LAST WEEKS via instagram

21. toukokuuta 2014

ig1
1 Shoppailun lomassa on tietysti pakko ottaa yks peilikuva päivän asusta sovituskopissa. 2 Eilinen auringonlasku oli aikasta nätskä, paljon nätimpi kuin miten mun Samsungini sen suvaitsi ikuistaa. 3 Meikkasin maanantaina elämäni ensimmäistä kertaa parvekkeella ikinä. Seuraavaa kertaa saadaankin sitten odottaa, terveisin siitepölyllä kuorrutettu peili ja meikkipussi (ja meitsi). 4 Sain eilen vihdoinkin vihiä mun kesäloman ajankohdasta ja se osu just niin, kuin ite halusinkin! Äiti vähän vinkkaili siihen suuntaan, että mä lähtisin niiden kanssa pitkän viikonlopun mittaiselle kaupunkilomalle ;-)

ig3
5 Äitienpäivän illan fiiliksiä. Brittisarjoja ja fitnessmuro-marja-jogurtti -satsi. 6 *Sydänsilmäinen emoji* Mun mielestä useammat liikkeet etenkin täällä Suomessa vois ottaa VSn pussukoista mallia. Tykkään noista paperikasseista ihan kauhean paljon ja mulla pitäis kotikotona olla edelleenkin Zaran jättimäinen paperikassi täynnä muidenkin liikkeiden samanmoisia. Ne on mulle sitä kuuluisaa arjen luksusta tympäännyttävien muovikassien rinnalla. 7 Tältä mä näytin about joka päivä ennen näitä helteitä. Luottoasuksko tätä pitäis sanoa? 8 Mun viimesen kuukauden ajan fiilikset on summattuna aika hyvin tähän lainaukseen.

ig2
9 Heitin maanantaiaamuna parin hassun kilsan mittasen lenkin tässä naapurustossa. Vajaan 10-minuuttisen vuorottaisen hölkkäämisen ja laahustamisen jälkeen oli pakko kääntyä takasin, kun tunsin sulavani siihen paikkaan. Takasin kotiin päästyäni mittari näyttikin iloista plus kahtakymmentäkuutta. Ennen yhtätoista aamulla. 10 Oonpas hurmaava. Toi päivä oli taas niitä päiviä. Mikään ei tahtonut onnistua, ei kotona eikä töissä. 11 Käytiin viikonloppuna korkkaamassa terassikausi satamassa Jamin ja mun veljen kanssa. Tilasin kanakorin ja innoissani odotin viime kesänä ylistämääni annosta pöytään saapuvaksi, mutta pettymys oli karvas. Mitä toi majoneesi nyt on olevinaan?! 12 Helteet innosti mua läträämään myös itseruskettavan kanssa, mutta niin ne taidot vaan rapistuu talven aikana ja mun oli pakko mennä suihkuun heti levityksen jälkeen pesemään epämääräsen näköiset laikut pois. Sinne meni myös viimeset tilkat St. Morizia, viemäristä alas. Ehdotuksia hyvistä itseruskettavista otetaan vastaan!

jennahard @ instagram

2 kommenttia

  1. eikö sua pänni et sä maksat teil kaiken? :D jos jami ei oo koulus ei töis, ei edes intis..

    kuinka vain, minkä merkkinen ja mistä on toi sun ripsari(?) ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos joku pännii, niin se yleinen käsitys, et naiset saa elää miestensä siivellä ihan miten lystää eikä kukaan sano mitään pahaa sanaa siitä, mut sit ku mennää toistepäi vaikka vaan väliaikasesti ja/tai pakon sanelemana, ni se on ennenkuulumatonta ja väärin.

      Ripsarista on juttua edellisen postauksen videossa, se on siis yks äidin ja isin tuomista tuliaisista. Golden Rose Sexy Black Mascara nimeltään :)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne