SATURDAY SNAPSHOTS

16. elokuuta 2014

IMG_9395
Kun mä en vaan yksinkertasesti oo raaskinut myydä mun iPod touchia, päätin pistää sen uuteen uskoon ja vähän päivittää sen musiikkikirjastoa. Muunmuassa siinä mielessä Apple on aivan suoraan juurikin sieltä, että alunperin tietokoneella X synkronoidun laitteen sisältö häviää täysin, kun sen synkronoi tietokoneen Y kanssa. Niin kävi tälläkin kertaa ja tuntu melko ikävältä heivata melkein 500 muistorikasta kappaletta suoraan bittiavaruuteen. Onneks ne kuitenkin on kaikki jollain ulkosella kovalevyllä jossain isin elektorniikkakätköissä ja nyt mulla on sylillinen uusia lempparibiisejä ihan käden ulottuvilla!

IMG_9344
Jami kutsuu mua ihan auttamatta jediks, jos hiihtelen menemään tää samurainuttura takaraivolla pomppien. Tosi kätsy "kampaus" etenkin niinä päivinä, kun ei kiinnosta vaivautua suihkuun asti pesemään hiuksia. Vähän kuivashampoota, suolasuihketta ja tupeerausta niin avot! #hipstertucca

IMG_9353
Ihan kamalaa, kun kynnet on niin hauraassa kunnossa, että ne on pakko pitää lakattuina. Muuten se on hyvästit yli sormenpään ylettäville kynsille ja naisellisille kätösille samantien. Pakko se on kai tarttua kynsisaksiin, tiedän nimittäin muuten repiväni nää hirvitykset alta aikayksikön, kun viikon päästä hyppään takasin koulunpenkille.

IMG_9412w
Meidän eteisessä on pitkään saanut solmia kengännauhat lattialla pyllyllään ähertäen, mitään penkkiä kun ei ole ollut. Tosin mikäs sen mukavampaa, kun pepun alla on pehmeä karvalankamatto, mutta kyllä se oli silti jo aikakin hankkia edes jonkinsortin korkeampi alusta, jolle ahterinsa asetella kengännauhojen sitomisen ajaksi. Semmoinen onneksi tuli tänään vastaan kirpputorilla ja se on ihan täydellinen!

IMG_9423
Mun hopeanvärinen blingbling-kello vaihtui viimeisien hellepäivien aikana tohon vähän rennompaan ja väljempään nahkarannekkeiseen kelloon. Voin kertoa, ettei oo mitään suurinta herkkua kaivella hammastikulla itseruskettavamönttejä teräskellon uumenista. Oon myös ihan rakastunut noihin Berliinin Primarkista ostamiini rannekoruihin, jotka kaikenlisäks sopii tuon rannekellon kylkeen kuin nenä päähän.

IMG_94062
Oltiin tänään Jamin kanssa niin laiskalla tuulella, että tilattiin suosiolla roskaruokaa kotiin. Syynä voi olla myös se, että mä siivosin keittiön suurella vaivalla, enkä todellakaan halua tota mun omaa kokkikolmostani sinne samantien sotkemaan..

IMG_9439
Ilta on sujunut irttareiden ja The Nannyn parissa. Viimeinen tuotantokausi menossa ja meinasin jo keretä ihmettelemään et mitäs hittoa mä tän jälkeen katson, mut onneks nyt syksyllä alkaa taas koko liuta lempparisarjojen uusia tuotantokausia enkä millään malttais odottaa!! Alotin jo katsomaan Bonesiakin alusta, mutta eihän se oo mistään kotosin kun tiedän jo, kuka missäkin jaksossa on murhaaja..

18 kommenttia

  1. mä niin rakastan sun kirjoitustyyliä: luovaa ja aitoa haha :-D taas sai nauraa kokkikolmosille ja ahterin asettajalle, ootpas ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa, luova ja luova.. :-D Kiitos paljon :)

      Poista
  2. Mä oon netflixin suurin kuluttaja, mut vaikka siellä on monia hyviä sarjoja katottavana ni niihin lempapreihin tulee tuotantokauden 1000 vuoden viiveellä! Mm. lemppareihin Bonesiin ja Sons Of Anarchyyn ei oo uusia kausia näkynyh herraseen aikaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIINPÄ! Mä oon vielä kaikenlisäks sen verta huono alottamaan uusien sarjojen kattomista, niin se on sit ihan kidutusta odotella niitä vanhojen lempparien uusia kausia Netflixiin. En millään jaksais latailla niitä koneelle tai etsiä jotain watchonline-sivustoa tällä mun huikealla yhen megan netillä :-D

      Poista
  3. Onpas meillä samanlainen sarjamaku! Bones ja The Nanny tuli ensimmäisinä katsottua läpi, samoin Orange is The New Black. Kehtaisiko kysellä mitä muuta katselet, jos uppoaisi minuunkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kattelen sarjoja aikalailla laidasta laitaan, ainoostaan nää Breaking Badit summuut Game of Thronesit ja muut niiden tapaset ei oo säväyttäny mua millään tavalla.
      Tällä hetkellä odotan kuitenkin eniten New Girlin, The Big Bang Theoryn ja White Collarin uusien kausien alkua. Muita ylivoimasia lemppareita on sitten Arrested Development, Suits, HIMYM, Modern Family, Breakout Kings, My Mad Fat Diary, The Royal (Kyläsairaala Yle Areenassa) ja Heartbeat, Simpsonit tietysti, Happy Endings, 2 Broke Girls, The Killing, Chuck ja Waterloo Road.

      Tykkään myös tosi paljon vanhoista Nannyn tapasista sitcomeista, esimerkiks Pulmuset ja Perhe on pahin, mutta niitä ei oikein tahdo löytää mistään. Frendit on myös mun yks ikisuosikeistä ja Todistettavasti syyllinen sekä Criminal Minds on omia lemppareita rikossarjoista Bonesin ohella!

      Poista
  4. heii, miten löysitte Jamin kaa kämpän? onks se teidän sukulaisten omistama ja ootte vuokralla vai ootteks jonku opiskelija-asuntojärjestön kautta vai ootteko hommannu sen ihan "normaalisti"? ja oliko vaikeeta saada kämppä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kämppä on yksityiseltä vuokrattu, mutta Jamin isä asui tässä ennen meitä ja tunsi vuokranantajan, jonka kanssa sitten sopivat keskenään että me muutetaan tähän seuraavaksi. Säästyi vuokranantajalta uuden vuokralaisen etsimisen "vaiva".

      Eli juu, ei ollut vaikeaa siis tässä suhteessa, mutta jos tuo ei ois ollut mahdollista niin en tiedä asuttaisko vieläkään yhdessä. Seuraavakin kämppä ollaan suunniteltu vuokraavamme yksityiseltä puolelta, en sitten tiiä miten vaikeaa siitä tulee.

      Poista
  5. lataa semmonen lisäosa nettiselaimelles kun hola! googlaamalla löytyy varmaan lisätietoa, mutta pääset kattoon jenkkinetflixiä sen avulla, tekstityshän on vaan englanniks, mutta siellä on paljon sarjoja ja tuottiksia mitä ei suomen netflixissä ole!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso tattis vinkistä, pitääkin heti pistää latautumaan! :)

      Poista
  6. oottelen netflixiin bonesin, dexterin ja white collarin kausia.... kaikki niin koukuttavia etten tiedä mitä koukuttavaa nyt kattoisin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uusien lemppareiden löytäminen on kyllä hankalaa, ku ei osaa vaam päättää!

      Poista
  7. Mulla on toi hola! joka aluks toimi ihan jees mutta nyt jenkkilän netflix ei meinaa toimia sitte millään. Mistä ikinä johtuukaan... Sen lisäks tullu brittienkin netflixiä katottua sitä kautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o jos siellä on jossain vaan joku bitti poikittain!

      Poista
  8. kuinka usein herkuttelet? tai siis syöt just jotai irtokarkkeja jne? ja kuntoiletko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs ristikuulustelu tämä nyt on? Onko mun yläasteen liikunnanmaikka löytäny mun blogiin? :-D

      Herkuttelen ku tekee mieli, kuntoilua saan osakseni ihan tarpeeks töissä. 7,5h jalkeilla olon, hikoilun ja jatkuvan kyykistelyn jälkeen ei enää kauheesti kiinnosta lähteä erikseen jonnekki salille puhumattakaan lenkkipoluista.

      Nyt tosin ku duuni vaihtuu opiskeluun, niin vois harkita jotain jumppia.

      Poista
    2. eiku ihan mielenkiinnosta kysyn ku oon huomannu että herkuttelet suht usein (mikä siis ei oo paha asia) mutta pysyt hoikkana ja näin nii halusin tietää että miten pidät sun painon aisoissa mutta juupelis :D

      Poista
    3. Juu eipä tuo mitään, noilla kysymyksillä vaan on yleensä ollut taustalla puhdas vittuilu, niin oon oppinu suhtautuun vähän varauksella. Etenkin kun oon lähestulkoon kaikenmaailman fitnesspimujen vastakohta :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne