SPURTTI

5. kesäkuuta 2014

IMG_7471 IMG_7474 IMG_7441
Pahoittelut tästä blogissa vallinneesta radiohiljasuudesta. Niinkuin kuvista näkyy, oon tässä jo hyvän tovin harrastanut erittäin aggressiivista papereihin ja kahviin hautautumista: tällä viikolla on tullut uskollisena herättyä joka aamu viimestään yhdeksältä lukemaan ja sitä lukemista on sitten jatkettu työmatkalla ja vielä yölläkin kun oon kotiin päässyt. Syy tähän lukutoukkailuun on yksinkertasesti huomisissa pääsykokeissa, joiden suhteen meinasin jo luovuttaa tossa pari viikkoa takaperin, ja hyväksyä kohtaloni amikseen menemisestä. Viime viikonloppuna kuitenkin päätin, että kyllä mä vaan jukolauta edes yritän yrittää ja pistin spurttivaihteen päälle!!
  Nytkin otin aikamoisen riskin, kun päätin napsia parit kuvat ja tulla tänne blogin puolelle kirjottelemaan, mutta sain kuin sainkin myös viimesen osan ennakkoaineistosta plärättyä läpi. Se on sitten eri asia, ymmärsinkö mä tosta englanninkielisestä aineistosta hölkäsen pöläystäkään..

Ensi viikolla postauksia tulee sitten tämän ja edellisenkin viikon edestä, tarkotus ois listailla toukokuun suosikkeja (tällä kertaa ehkä videolla) ja kertoo vähän siitä Kicksin itseruskettavasta. Oon myös koittanut kosiskella Jamia, et josko tehtäis yhteinen kysymyspostaus, mutta ainakaan vielä se ei oo ajatukselle lämmennyt. Huominen menee jokatapauksessa pääsykokeissa ja töissä, eikä meno vielä lauantainakaan helpota, kun lupauduin pesemään mummolan ikkunat. Mä oon tässä nyt myös jahkannut, et josko kävisin tässä kesäkuun aikana nappaamassa tästä mun metriruuhkasta useamman kymmenen senttiä pois!
  Wish me luck, toivottavasti teillä muillakin on tämän viikon pääsykokeet menneet hyvin ja jos vielä on sellasia luvassa, niin sylillinen lykkyä pyttyyn vain ♥

14 kommenttia

  1. Paljon tsemppiä ja peukkuja pääsykokeeseen!! :)
    Kiva jos tulee videota, tykkään niistä hirmusti jee =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia tosi paljon! :-) Pitää kattoa, missä vaiheessa kerkiän sen sit väsäämään, toivottavasti pian ettei kauheen pitkälle veny :-D

      Poista
  2. Mihinkäs sä nyt haitkaan opiskeleen? Hirveesti tsemppiä, mulla sama koitos ens viikon tiistaina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahteen tradenomiksi ja sit amikseen parille linjalle, huomenna ois noi tradenomin pääsykokeet. Huijui!

      Kiitos samoin :-)

      Poista
  3. Olin viime vuonna liiketalouden pääsykokeissa! :) Luin enkun kieliset matskut tuskasesti nipin napin läpi ja ymmärsin jotakin. Ite kokeessa en oikeestaan ymmärtäny niitä englanninkielisiä kysymyksiä joten pari arvasin ja loput jätin vastaamatta. Koe oli loppujen lopuks aika helppo ja jos ei oo ihan surkeet lähtöpisteet niin sisään pääsee ihan varmasti. :) Mäkin pääsin ihan heittämällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti, tosi kiva kuulla kokemuksia!! Mulla on ihan kiitettävät lähtöpisteet, jos pisterajat pysyy suhtsamoina, kuin viime vuonna, niin jo semmoset 12 pistettä (n. 1/3 täydestä pistemäärästä) vois riittää :-)

      Poista
  4. Sulle kyllä sopis sellanen long bob! Tyyliin ton mittanen kun tossa sun kuvassa sivupalkissa tolla puolella missä sun hiukset menee olkapään taakse :D tommonen solisluiden kohdalle loppuva pituus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiva kuulla :-D Katotaan, kuinka lyhyeks tohdin antaa luvan napsia ;-)

      Poista
  5. Sullakin näemmä tulostui noi mainokset siansaksaksi... :-D Luulin että vika oli mussa ja etten vaan osannu käyttää itsepalvelutulostimia, mut hyvä tietää että vika tais ollakin heidän valitsemissaan fonteissa.. :D

    Loppukiri meneillään täälläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noi tulostimet ei ollu ihan mun puolella tässä asiassa :-D Ensin kotikotona oleva tulostin heitti englanninkielisen aineiston sivut ihan oman mielensä mukaseen järjestykseen ja sit mummon tulosin kääns kuvatekstit ja mainokset siansaksaks :-D Tiedä häntä missä vika!

      Tsemppiä huomiseen tosi paljon :)

      Poista
  6. Mulla sama koe edessä ja lukeminen jäi kans vähän viime tippaan. :/ Ärsyttää kun ne matikantehtävätkin on sellasia päättelyjuttuja missä oon tosi huono. Toisen asteen yhtälöt sun muut härsselit ois kyllä menny helposti.
    Anyway tsemiä pääsykokeeseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon ihan käsi kaikenlaisessa matikassa, mutta onneks prosentit on juurtunu selkäytimeen todella hyvin eikä mulla oo ongelmia ihan peruslaskennassa (allekkainlaskut, jakokulmat summuut). Sit ku näillä mun olemattomilla taidoilla vielä pärjäis edes jotenkin, toivottavasti siinä kokeessa ei turhia jaella miinuspisteitä vääristä vastauksista :-D

      Niin ja kiitos samoin :-)

      Poista
  7. mihin kaupunkiin sä olitkaan menossa pääsykokeisii? mietin kun oma veli lähössä hämeenlinnaan huomenna ettette vaan samaan paikkaan ois hakemassa, haha :-) paljon tsemppiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan kaupungin toiselle puolelle suuntaan huomenna, eli tänne Lahteen koitan nyt päästä :-) Ois ollu kiva lähteä johonkin muualle, mutta rakkaus velvottaa .. (♥?)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne