BACK TO WORK

4. elokuuta 2014

Vaikka iltapulut kovasti hehkuttavatkin +30 helteitä saapuvaksi, on mun kesä nyt ohi. Kolmen tunnin päästä suuntaan jälleen kohti duunipaikkaa ja näin kolmen viikon loman jälkeen.. Noh, se tuntuu aika hyvältä! Olin kouluaikanakin aina niitä lapsosia, jotka ikävöivät kouluun jo ennen kuin edes heinäkuu oli ohi. Tykkään kun on rutiineja, lomalla niitä on niin vietävän hankala kehitellä.
  Kolmen viikon loma on tuntunu mulle kyllä kaikkein passelimmilta ajalta vaan olla. Tuntuu, kuin mun heinäkuun puolessa välissä työpaikalta ulos levee hymy huulilla marssimisesta ois pieni ikuisuus. Onhan tässä keretty rantsuilemaan ja yöuinskentelemaan, kävelemään kaupungista montakin kertaa kotiin keskellä yötä ja hei, kävinhän mä myös Suomen rajojen ulkopuolella!
  Kolmen viikon päästä alkaa kaikenlisäks koulu. Huhheijjakkaa, kuinka mä tuun olemaan ihan piipussa elokuun vikan viikon ajan, kun pitää aamuks mennä kouluun ja sieltä illaks suoraan töihin. Voin vaan kuvitella sitä väsymystä! Toivottavasti kesäloman aikana ladatuista pattereista riittäis virtaa sinne asti!

_MG_8864 _MG_8905 _MG_8916 _MG_8868 Untitled _MG_8877

Nää kuvat on otettu Orimattilan Kalliojärvellä, jossa viihdyttiin mun loman aikana kavereiden kanssa pariinkin otteeseen. Viimesellä kerralla oli mukana myös vedenkestävä kamera, mutta se yhdistettynä pimeään suomalaiseen järviveteen.. Noh, voitte arvata lopputuloksen. Vain tokavika kuvista on otettu sillä.
  En oo pariin kesään hengaillu yhtä tiiviisti veden äärellä ja kyllä se mun pieni vesipetoni lopulta heräsikin, kun superhelteiden myötä järvivedet lämpenivät. Ois ollut silkkaa hulluutta olla kömpimättä järveen, kun tuntu että iho sulaa pois. Lämmin vesi, kylmä juotava, musiikki ja hyvä seura. Siinäpä vasta mahtavan kesäloman eväkset!
  Ääh, nyt mun on pakko ruveta lataamaan työpuhelinta ja lähtee hakemaan seinästä rahaa, että saan bussikortin ladattua. Typerä LSL on kun ei oo vieläkään saanut aikaseks palauttaa niin kätsyä matkakorttien nettilataussysteemiä. Rattosaa loppulomaa kuitenkin kaikille, jotka siitä saatte vielä täysin rinnoin nauttia! Onneks mä voin kuitenkin vielä pitkään kääntää aamulla vaan kylkeä, siinä missä Jami huomisesta eteenpäin lähtee konkeloimaan kohti koulua jo puol kaheksalta.

16 kommenttia

  1. Oon seuraillu sun blogias jo pidemmän aikaaja nyt on pakko tulla kommentoimaan, että tää on yks mun lemppariblogeista. Tykkään kun esiinnyt omana ittenäs blogissa ja sun kirjotustyylis on mukavan rento. :)

    http://sonjatuuliak.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. wau miten ihania kuvia :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Uuuh ton tokavikan kuvan tunnelma on niiin eläydyttävissä...! Yhyy mäki haluun lomaa uliuli wää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla Kalliojärvellä - nimensä mukaisesti kallion kyljessä olevalla järvellä - oli tuolla järvessä semmonen kiva kalliotasanne veden alla, missä pysty kölliin ja paistatteleen päivää. Vitsit se oli ihanaa ♥

      Poista
  4. Sullahan oli instassa day counter kuva aika vasta niin mikähän sen appin nimi on? :) oon yrittäny löytää omaan samsungiin hyvää appia mut ei oo löytynyt vielä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dreamdays. Tulee neljäntenä vaihtoehtona, ku kirjottaa hakuun "countdown" :-)

      Poista
  5. Rakastuin tohon toiseen kuvaan!

    VastaaPoista
  6. ihanan kesäsii kuviii 8)

    VastaaPoista
  7. hei kun facebookissa kysyit siitä kalenterista niin ainakin demi-kalenterissa on ne viikot niinkuin kysyit! niitä saa yleensä ihan normi ruokakaupoissa ja niissä riittää kateltavaa muutenkin!! (( heh näin sun tilan kun kaveri selas facea, ite en juurikaan blogeja seuraa mutta ilmoitan nyt tästä!! ))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaa, demikalenteri! Oon unohtanu ihan kokonaa et semmonenki on XD Pitääki käydä vähän tsekkailemassa sitä ja sen sisältöä, se ois niin näppärä koristellakki!

      Poista
  8. Mistä toi kaiutin on? super söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iskä toi sen mulle Turkista, en tiedä mistä on ostettu :-D

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne