NICE AND COZY

3. toukokuuta 2014

Hepskukkuu ja oikein mukavaa alkanutta toukokuuta kaikille! Mun vappu meni sen verta rauhallisissa merkeissä, ettei siitä mitään instagram-kuvaa erikoisempaa materiaalia oo kerrottavaks. Keskiviikkoiltana vietin illan kotona muutaman namimunkin ja kuoharin kanssa eikä torstaikaan sen erikoisempi sateisen ilman takia ollut.
  Ette varmaan ylläty, kun kerron tämän illan menevän melkoisen samalla kaavalla. Mä oon näiden vajaiden viikkojen takia onnistunut saamaan mun vuorokausi- ja viikkorytmin ihan hyrskynmyrskyn, koko ajan väsyttää kun vapaapäiviä on normiviikonloppujen sijasta ollut ihan miten sattuu. En sinällään valita, mutta tämmöselle helposti aamuyöhön kukkuvalle se tietty rytmi on aikalailla kaiken A ja O. Saa nähä kuinka "virkeenä" palaan töihin sit elokuussa kesäloman jälkeen :-D

IMG_9799 IMG_9787 IMG_9838
  Hyvin makkaripainoitteinen lauantai siis luvassa. Kaupassa on käyty ja koti siivottu, Jamin kuskasin skeittiparkille joten saan omia mokkulan ja kattoa brittisarjoja Yle Areenasta ilman jatkuvaa pätkimistä. Mä oon nyt muutenkin viihtynyt meidän makuuhuoneessa entistä enemmän, kun vihdoin ja viimein saatiin tuo puol vuotta siellä sun täällä norkoillut hylly seinälle. Enpä ois uskonu, että pelkkä valkonen lastulevyn pätkä tekis tilasta näinkin paljon viihtysämmän. Päiväpeitonkin sain pestyä ja oikeaan käyttötarkoitukseensa ton hyllyn takia, enää sitä ei tarvii yöpöydän asemaa ajavan pahvilaatikon peittämiseen!

8 kommenttia

  1. vitsi toi teijän makkari on ihana ! upeita nää kaikki kuvat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Vielä kun sinne sais mulle työpöydän koulujuttuja varten ja nojatuolin, niin ois taas yks huone redi!

      Poista
  2. pisti silmään tuo töihin paluu elokuussa niin saakos kysellä vähän sun suunnitelmia? :) eli ootko hakenut kouluun vai työskenteletkö ens vuojen vai yhistätkö työn ja koulun vai miten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotus ois vielä tehä ainakin elokuun loppupuolisko töitä tänhetkisessä kohteessa, ehkä jatkan joulukuuhun asti (koska sillon täytän 20 ja rupeen saamaan täyttä opintotukea) jos vaan koulun ohella sit jaksan - riippuu meenkö amikseen vai pääsenkö ammattikorkeeseen. Kouluun oon siis kyllä hakenut enkä haluu toista välivuotta viettää :-) Jos en jatka töitä täyspäiväsesti elokuun jälkeen, niin voi olla että mun työsopimus muutetaan "tarvittaessa töihin kutsuttavaks"!

      Poista
  3. mistä tommoisia pillejä saa? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan vaikka ja mistä, noi ostin Clas Ohlsonilta!

      Poista
  4. Jos pääset amkiin niin sulle maksetaan täyttä opintotukea vaikket ookaan vielä 20, riittää että asuu omassa taloudessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sitä tolla "riippuu meenkö amiksee vai pääsenkö ammattikorkeesee" meinasinki :-) ihan tyhmä käytäntö kyllä tommonen, ihan yhtälailla mä joudun maksaa vuokraa eikä mun vanhemmat maksa peson jeniä mun elämisestä, vaikka menisin amiksee. Haha :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne