@jennahard

16. heinäkuuta 2014

ig3
Voi vitsit miten ihanalta mun vanhempien piha näytti, kun niiden omenapuut oli täydessä kukassa! Noissa tosin on se haittapuolikin, voin vaan kuvitella sitä määrää, mikä omenoita meiltä menee kompostiin tänäkin syksynä. | Viimenen spurtti ennen pääsykokeita ja en enää edes muista, kuinka monta kuppia kahvia olin tohon mennessä juonut! | Hyvin menneen pääsykoehaastattelun jälkeen oli ihan pakollinen #selfietime | Tulin yhtenä iltana töistä kotiin ja kun olin yksin kera jääkaapissa möllöttävän 400g broileripaketin, joka ois menny seuraavana päivänä vanhaks, väänsin itelleni aika tuhdin satsin kanasalaattia.

ig4
Ai vitsit ne kevään ekat helteet oli ihania, hymy duunipäivän jälkeen oli entistä leveempi | Ostin hellehepeneitä ja sit ne helteet loppu. Ihan kiva juttu. Ja noista arskoistaki murtu toisen sangan sarana alta aikayksikön. Pyh sanon minä. | Grillisafkaa juhannuksena, oih ♥ | Köpöttelin untuvatakissa töihin juhannuksen alla, kun en muuten ois millään tarennut. "Yes, this is Finland"..

ig5
Tämä kuva on otettu kaks päivää siivouspäivän jälkeen. Miten mä oikeesti aina onnistun?! | Viimenen ilta kilometrifledan kanssa, vähä jänskätti | #voiskaivälilpyyhkiivähäpölyi | Vähän välipalaa, luulin et toi pitahaya ois ollu parempaa :(

ig6
Ruokaa, ruokaa, ruokaa ja ruokaa. Onneks söin just, ni ei tuu nälkä näitä kattoessa!

ig7
#ootd ja opin vihdoin kihartamaan mun hiukset tosi kivasti | Tää on aina varsin hauskannäköstä, kun mun sääriin ei tartu aurinko muttei myöskään itseruskettava. Nilkkoihin ja reisiin purkkirusketus tarraa sit vähän liianki hyvin. | Perusaamupalasetit, ihme ettei mustikat ja mansikat tuu jo korvista ulos | Kirjastoreissun jälkeen, oon ahminu kumpaakin kirjaa vuorotellen aina kun oon ehtinyt, mut silti mun oli pakko uusia lainat kun en millään kerkee ennen perjantaita noita lukea..

ig8
Se on niiiiin ihana | Nooo, kukas se siinä? | Meillä oli Rontin kanssa tänäaamuna vähän samanlaiset fiilikset tosta säästä, ei kumpikaan ois haluttu lähtee kaatosateeseen tallustamaan. Mutta sitten on Manu. Manua ei kiinnosta vaikka taivaalta satais puukkoja. | Maistoin tätä tänään ensimmäistä kertaa, pettyäkseni jälleen kerran. Kai mä vaan pysyttelen eroissa Ben&Jerry's -jätskeistä, ne on liian ältsinmakeita mun makuun.

ig2
Supernätti ilta satamassa parisen viikkoa sitten | Manu on aina ollu läheisriippuvainen paviaani, mutta nyt se on vienyt sen ihan uudelle tasolle änkemällä mun peiton alle päästäkseen ihan likelle. Tästä asetelmasta heräsin viime viikolla. | #ekavirallinenkesälomapäivä | Mun pikkuveli tuli meille eilen yökylään koirien kanssa ja paistoin meille jauhelihapihvit mummon lihapullareseptiä mukaillen hamppareita varten. Hyviä tuli, vaikka ite sanoinkin!

ig1
Semmonen asu sinä jonain päivänä | Vanhus kävi massu täynnä nokosille, voiko levollisemman näköistä otusta ollakaan? | Vähän kouluhypetystä, olin oikeesti niin innoissani, että sain ottaa useemman kuvan ennen ku käsien tärinältäni sain aikaseks ei-heilahtaneen otoksen. | Kyllä uus sohva oli ihan pakko tyypata ja voin kertoo, etten oo hetkeen nukkunu yötäni yhtä hyvin!

Toivottavasti nää vähän isommat instagram-pläjäykset aina sillontällön iskee:-)

22 kommenttia

  1. Vautsi oot kaunis! ja onnea koulupaikasta :) mistä muuten nuo mustat lenkkarit on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hirveen paljon! :-) Ne löyty Seppälän alennusmyynneistä vähän ennen juhannusta :)

      Poista
  2. Mitä laitat kanasalaattiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän mitä millonki! Rakennan sen aina ihan tavallisen salaattipohjan ympärille (salaatti, tomaatti, kurkku ja paprika), mut sit jos vaan on jotain erikoista ni sekaan saattaa eksyä vähän yhtä sun toista. Mansikat, raejuusto ja cashewpähkinät on esimerkiks tosi kiva ekstra sinne joukkoon :-) Kastikkeeks aina reilusti valkosipulikastiketta/majoneeisa!

      Poista
  3. Toi lyhyt tukka on niiiiin kiva!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, munkin mielestä! Varmaan jumahdan tähän tyyliin seuraavaks viideks vuodeks :-D

      Poista
  4. vau kuinka kauniit noi sun lyhyet hiukset!

    VastaaPoista
  5. Oliks ne arskat ginasta? :D Mullaki hajos noin kuukauden käytön jälkeen.
    Näytät muuten tossa kuudennen kollaasin kuvassa siltä orange is the new blackin vangilta joka ajaa sitä autoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ginastapa hyvinkin. Voi tosin olla että sillä niiden esillepanotavalla on jotain tekemistä asian kanssa, tai Lahdessa ne ainakin on semmosella seinällä ja kaikki niitä sieltä vahingossa pudottelee jatkuvasti, kun ne on yks sekamelska. Myös allekirjoittaneelle kävi niin :-D

      Haha, voi olla ton huulipunan syy. Mulla on muuten niin paljon massiivisemmat kasvonpiirteet ku Yael Stonella :-D

      Poista
  6. Jos noi on Ginan aurinkolasit, ni mulle kävi ihan samalla tavalla samanlaisten lasien kanssa.. Oli ne mulla ollu ehkä kuukauden, mut päähän ne oli eksynyt vaan pari kertaa ja sit seuraavalla kerralla kuulukin jo naps :-D Löytääköhän mistään enää hyvälaatuisia aurinkolaseja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on joo! Ja ite ihmettelin vähän samaa, tai ku mulla on yhet vuoden vanhat Ginan lasit ja yhet 2-3 vuotta vanhat H&Mn lasit ja ne on kokenu vaikka mitä, mut silti ne vaan pysyy kasassa :-D
      Mitä Ginassa niitä kaikkia muitaki arskoja testasin, ni kauheen huteranolosia ja just semmosia, että murenee kohta käsiin. Mäki kerkesin käyttää noita vaan pari kertaa ja kolmannella kerralla sit ihmettelin et mites nää nyt tippu päästä.. Eiku ajaa, sanka katkes saranastaan .__.

      Poista
  7. Toi B&J maku on just täydellinen <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän sitä kovimpaan herkkunälkään syö ja ainaki on raikkaampaa, ku normaalit kermajäätelöt! :-)

      Poista
  8. oot niinn kaunis, vaik ensin katoin et "hyi miten paksut kulmat" mut sit ku kattelin vähä pidempää sun kuvii nii nehän näyttää tosi kivalle sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooooh, vähän paksummat kulmat on se mun juttu ku naama on muutenki sen verta massiivisempi :-D Toisina päivinä ne vaan onnistuu paremmin ku toisina, mut nyt uuden kulma(luomi)värin ansiosta oon vaan entistä tyytyväisempi omiin kulmiin.

      Kiitos kuitenki tosi paljon :-)

      Poista
  9. oii, kiva postaus :--) sulla on kiinnostavia postauksia ja kuvat on nättejä :-)

    VastaaPoista
  10. Ihanat noi lyhyet hiusket! Oon kattellut niitä tässä kuola valuen jo siitä asti kun pätkäsit ne :D Kova halu olis tehä itte samanlainen temppu, pätkästä tää aina takussa oleva metriletti. MUTTA. Saako sun tukan mittasta hiusta ponnarille? Tai jotenkin edes kiinni ja pois silmiltä suht helposti ja kivuttomasti ilman kuormalastillista pinnejä? Mulle on tärkeetä, että salilla treenatessa hiukset on ja kans pysyy pois naamalta. En voi sietää sitä jos hikiseen naamaan takertuu jatkuvasti hiuksen pätkiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-)

      Noh, itelläni on sen verta kerrostettu niskasta, että millekään pikkumyynutturalle en tukkaani saa, mutta piskuiselle takaraivoponnarille kyllä :-) oon myös tykästynyt "samurainutturaan", jossa vedän kasvojen ympäriltä/ekan hiuskerroksen nutturalle päälaelle ja jätän alemman kerroksen vapaaksi.

      Edestä pidempi malli antaa myös aika hyvät puitteet kaikennäköisille otsatukkaleteille jne!

      Poista
  11. Noi hiukset on niiiin kuumat!!! Huh :----)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne