiaan on käyttöä, on se silti ihan jees näyttää ihmiseltä heti herättyään. Ja kivaa vaihtelua tää on joka aamuiseen kuivuneen ripsarin levittämiseen verrattuna :-D
  Tää perhetuttu tosiaan pyörittää kampaamo/kauneussalonkia kotonaan asianmukasine tiloineen kaikkineen ja kehottikin mua räpsyttelemään koulussa siihen malliin, et kaikki kaveritkin haluais samanlaiset! Samainen leidi hoiti myös mun hiusten leikkaamisen alkukesästä. Tällä kertaa sain vielä kaikenlisäks vähän lemmikkiterapiaa, kun mun kanssa samaan aikaan oli kylässä kaksi villakoiraa. Toinen nukkua tuhisi mun jaloissa koko ripsien laiton ajan ja toista mokomaa sain rapsutella mahani päällä hyvän aikaa.

  Lopputulokseen oon ihan supertyytyväinen! Jos nyt oikein muistan ja jotta jotain suuntaa antavia pituuksia osaisin antaa, niin ulkonurkkaan pistettiin 12-13mm pitkiä ripsiä ja sisänurkkaan mentäessä lyhyimmät tupsut on siinä 9-10mm tienoilla. Heti laiton jälkeen oli jotenkin tosi ylilaittautunut olo, mutta kyllä sitä taas tänä aamuna muisti, miten ihana keksintö ripsienpidennykset onkaan. Jos tällä kertaa jaksaisin pitää näitä yllä vähän pidempään kuin kuukauden verran. Mä myös näytän tällä hetkellä vähän siltä, kuin oisin vetänyt jotain alkoholia vahvempaa, kun silmät ei meinaa tän flunssan takia pysyä kunnolla auki turvotuksen ja väsymyksen takia. Mut on nää silti niin ihanat!

18 kommenttia

  1. Voitko kysyä siltä sun kaverilta, paljonko tollaset normaalisti maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olikohan se nyt ollut 90 vai 80€ uudet ja 40€ huolto! Hän huikkas mulle ne hinnat, ennen kun eilen sen luota lähdin, mutta mulla oli korvat niin lukossa sillä hetkellä, et meni vähän ohi :-D

      Poista
  2. nätit ripset on!

    btw, poltatko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja säännöllisen epäsäännöllisesti, lähinnä kännissä ja/tai vitutukseen/stressaantuneena.

      Poista
  3. Mulla kans nyt taas vaihe otanko vai enkö :D Noihin jää vaan niin helposti koukkuu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta!! :-D Helpottaa kyl arkee, mut sit ku jossai vaihees pitäs pitää tauko ni eiiii!

      Poista
  4. minkä nimisessä paikassa kävit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinku tekstistäkin selviää, en käyny minkään nimisessä paikassa vaan perheystävän kotona enkä sitä osotetta tässä nyt halua julkisesti levitellä. Käsittääkseni kyseessä on toiminimiyritys tai vastaava.

      Poista
  5. Mä oon laitattanu vaan kestovärin pari kertaa, blodi ku oon nii ei näy ripset eikä kulmat yhtään mihinkään ilman väriä :D rasittaaks noi pidennykset ripsiä? Ja tykkkään sun hiuksista ihan sikapaljo, sopii sulle NIIN hyvin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se vähän riippuu siitä, miten hyvin ne on laitettu. Tottahan toki ripset näyttää entistä heiveröisemmilta ja nysemmiltä pidennysten pois pudottua - etenkin kun on tottunut siihen näyttävyyteen - mutta jos teknikko on osannu hommansa eikä itte tuu hierottua tai hangattua silmiä turhaan, niin pidennykset putoaa oman ripsen mukana silloin, kun ihan omakin ripsi normaalisti putoais.

      Ripset ei siis varsinaisesti rasitu ainakaan ekojen pidennysten jälkeen, ja myöhemminkin ne lähinnä harvenee mutta kasvaa viikossa tai parissa entiseen mittaansa kun pidennyksistä pitää taukoa. Tai näin mä itte koin asian sillon pari vuotta sitten. Kiitos! :-)

      Poista
  6. Miten laitat yleensä sun hiuksia? Ne näyttää aina nii hyvältä ja luonnolliselta eikä yhtään kärsineiltä tai ohkasilta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No täs kuvas ne on ihan paskaset ja rasvaset, aamulla pikasesti kiharretut ja ulkona tuulessa lässähtäneet :-D Muuten en nyt kouluaamuina oo kauheesti jaksanu panostaa, föönaan hiukset suihkun jälkee tai sit levitän kuivahshampoon tyveen ja that's that. Yleensä myös näin arkisin vähän suoristan ja/tai käännän latvoja "sisäänpäin", kun mun hiusmalli on vähän uloskasvanu ja mun mielestä jo liian pitkä. Jos on aikaa, ni kiharran. Käytän latvoihin aina lämpökäsittelyn yhteydessä kosteuttavaa seerumia ja lämpösuojaa.

      Poista
  7. Millä teet nuo kulmat? Näyttää joltain punaruskealta väriltä ja sellainen olisi haussa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Make Up Storen Microshadow luomivärillä sävyssä Kakaw.

      Poista
  8. Ihanat ripset ja kivan väriset silmät :D

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne