IHAN NAATTI

28. elokuuta 2014

Yks hyvin väsynyt raskaantyönraataja ilmoittautuu! Mä en oo kirjautunut bloggeriin sitten maanantain ja mun pää on poksahtaa kaikesta tästä informaatiosta, mitä oon kuluneen viikon aikana saanut. Kone on muutenkin pysynyt aika visusti pannassa, en oo sillä tehnyt muuta kuin katsonut Netflixiä ennen nukkumaanmenoa. Sain kuitenkin onneks sumplittua vähän niin, että mulla on tänään ja huomenna vähän lyhyemmät työvuorot, niin pääsin nytkin sit kotiin levähtämään. Mähän oon ma-ke välisenä aikana ollut joka päivä ainakin sen 9-14 välisen ajan koulussa ja sen jälkeen kipittänyt kiltisti töihin, jossa oon ollut pahimmillaan puolille öin saakka. Mitenkään kauheen pirtsakka fiilis tässä ei siis oo, vaikka mieli onkin tosi hyvä!
  Oon tutustunut ihan mielettömiin uusiin ihmisiin ja saanut sylillisen uusia kavereita, ihmetellyt ja taivastellut uusia koulutiloja, tapellut Kelan kanssa, ilmoittanut töihin irtisanoutuvani ja pumpannut päähäni yhtä sun toista merkittävää informaatiota ammattikorkeakouluopiskelusta. Ostin eilen myös uuden laskimen iltapäivällä ollutta matikan lähtötasotestiä varten ja ihan oikeesti, koittakaa käydä uudet härvelinne käyttöohjeineen läpi, ennen kuin niitä tarvitaan tositoimia varten. Mä olen sen takia näillä näkymin menossa pää kolmantena jalkana matikan valmentavalle kurssille :'-D Kävin tänään myös hakemassa meidän koulun haalarin itelleni!
  Halusin kuitenkin tulla vähän kertomaan kuulumisia tän kaiken härdellin keskellä. Edellisestä ig-postauksesta onkin vierähtänyt jo ihan mukava tovi, niin aattelin käydä taas sen suunnan menoa ja meininkiä vähän läpi.

iiii6
Mun starbucksneitsyys oli ja meni, kun heinäkuussa käytiin kaverin kanssa Ikeassa ja hakemassa mun vanhemmat lentokentältä. Toi jogurttifrappesysteemi oli ihan taivaallisen hyvää! | Mun iki-ihana työpöytä! Tällä hetkellähän se on hautautunu mm. Jamin tietokonenäytön, korujen ja koulupapereiden alle.. | Aamupalahetki, suomalaisia mansikoita ja corn flakeseja! | Käytiin kavereiden kanssa yöuinnilla, oli aika pähee auringonlasku ja sillai

iiii5
#päivänjalat ja asua jo unholaan jääneiltä hellepäiviltä | Kävin lainaamassa pikkuveljeltä Simpsonit-pelin xboxille ja kesäloman viimenen lauantai sujuikin sit sen merkeissä | Toinen ihana aamupala! | selfieeee..

iiii2
Viime viikonloppuna juhlistettiin meidän vuosipäivää kaupungin parhaiden (ja tuhdimpien) pitsojen äärellä. Voitte varmaan arvata, että vähän ylipuolet tosta lätystä lähti pahvilaatikossa kotiin iltapalaks.. | Olin ihan fiiliksissä ilmojen viilettyä, kun sain kaivaa nahkarotsin ja villahuivin esiin! | Fiilistelin pari viikkoa sitten toisiks viimestä työmaanantaita, eipähän tarvii enää toljottaa tota näkymää ruokatauolla. | Kaivoin myös jouluvalot piilostansa ja virittelin niitä ympäriinsä. Niin ja kynttilöitä myös!

iiii7
Olispa tuota Milkaa vielä jäljellä.. | Juoruamista kanasalaatin äärellä! | Parisuhdelaatuaikaa our style: jätskiä, kaljaa ja HIMYM | Vähän tilpehöörejä parin viikon takaa

iiii3
Ihan ykköslempparikynsilakka! Mut sit mä menin ja tökkäsin sormeni johonkin kun lakka oli vielä kosteeta, siinä meni ne nätit kynnet.. | Kyllä näissä sataa-paistaa-sataa-paistaa -päivissä on puolensakin, kaks sateenkaarta kerralla on aina ihan huikee näky | Kummatkin isovanhemmat muisti mua useilla mansikka-, vadelma- ja -mustikkalitroilla jokin aika sitten. Muutaman päivän mä söin marjoja puurolla, en puuroa marjoilla :-D | Tämmönen superväsynyt ja pörröpäinen peikko on kömpiny työpaikalta kotiin kohta parin viikon ajan

iiii4
Sitä Ikean reissua yli kuukauden takaa. Vähän ehkä ylitettiin budjetti, heh | Perjantaiköllimistä | Jonkinsuuntasta päivänasua, ollu viime aikoina ihan mun lemppariyhdistelmä tämä kollari+farkut! | Jami täytti kuun puolessa välissä 22 ja minä kelpotyttöystävänä pyöräytin lasagnetet ja mustikkapiirakan juhlan kunniaks.

iiii1
Ensimmäinen koulupäivä, hippasenko jännitti?! | Törmäsin tämmöseen omituisuuteen yhdessä meidän koulun toimipisteistä, aika hauska kyllä | Kävin myös uuden tuttavuuden kanssa Ciao Caffessa kahvilla, mun tilaama Mocha Bianco oli ihan täydellinen | ..ja niinku näkyy, se kahvi on tosiaankin maistunut. Aamusilla informaatioluennoilla ei oikeesti tahdo pysyä silmät auki ilman sitä. Vielä kun vatsa tottuis tähän kahvin litkimseen, niin kaikki ois hyvin :-D

24 kommenttia

  1. god damn, kelpais tollanen starbuckskoju meidänkin koulunkäytävää somistamaan <3 pitkinä päivinä sitä vaan ei jaksa viimeisillä tunneilla (ei kyllä ensimmäisilläkään) keskittyä ja kahvikupponen vois helppsti tuoda hieman lisäpotkua opiskeluun :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä vähän pöllämystynyt tommosen olemassaolosta, en tiennyt et tommosia voi edes olla :-D Kalliitahan ton pisteen kahvit on, melkein kolme euroa/muki, et kyllä sitä varmaan täytyy hankkia termosmuki ja kiikuttaa kotona keitetyt kahvit siinä tunneille!

      Poista
  2. Hei minkä niminen toi sun essie lakka oli?:-)

    VastaaPoista
  3. Oon niin kateellinen sun kropalle! Näyttää että sun ei tartte miettiä mitä suuhun laitat ja silti näytät noin hyvältä. Terveisin henkilö jonka kroppa muuttuu jokaisesta suupalasta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä ole!! Oon kyllä periny iskän suvusta pari ihan kelpo geeniä, jotka tukee mun kropan yleisilmeen kunnossa pysymistä, mut kyllä multaki kuule löytyy hyllyvää löllöä ja pömppömaha. Osaan vaan jemmata ne :-D Nyt ajattelin syyskuun alusta alottaa herkkulakon ja vähän herätellä peppu- ja reisilihaksia eloon, ku 3½ vuoden mittanen istumarupeama taas alkaa!

      Poista
  4. Oon ollut sun lukija jo myponydoeslsd alusta asti, ja ai että mä rakastan sun kirjotustapaa ja koko blogia! Jos mulla on ollut huono päivä ja huomaan että oot kirjoittanut niin kyllä se päivä pakostakin paranee!

    Oon niin onnellinen sun ja Jamin puolesta. Toivon todella, että teillä tulee olemaan vielä monia seikkailuja edessä päin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiikä, kauheen iso kiitos ♥ Ihana aina kuulla tämmösiä juttuja!

      Poista
  5. mitä sä nyt siis opiskelet?:)

    VastaaPoista
  6. Mistäs tommosia mättöpitsoja saa? ;D Ja mistä noin kivat pöytätabletit on löytyny? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sataman Kauniista Veerasta! Se on ihan mun vakkarirafla nykyään, en oo pitkään aikaan muita edes harkinnut :-D Harmi vaan että siellä on kesä- ja talvimenut erikseen:-(

      Pöytätabletit löyty fb-kirpparilta, mutta ovat alun alkujaan Ikeasta!

      Poista
  7. great pictures !!
    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    VastaaPoista
  8. mistä tuo musta kello on? :)

    VastaaPoista
  9. aloitin itsekkin amk:ssa just maanantaina, mitä vinkkejä antaisit uusien kamujen saamiseen? Musta kun vielä täs vaihees tuntuu et muu luokka on löytänyt ystäviä toisin kuin mä. Yritän kyllä jutella mutta tuntuu kun he eivät juttelis mulle, eikä kiinnostais olla mun kans, vaan toisiensa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin huono tämmösissä kun oon ystävystyny aina ihan vaan olemalla oma hölmö itteni :-D Oon tosin siinä mielessä hyvässä asemassa nyt, kun oon ite lahtelainen, niin oon tutustunut tosi moneen muualta tänne opiskelemaan muuttaneeseen ihan vaan kun oon sivukorvalla kuullut että ovat ihmetelleet jotain paikallista juttua ja oon tarjoutunut auttamaan. Parhaiten oon tutustunut yhteen jämsäläiseen tyttöön, kun se yhdellä infoluennolla istu mun vieressä ja ihmetteli bussiaikatauluja.

      Ammattikorkeet on sen verta isoja laitoksia, että ihan varmasti sieltä löytyy joku sun henkinen tyyppi, useampikin! :-) Tommosiin omituisesti seuransa valitseviin ja ulkopuolelle jättäjiin en ite välittäis tutustua ollenkaan..

      Poista
  10. Minkä värinen haalari? :)

    VastaaPoista
  11. tää nyt ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka kauan aiemmin wanhoja hommasit sun puvun? :-D

    Sulla on aina tosi ihania postauksia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tjaaa... Tais olla siinä uuden vuoden tienoilla. Tilasin sen kiinasta ja se tuli kahdessa viikossa perille. Onneks :-D Mul on vähä tapana jättää asioita viimetippaan..

      Poista
  12. Hei mistä mahtaa olla peräisin tuo ihana valkonen tuoli?:)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne