TINY HAUL

31. elokuuta 2014

Miten voikaan olla mahdollista, että teen vuoden putkeen töitä sairastumatta kertaakaan, mutta pari päivää lopettamisen jälkeen vellon tosi inhottavan kurkkukivun ja yskän kourissa? Mun oli tarkotus kuvata höpöttelyvideota tänä viikonloppuna, mutta olin eilen tekemässä vähän "baarimarjan" hommia perheystävän tupareissa ja tänään heräsinkin sit ensimmäisen kerran jo kolmelta aamuyöstä todella shitiin oloon..
  Kävin perjantaina uuden kaverini Telman kanssa vähän kaupoilla. Neiti on vasta muuttanut tänne ja halusin esitellä hänelle myös paikkakunnan parhaan kirpparin, joten poikettiin sielläkin. En oo pitkiin aikoihin ollut yhtä tyytyväinen mun kirpputorisaaliiseen ja sen takia halusinkin ihan varta vasten esitellä ne (+ yhden ekstrajutun) teille! Sain Telmaltakin kuulla, miten oli tosi katalaa viedä se semmoseen taivaaseen. Lanttilassa oli perjantaina nimittäin ihan törkeen hyvä tarjonta! Mitenkään tuhottomasti ei tullut osteltua, mutta kun ottaa huomioon, että tää koko satsi maksoi ainoastaan vähän päälle 20 euroa, niin kyllä mä aikamoisten löytöjen kanssa kotiin tulin.

IMG_9753
Dr. Denimin väljä t-paita 2€ | H&Mn palmikkoneule 6,90€

dasjclsd
Zaran collegebleiseri 8€ | Wedgetennarit Spirit Storesta 5,10€

IMG_9797
H&Mn Hattu 1€

Pitkästä aikaa oon innoissani ihan kaikesta, mitä löysin. Ja tosiaan se ekstrajuttu on nuo tennarit. Lahden Spirit Store lopetti ja perjantai oli sen viimeinen aukiolopäivä. Kaikki jäljellä olleet vaatteet ja kengät oli muistaakseni ensin alennettu puoleen hintaan, mutta vikana päivänä siitä puolikkaastakin sai vielä 70% pois! Oon niin hämilläni siitä, että ostin tommoset, mutta noi on ensimmäiset wedget, jotka sopii malliltaan mulle ihan täydellisesti.
  Toivottavasti mä nyt onnistun parantelemaan itseni huomiseksi. Ois tosi ikävää jäädä pois koulusta jo ensimmäisellä varsinaisella viikolla. Kuuma suihku, viides mukillinen kuumaa teetä maidolla ja sen jälkeen villasukat jalassa nukkumaan. Jos tää yskä edes hellittäisi.
  Rentouttavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille, huomenna kolkutellaankin syksyn ovia ihan virallisesti, kun viikko aloitetaan syyskuun ensimmäisestä päivästä! Apua, kohta on joulu..

16 kommenttia

  1. mäkin ostin spiritstoren konkka-aleista tollaset wedgetennarit ja oon niin rakastunut niihin :-) kyllä kannatti muttei olis kyllä jäänytkään minkäänlaista morkkista vaikkei tulisikaan käytettyä kun ei ne maksanut melkein mitään... :-Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl ihan superihanat :-D Olin aluks vähän skeptinen noitten värien suhteen, mutta sovituksen jälkeen en yksinkertasesti vaan voinu jättää noita sinne hyllyyn!

      Poista
  2. Äh, mä olen ihan kateudesta virheä sulle, kun teet noin hyviä löytöjä kirppikseltä! Täällä missä mä asun, ei kyllä paljoa löytöjä tee :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mullakin on niitä päiviä, kun en löydä yhtään mitään :-D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo, ihan lemppari kaikista! Onneks Zarassa on pienet koot, ni toi istuu mulle tosi hyvin vaik on 1-2 kokoo normia isompi :-) muuten ois jääny ostamatta!

      Poista
  4. omistan itse tuon saman hm:n neuleen kuin tossa ekassa kuvassa ja se on kyllä yks talven ehdottomia luottovaatteita! ollu siitä asti kun sen ostin useampi vuosi sitten. sen malli vain on sellainen että näyttää päällä ihan sairaan hyvältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän semmonen muotoileva, eikö? Yleensä vastaavanlaiset neuleet saa mut näyttään ihan pulurintaselta pallolta mut toi ei! :-D

      Poista
  5. Se on tunnollisen työntekijän merkki kun sairastuu heti töitten loputtua!;D ja vitsi ku itekki löytäis kirppareilta tai alennuksista jotai noin ihanaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei ne opettajat ja pomot kautta aikain oo ihan shitiä puhunu, ku oon saanu kuulla olevani tunnollinen :-D nytki sain kiitosta ku en ollut melkein koskaan poissa töistä!

      Ja ei muuta ku metsästämään vaan ;-)

      Poista
  6. Itekkin samaisen palmikkoneuleen ostin kirpparihengessä Oulun Facebookin myydään/ostetaan palstalta ja oli kyllä ihan huippuostos! Jotenkin tosi imarteleva päällä. :) Kirppariostoksista tulee aina hyvä mieli!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl tosi kiva!! Tykkään kun se on vähän pitempää mallia, mut ei kuitenkaan mikään polvissa asti roikkuva säkkineule :-D

      Poista
  7. Mitä löytöjä, ja vielä halvalla! Varsinkin toi h&m neule. Täytyy varmaan itekkin mennä koluamaan lähikirpparit läpi toivoen, että tekis jotain kivoja löytöjä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :-) Kirpparit on kyllä semmosta kivaa rentoutumisajanvietettä ihan parhaimmillaan :-)

      Poista
  8. ihana toi hattu! aina etin tollasii kirppiksellä mut en oo viel löytäny just sitä millasen haluun ja sait ton eurolla!! kateellinen allekirjottaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon nyt ruvennu haalimaan hattuja syksyks, onneks noi ei oo ihan sikakalliita kaupoissakaan :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne