LAGIVIDEO

14. helmikuuta 2014

Jos et siedä katsoa ihmistä, joka syö, hölisee joutavia, heiluu ku heinämies ja väsyksissään hipeltää joko naamaansa tai hiuksiansa, jätä tämä väliin. Silloin on myös parempi, ettemme koskaan tapaa mun ollessa väsynyt. Suora linkki tässä!

Ainiin jos nyt siellä aiot katsoa tämän Mozillalla, niin turha luulo. Tai ainakaan mun Mozilla ei näytä kuvaa ollenkaan, ainoastaan ääni kuuluu. Suosittelen lämpimästi Chromea tai jonkinsortin mobiililaitetta, ellet nyt sitten ehdointahdoin halua kuunnella pelkästään mun hölinää. Tää on jo neljäs kerta, kun Mozilla antaa mulle kylmää omien youtube-videoiden suhteen ...

23 kommenttia

  1. Ei toimi mullakaan ja tosiaan Mozillaa käytän.. Outoa! Pitänee mennä jotain muuta kautta katsomaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä :( Mulla toimii ihan hyvin kun kattoo kännykällä, Chromella, ipodilla ja jopa Explorerilla millä yleensä mikään ei toimi. Mozilla vaan tökkii, se on vetäny nyt viimeset neljä mun youtubeen lataamaa videoo pimeeks, mutta nekin toimii muilla selaimilla ja laitteilla ............

      Toivottavasti sulla se joku muu vaihtoehto kuitenki toimii :-)

      Poista
  2. Nam, pakko kokeilla tota sun ruokaa! Jos vielä vähän valottaisit valopäätä nii voisitko kertoo et paistatko paprikoita ja laitatko sit sinne sen kerman jaja laitatko sen kanaliemikuution sinne makarooniveteen ennen makarooneja? Mähä sanoin, oon valopää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no tota voi tehä vaikka minkämoinen valopää, en ite oo sen kummempi :-D Eli ihan vaa keitin makaronit kattilassa, kaadoin ne lautaselle. Sinne sekaa ruokakermaa oman maun mukaa, sit saksilla rikkoo sitä kanaliemikuutioo sinne sekaa sellaseks jauhemaiseks ja sekottaa. Paprikat heitin ihan tuoreeltaa kans sekaan, et tuli vähä jotain pureskeltavaa ku ei toi pehmee makaroni oo kovin kummosta :-D

      Poista
  3. Mulla toimii mozillalla!

    VastaaPoista
  4. Mä ainakin näin tän ihan normaalisti Mozillalla :) Ja vitsi sulla on kivat hiukset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä hyvä :-) Ja kiitos, vaikka ne tossa vaiheessa iltaa on ollu jo 7 tuntia sotkuponnarilla puhumattakaan hikoilevasta hiusrajasta :-D

      Poista
  5. Sulla on eripari kulmakarvat :D oikeanpuoleinen on nenän puolelta paljon terävämpi ku vasen. etkö tosiaan kato peiliin ennen ku liikut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö tosiaan kuuntele, mitä puhutaan? :)

      Mä oon videota kuvatessa tullut juuri töistä. Mä oon siivonnut 7,5 tuntia. Hieronnut naamaa ja pyyhkinyt hikikarpaloita mm. otsalta. Mua ei tossa vaiheessa iltaa enää todellakaan kiinnosta, miltä mun naama näyttää.

      Niin ja PS, etkö tosiaan oo koskaan kuullut sanontaa "Kulmakarvat on kuin sisarukset, ei kaksoset"? Mukavaa viikonloppua vaan sullekin :-)

      Poista
  6. Samaan aikaan ihmettelet jatkuvasti esim. facebookissa ja blogikommenteissa tuota kulmakarvahämmästelyä, mutta et tajua lietsovasi tätä hössötystä samalla itse. En ota kyseisiin turjakkeisiin mitään kantaa, koska koko tämä hössötys niistä on vitun turhaa. Mutta. Anna näitten anonyymien lässyttää täälä mitä tykkää. Jos oikeasti olisit sitä mieltä ettei sua kiinnosta ja asia on loppuun käsitelty, et päivittelisi siitä jatkuvasti kaikkialle. Lopeta itse sen asian lietsominen, niin ehkä muutkin ymmärtää sen joskus tehdä.

    Anteeksi negatiivinen sävy kommentissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aihe on mulle enemmänkin suuri huvituksen aihe, jotkut kaveritkin vitsailee tästä mulle välillä kun nähdään, jos oon vaikka ilman meikkiä :-D Ne on kuitenkin ollu aikamoisella tapetilla lähes tulkoon ekoista blogipostauksista vuodelta 2010 lähtien, luulis ihmisten mun naureskelustakin jo tajuavan, miten naurettavaa ja turhaa niistä mainitseminen kerta toisensa jälkeen on.

      Mutta jos haluan jakaa huvitukseni muiden kanssa, niin sitten jaan. Ihan sama oliko aiheena kulmakarvat tai kadulla vastaan tullut sirkus :-) Siinä kannattaa sitten katsoa peiliin, jos mokomasta menee provosoitumaan. En oo henkilökohtasesti koulukiusattuna koskaan ymmärtäny joidenkin ihmisten logiikkaa siitä, että ammutaan vaan entistä kovemmilla, jos niiden sanomisiin puututaan.

      Poista
    2. Oon ihan samaa mieltä tän ekan anon kaa. Sä ite lietsot kulmakarva kauhuu joka paikassa. Mitä jos vaikka lopettaisit ne huomion haku yhyy taas mun kulmist jauhetaan fb päivitykset. Negatiivinen kommentti mut ku et tunnu ymmärtävän.

      Poista
    3. Ja silti sä itsekin tulit tänne asiasta mainitsemaan ja sitä "lietsomaan"? Logiikka on hieno juttu :-)

      Poista
    4. Pakko sulle on asiasta sanoa kun et vaan tunnu ymmärtävän! Intät vastaan. Mutta sen kun lietsot saat edes jotain kommentteja :) asialliset vastaukset sulta on pelkkää toiveunta ni en vaivaudu kommentoimaakaan asiallisesti.

      Poista
    5. Vai että ihan pakko on sanoa.. Noh, itsepähän päätät miten aikasi käytät ja tekemisesi priorisoit :-)

      Poista
  7. haha, söpö video! :-)
    pakko kysässä, että ootko sie siis asunu hollolassa? sillä ite asun täällä :-D
    ja millä kirpputoreilla sä siellä lahessa käyt?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-)

      Ja juu, melkein vuosikymmen tuli Nostavan suunnilla majailtua. Joulukuussa kun muutin omaan kämppään, muutin Lahen puolelle :-D Paras kirppari on ehdottomasti Lanttila! Yritän aina käydä jossai uudessa paikassa, mutten ikinä löydä mistään muualta mitään :-D

      Poista
  8. :DDDDDDDDDDDDD tää oli ehkä paras video mitä oon koskaan kattonu! Tämmönen höpöttely videon pitääkin olla haha.

    VastaaPoista
  9. JÄTTÄKÄÄ JENNAN KULMAKARVAT RAUHAA :D teillä ei vissii oo hirveesti elämää, jos kiinnitätte huomioita sen kulmakarvoihin.. antaa niiden olla millaset on :D kattokaa ite peilii, miltä ne kulmakarvat näyttää ja mitatkaa viivottimella onko se millillee samanlaiset. voi pyhä jeesus sentää :D ps. ja hauska video :DD

    VastaaPoista
  10. Tää video oli just tositosi hyvä, koska en tiiä miks, mutta mulla on ollu susta vähän semmonen kuva, että oisit jotenki ylimielinen.. Tän videon myötä ainaki huomasin, ettet oo yhtään ylimielinen ja viimein lisäsin itteni tän blogin lukijaks :Dd

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne