TOP 8 ON INSTAGRAM

25. huhtikuuta 2014

Tässä näin viikonlopun kunniaks halusin tulla heittämään blogin puolelle omat lemppareimmat ig-kuvat parin viime viikon ajalta. Vähän tuntuu arki taas junnaavan paikallaan, mutta kun sain tietää et mulle on kuin onkin luvassa muutaman viikon mittanen kesäloma, on työntekoki maistunut ihan eri tavalla. Ei tässä oo oikein töiden lisäks tahtonut muuta kuin olla liikkeellä mahdollisimman paljon ja aikasin koska noi kelit, voi vaude! ig33
Perusaamupalaks muodostunut kaurapuurosetti. Kun lähikaupassa oli mansikat tarjouksessa, mä menin ja hamstrasin niitä rasiakaupalla ostoskärryyn. Suomalaisia mansikoita odotellessa .. ♥ | Oon tänään jo kerennyt käydä äitin kanssa vähän kaupoilla etsimässä mamalle välikausitakkia. Samalla piipahdettiin kirpputorilla ja Ikean syvien lautasten ja mustien perusbaltsujen lisäks mun mukaan lähti ihana harmaa neuletakki vaivasella kolmella eurolla!! | Toissaöistä balleriinafiilistelyä töiden jälkeen. Ei tullut edes pientä vilun värettä, vaikka kello oli jo lähempänä puoltayötä! | Jaffaa ja muumeja. Tätä komboa mä suosin viime lauantaina aavistuksen verran heikomassa hapessa.

ig55
Onnelliset. Meillä tää menee vähän toisinpäin, mä kun en tykkää olla kainalossa. Tulee niskat kipeeks. | Maito oli loppu = ei kaurapuuroa ... | Mä todentotta kiikutin kotiin monta rasiallista mansikoita ja mansikoiden kanssa alotin pääsiäisloman makein suin. Mitä sitä suotta sulattelemaan suklaata, Nutella ajaa saman asian! | Mun tänhetkinen silmäterä. En oo hetkeen käsitellyt mitään meikkituotetta yhtä varovaisesti, hyvä etten puserra itkua kun meikatessa kaunis rasia pölyyntyy ja peittyy sormenjälkiin :-D

28 kommenttia

  1. voi että, oottepas ihania tossa unikuvassa <3 :-) ja ihanat noi sun loaferit, mistä ne on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jami on ihana kun se nukkuu :-3 Loaferit on Seppälästä! :-)

      Poista
  2. tosi kivoja kuvia :) ja ihanan näkösiä ruokia, nam!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :-) Ja jep, heh, tässä tulee itellekki nälkä näitä kuvia kattellessa ku tälleen ennen kauppapäivää ei jääkaapissa tahdo taas olla mitään valoa kummempaa :-D

      Poista
  3. Voi mahoton nää sun kuvat on aina nii laadukkaita ja ihania! Oikea missi oot ja ei miehessäskään oo valittamista. ;) ihana pari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusesti :-) Emmä nyt missistä tiedä, mutta toi toinen on kyllä tommonen nöpönassu! Toivottavasti jos joskus lapsia saadaan, niin heitä siunataan geenilotossa ennemmin isänsä ulkonäöllä :-D

      Poista
  4. ootko kokeillu kaurapuuroa veden kanssa? :) sitä voi tehä silloin kun maito on loppu! hyvää ja ehkä vähän kevyempää kun maidon kanssa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söin koko pienen taaperoikäni veteen tehtyä kaurapuuroa aina kun olin mummolla yökylässä ja silloin mun asennevammani kaurapuuroa kohtaan kehittyikin :-D Kokeilin mä sitä kyllä tässä taannoin kun maito oli vähissä ja ikävä sanoa, etten vesipuurosta tykkää vieläkään.

      Poista
    2. Ootko laittanu suolaa siihe vetee, että se veden maku lähtee pois? :)

      Poista
    3. Ymmärrän että haluut antaa vinkkejä ja kiitos siitä, mut anteeks jos tää vaikuttaa nyt ilkeeltä. Onko se oikeesti noin vaikeeta vaan uskoa, etten vaan yksinkertasesti tykkää veteen tehdystä puurosta? Kyllä sitä on kokeiltu ihan kaiken kanssa suolasta sokeriin, niin sillon skidinä kuin nyt myöhemminkin. Ei vaan nappaa, etenkään kun siihen vesipuuron makuun liittyy ikäviä muistoja 90-luvulla suositusta pakkosyöttämisestä.

      Poista
    4. Mitä helvettiä. Aika moiset kilarit yhdestä ystävällisestä kommentista, ihan ku kaurapuurovinkki ois osunu pienen elämän arimpaan paikkaan.
      Mut anteeks jos tää vaikutti nyt ilkeeltä.

      t. Eri ano

      Poista
    5. Voi herttileeri nyt :-D Mä ymmärsin ettei kyse oo ilkeilystä, mutta en voi sietää minkääntasosta tuputtamista. Oli kyse sitten omasta uskostaan tai kaurapuurosta, piste. Ja kyllä, tässä tapauksessa toi osu hyvinkin arkaan paikkaan. Jos vaan oisit kiihtymykseltäsi huomannut perehtyä kommenttini viimeiseen lauseeseen.. :-)

      Poista
    6. En kiihtynyt. Perehdyin kyllä. Noh, ei olisi pitänyt enää yllättyä tavastasi vastata kommentteihin, oli ne sitten ystävällisiä tai ilkeitä. Mutta eipä tästä asiasta jaksa enempää hermojaan kiristellä. Hyvää vappua!

      Poista
    7. Pakkosyöttämisestä? :D what..?

      Poista
    8. etkä vastaa? :D

      Poista
    9. Kukaan ei pakota :-) Mutta olehan onnellinen, jossei sun kohdalla mummolassa/päiväkodissa/missä ikinä hoidossa olitkaan ei moista harjoitettu.

      Poista
  5. minkä levysiä sun kuvat on? :-)

    VastaaPoista
  6. Moi! Semmosta vaan halusin kysyä että oisko mitään mahiksia että laittaisit sun instagramtilin julkiseks kun mä en oo instagramissa niin en pääse netin kautta kattomaan sun kuvia kun se sanoo että pitäis alkaa seuraamaan.. ymmärrän kyllä jos et halua ja näänhän mä nää aina tälleen summissa täältä blogistakin mutta ajattelin kuitenkin kysäistä! Otat niin kivoja kuvia että niitä ois kiva katsella jo sillon kun ne ilmestyy instaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tällä hetkellä eräästä tietystä syystä yksityisenä :c Mut pitää kattoa, enköhän mä jossain vaiheessa helly sen muuttamaan takas julkiseks :-)

      Poista
  7. What? Mikä syy? Ihan liian kryptistä! No, sitä ootellessa sitten! ;)

    VastaaPoista
  8. Vastaukset
    1. No niinkin yksinkertainen syy, etten halua tiettyjen ihmisten näkevän mun instagram-profiilia. Ja haluun siinä edes vähän kontrolloida, et minkä ikäset ja oloset heput mua seuraa. Etenkin kun mulle on tässä taannoin tullut seurauspyyntöjä samanikäsiltä tytöiltä ja pojilta, kuin mitä mun 9-vuotiaan pikkuveljen jotkut kaverit on. Vältyn myös spämmiseuraajilta ja limasilta gigoloilta.

      Poista
  9. Hahahhaa limasilta gigoloilta! :'D kiitos todella paljon vastauksestasi, nyt sain mielenrauhan! :)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne