KYLMIN JUHANNUS VUOSIKYMMENIIN

22. kesäkuuta 2014

Juhannuksen teema käy kaiketi ilmi näistä kuvista varsin hyvin, mitä nyt näin vanhemmiten ei enää tuu räpsittyä yhtä paljon eikä meno oletettavastikaan oo enää samanlaista kuin pari juhannusta taaksepäin. Hyvän ruoan, juoman, musiikin ja seuran lisäksi koko mökkitontin vallanneet päivänkakkarat veivät mun huomion useammin kuin kerran ja opettelin jopa tekemään niistä seppeleen!
  Hauskaa oli, ihan mielettömän hauskaa. Edes tieto kylmimmästä juhannuksesta viimeseen kolmeenkymmeneen vuoteen ei pilannut fiilistä. Tällä kertaa olin paikalla ainoona hameväen edustajana ― järjen äänenä ― mutta eipä sitä enää tahdo yllättyä oikein mistään, kun on ton yhden paviaanin kanssa jo kohta neljä vuotta pitänyt yhtä.
  Sain myös varsin tarpeellisen irtioton arjesta, kun pakon sanelemana piti olla erossa puhelimesta aikalailla koko ajan. Mun liittymä ei nimittäin pelittänyt missään muualla kuin mökin ulkohuussissa. Änkyräkänniä en missään vaiheessa vetänyt ja nukkumaan kömmin aina omin jaloin: voitte siis vaan kuvitella miten tuskaista mun oli siellä sängyssä koittaa saada unenpäästä kiinni, kun oon orjallisesti tottunut selailemaan kaikki somet läpi ennen nukahtamista.

IMG_8092 IMG_7961 IMG_8017 IMG_8063 IMG_8094 kouvooo1 IMG_7944

  Viimeöisistä kahdentoista tunnin mittasista yöunista huolimatta mä oon aivan poikki, tekee mieli vaan rötvätä, mutta pakko se on sitä ennen kiskoa koko viikonlopun ajan tuulettumassa olleet peitot ja petivaatteet paikoilleen ennen sitä. Toivottavasti muillakin sujui tämä juhannus mukavissa mainingeissa, kylmästä ilmavirrasta huolimatta!

2 kommenttia

  1. ihana blogi sulla! kivoja kuvia ja kiinnostavia juttuja :)
    haluaisitko tsekata mun blogin.

    www.ida-alexiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Pitääpä käydä kurkkaamassa!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne