LATEST SNAPSHOTS

15. toukokuuta 2014

Ensinnäkin, iso kiitos ihan jokaiselle edelliseen postaukseen kommentoineelle. Niinkuin mä tekstissäkin mainitsin, te ootte aivan mahtavia ja teidänlaisillenne ihmisille kirjoittelee omasta elämästään ihan mielellään. Välillä se inspismasismörkö vaan kutkuttelee jalkapohjia, enkä oo vieläkään oikein päässyt siitä eroon. Emmä lopettamassa oo, mutta tällä hetkellä ei jaksa mennä niin täydellä höyryllä ja itteä sit ärsyttää, kun kaikki blogin kuvat on keskenään niin samantyyppisiä. Jokaisen kommentin olen siis lukenut, jokaisen kohdalla hymyillyt leveästi. Vastaan teille henkilökohtaisesti kunhan saan ajatukset kulkemaan niin, ettei vaan tule viljeltyä pelkkää kiitos-sanaa viidellätoista eri tavalla!
  Tässä on ollu nyt tosi kiireiset pari viikkoa. Mun vanhemmat tosiaan ovat etelänreissulla ja sen takia oon nyt ravannut tavallista enemmän kotikotona kuikuilemassa, miten veljellä ja koirilla menee. Tän ees taas ravaamisen lisäksi tässä on vielä ollut äitienpäivää, niin mun kuin Jaminkin koulujuttujen hoitamista, yli 9-tuntinen työvuoro ja vaikka mitä muuta. Tulevana viikonloppuna pitäis käydä kotikotona siivoomassa, lukea kaverin kanssa pääsykokeisiin, käydä Jamin kanssa ulkona syömässä ja hakea porukat lentokentältä. Huh!
  Sekaan on mahtunut myös pieniä ilon aiheita ja kameraan on kertynyt jonkin verran irtoräpsyjä menneiltä päiviltä. Oon tänään ollut pystyssä jo kasin jälkeen ja tunnin päästä pitäis lähteä vielä suorittamaan työiltaa, mutta koittakaa te ottaa mukava asento ja repiä edes jonkinnäköistä iloa irti tästä postauksesta :-)

aaaaa
1 & 2 Viimeisimpiä ostoksia. Olin tänään läheisellä kirpputorilla ensimmäisten joukossa, kun aamulla kävin heittämässä Jamin toivottavasti tulevalle koululleen. Mukaan lähti oikeassa kuvassa näkyvien tilpehöörien lisäks Zaran lyhyt trenssi, joka luonnonvalossa osoittautuikin vaaleanpunaiseksi. Mä en shoppaile enää ikinä vastaheränneenä, kirpparin sisätiloissa se näytti ihan beigeltä!!
  Kirpparilöytöjen lisäks tuli viime viikonloppuna Robinhoodissa vastaan tommonen Garnierin putsari. Mä en oo ihan varma tykkäänkö tosta vai en, oon kuitenkin melkein vuoden käyttänyt puhdistusvaahtoa enkä oo oikein koskaan ollut vanulappupelleilyn ylin ystävä. Jostain kumman syystä tykkään ton puhdistusveden tuoksusta, semmonen vähän järvimäinen, mutta...

aaaawe
3 Näitä satseja oon kiskonut viimesen viikon aikana useamman kuin vaan pari. Välillä mansikoilla, välillä jollain muulla. Mun päivittäinen kaurapuuroaamiainen kaipaskin jo vähän vaihtelua! 4 Yritin kotona käydessä kuvauttaa päivän asua, mutta keskellä päivää on ihan liian kirkasta semmoseen.

asaef
5 Mun on viimekesästä lähtien pitänyt tulostaa tuo mun ja Jamin kuva ja pistää se kehyksiin. Kehyksetkin oon ostanut heinäkuussa. No, tänään sain sen aikaseksi. Vielä kun ois tajunnut tulostaa mummolle kiitoskortin omista ylppärijuhlista, kun en niitä silloin juhlien jälkeen kerennyt missään välissä teetättää ja mummo on semmosta erikseen jo pitemmän aikaa kysellyt. Ai mitennii myöhässä? 6 Tällä kertaa tv-tason nurkalla kököttää kimppu oransseja ruusuja. Tykkään!

4 kommenttia

  1. Ethän sä vielä oo pahastikaan myöhässä kiitoskorttien kanssa! Ne on sentään vähän semmonen ajattomampi juttu, toisin kuin joulukortit jotka allekirjottanut pisti postiin viime viikolla.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää :-D Mä päätin jättää joulukortit kokonaan pois päiväjärjestyksessä, oisin ollu niiden kanssa varmaan yhtä saamaton!

      Poista
  2. hahhah, mulla oli viime heinäkuussa rippijuhlat ja en oo vieläkään saanu aikaseks lähetellä kiitoskortteja.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo niin vakavaa ;-) Ite vähän melkein toivon, etten ois omia rippijuhlakiitoskortteja koskaan lähettänyt. Oli ne sen verta jännännäköistä matskua :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne