OFF TO COTTAGE

19. kesäkuuta 2014

Sekalainen seurakunta kuvia tähän väliin, meillä on täällä melkonen hullunmylly päällä kun lähdetään illalla suoraan mun töiden jälkeen ajelemaan kohti kaverin mökkiä. On pitänyt pakata ja siivota, mutta kun tämmösenä kotitaloushitlerinä mulle ei Jamin kädenjälki kelpaa, niin oon sitte tehnyt kaiken itse. Mulle on myös tärkeetä, et koti on tiptop-kunnossa kun tullaan takasin reissusta: neljä päivää allaskaapissa mädäntyneet roskat ei oo kauheen kiva tervetuliaislahja ja kosteen reissun jälkeen viimenen asia mitä haluais tehdä, on kastikekovettumia täynnä olevien paistinpannujen kuuraaminen. 

IMG_7863 IMG_7905 IMG_7913 IMG_7883  
  Iso kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille, lupaan vastaille teille heti reissun jälkeen, ellen sitten jostain löydä aikaa ja kärsivällisyyttä kännykällä kommenttien näpyttelyyn. Me lähdetään tästä ihan just kauppaan ja sieltä porhallankin suoraan työmaalle. Luvassa saattaa olla kyllä aavistuksen verran erilaisempi mökkireissu kuin edellisinä kesinä, on meinaan eka kerta kun pakkasin meille talvitakit mukaan..

Hauskaa juhannusta kaikille :-)

14 kommenttia

  1. Kotitaloushitleri... :D Siis toihan kuvais mua ihan täydellisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkisitpä vielä sen whatsapp-viestin minkä Jamille laitoin, et se varmasti muistaa tehä vielä kaiken mitä mä en kerenny :-D ehkä ne sen hitlerimitoinnit on ihan aiheellisia, vastaukseks tuli nimittäin "ihan liikaa asioita, mun päähän sattuu" ... :-D

      Poista
  2. sun blogi on aivan super ihana ja kuvat hyvälaatusia ja valosia! :) vaikutat aivan ihanalta ihmiseltä!

    VastaaPoista
  3. heippa! tosi kiva muuten kun jaksat aina vastata kommentteihin pitkästi :-) haluisin kysyy et tos kuvassa toi ihme hedelmä (dragonfruit?) nii onks se ostamisen arvosta? aika kallista ainaki, mut haluisin ehkä maistaa. mietin käyttäiskö joku kerta vähiä rahojani siihen... XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, no, emmä nyt oikein osaa sanoa :-D Ei se päälle 4€ niin paha tosta oo ja tykkäsin kyllä, mutta jatkossa pistän sen vajaan femman todennäkösesti mieluummin mansikoihin :-D Kaikkea kannattaa aina maistaa, mutta ainakaan toi mun pithaya ei ollut mitenkään tajunnanräjäyttävän makuista.

      Poista
  4. haha en ois tunnistanu jamia tosta kuvasta! joskus aaikoja sitten täällä on ollut vrm jotai kuvia mutta mulla oli iha eri "muistikuvat" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, edellisistä kuvista Jami on ainakin laihtunut todella paljon :-D Onhan se vanhentunutkin huomattavasti, ei oo enää se vasta 18 täyttänyt skedejannu, johon silloin joskus tutustuin.

      Poista
  5. Ihana kuva teistä:) ja vitsit toi sun tukka on hirveen kiva!

    VastaaPoista
  6. heheee mun poikaystävä osti samanvärisiä neilikoita (eiks noi ookkin neilikoita ...?) mulle vuosipäivälahjaksi !

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi sulla! <3 sori kun ei liity postaukseen, mut säähän omistat viva la divan nudie -paletin niin haluisin vaan kysyy sun mielipidettä siitä paletista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ja no on se omasta mielestä sen verta käypä paletti, etten todennäkösesti koskaan tuu pistämään rahojan UDn Naked-paletteihin! Omat siveltimet ja sudit kannattaa silti olla, siitä paletin omasta pensselistä ei oo mihinkään.

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne