2/18

15. heinäkuuta 2014

Tää tiistai alkoi vallan kivasti, mutta iltapäivällä kirottiinkin sit jo, et miks sitä ikinä pitikään nousta sängystä. Ei siinä, mun toinen lomapäiväni on ollut vallan rattoisa ja koko ajan on semmonen fiilis, kuin olisi lauantai. Kuka nyt ei lauantaista tykkäis?! Iltapäivällä vaan satuin päräyttämään suoraan setäsinisen tutkaan ja nappasin sievoisen pikavoiton mukaani. Vaikka konstaapeli sanoikin kaikkien muiden menojen menevän hänen antamansa tiketin edelle, niin sinne se Ikean reissu silti meni. Tai ainakin puolet suunnitelluista ostoksista jäävät odottamaan seuraavaa kertaa.
  Ehkä mä nyt raaskin viettää joitakin päiviä kesälomasta tyystin kotosalla ilman, että mun tarvii harmitella päivän menevän täysin hukkaan. Sitä koskaan tiedä, mikä kaameus ulkona odottaa.

tiistai2
1 Oon tässä viimesen viikon aikana ja meneillään olevien hiostavien ilmojen takia vähentänyt meikkikerrosta ihan reilusti. Viimesinä työpäivinä ennen lomaa tajusin pariin otteeseen lähteneeni töihin täysin ilman meikkiä, kun siihen niin nopsaan tottui. Iho tykkää kivaa ja mitä sitä tällasilla ilmoilla meikkejään tuhlaamaan, kun ne sulaa iholta kuitenkin pois alta aikayksikön. 2 Myös mun mansikkahimo on vähän hellittänyt ja oon vaihtanut naposteltavat kirsikoihin, muistin niiden olevan niin paljon pahemman makusia :-D Kaveriks vähän suussa rouskuvaa valkosuklaata sekä hyvä kirja ja voilà, mikä mahtava hemmotteluhetki!

tiistai1
3 Mun aamupalahetki venyi tänään todella myöhäseks brunssiksi. Suuntasin heti aamusta ruokakauppaan ja ajattelin, et voisin pitkästä aikaa mutustella pari täytettyä croissantia ja niiden kaveriks vähän mustikka-banaanismoothieta. Se on muuten ihana näky, kun jääkaappi on ihan täynnä. 4 Jamin äitin koira on meillä tän päivän hoidossa ja voi juku miten paljon energiaa noin pienessä pakkauksessa voi olla! Nini onkin pitänyt huolen siitä, ettei mun oo tarvinnut kertaakaan syödä yksin. Tai katsoa telkkaria yksin.. Nytkin se koittaa änkeä päätään mun kainaloon, kun koitan saada tätä postausta kirjoitetuksi. En tiedä näänkö mä itse harhoja, mut eikös tässä neidissä olekin vähän Looney Tunesin Tasmanian Tuholaisen näköä?

tiistai
5 Muistin ruokaostoksen yhteydessä käydä etsimässä sitä teidän suosittelemaanne sappisaippuaa ja kyllä se oikea pesuväline nyt taisi löytyä! Koko sohvaa en vielä oo ehtinyt käsitellä, hinkkailin ainoastaan pahimpia tahroja sieltä täältä, mutta onneksi jo pelkkä tyynynpäälisten konepesu teki ihmeitä yleisilmeelle. Vaikka no, mä tietysti menin ja tiputin yltäpäältä hedelmäroippeissa olevan kirsikan kiven suoraan reisieni välistä puhtaalle tyynylle, mutta onneks yhden tyynynpäälisen pesee nopeasti seuraavan valkopyykin seassa. 6 Vähän tän päivän asua. Mä oon jotenkin jumahtanut samoihin vaatekappaleisiin, kun vaatehuone on tällä hetkellä kuin pommin jäljiltä, enkä panis pahitteeks jos Nini antais mulle osan omasta energiastaan. Neuletakki kirpputorilta (GT), toppi Lindexiltä ja pöksyt H&Mltä. En millään malttais odottaa lauantaita ja ens viikon alkua, et pääsen shoppailemaan kaikkia kivoja kesä- ja syysvaatteita!

12 kommenttia

  1. En käsitä teitä bloggaajia :D miten te pärjäätte tollasilla karkkimäärillä ? jos mää syön karkkia nii semmonen bloggaajakourallinen ei tosiaankaan riitä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä munkin karkinsyönnistä on yleensä "bloggaajakouralliset" kaukana, mutta valkosuklaa on niin ältsin makeeta (mut ihan törkeen hyvää) ja yritän tällä hetkellä ees vähän hillitä mun suklaansyöntiä :-D Mut niin sitä vaan eilenkin vedettiin Jamin kanssa puol kiloa hedelmäirttareita kahteen pekkaan, eikä tehny ees tiukkaa. Hyi mitä possuja ollaan.

      Poista
  2. mistä tuo tähtityyny on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kärkkäiseltä joskus viime syksynä ostettu :-)

      Poista
    2. näin samantyylisiä kannelmäen prismassa(:

      Poista
    3. Juu, eiköhän noita samanmoisia oo vähän siellä sun täällä tavarataloissa ja marketeissa :-)

      Poista
  3. Etkös sä joskus vihannut tota Jamin äidin koiraa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viha nyt on aikasta vahva sana kuvailemaan mun tunteita Niniä kohtaan, en vois vihata yhtäkään elävää olentoa :-D Inhota tai dislikettää kylläkin.
      Nini vaan osaa olla semmonen ärsyttävä takiainen sanan varsinaisessa merkityksessä ja mun oli aikoinaan vaikee totutella siihen kun omat koirat on aina olleet niin rauhallisia. Mut vaikka sillä tota energiaa vielä riittääkin, on siitä vanhemmiten tullut varsin ihana ja hellyyttävä hurtta :)

      Poista
  4. Ihana meikkipussi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mustaki toi on kiva :-) Tosi tilava!

      Poista
  5. Käytkö salilla tai harrastatko muuten urheilua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käy salilla. Mun duuni on itessään sen sortin voimaharjottelua ja kestävyysurheilua, ettei vapaa-ajan liikunnalle oikein tahdo jäädä ylimäärästä energiaa :( Käyn kyllä sillon tällöin hölkkälenkeillä ja hyötyliikunta on enempi mun juttu, mut aattelin et jos syksyllä kävis vähän koulun tarjoamia liikuntapalveluja katsastamassa :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne