FREEZING

31. tammikuuta 2014

outfit
Takki Everest // Neule ??? // Farkkupaita Only // Housut Dr. Denim // Kengät Kolme60 // Pipo Carhartt
Ei tää talvi vaan tahdo olla asukuvia halajaville millään tapaa suotuisa! Ensin on pimeetä kuin säkissä ja kun siitä on päästy, puree pakkanen luihin ja ytimiin mun kohdalla sormiin ja varpaisiin. Sen takia mulla kuvissakin on kädet taskussa. Vaikka sisällä mittari näyttää vaivasta seitsemää pakkasastetta, tahtoo toi ulkona vismova tuuli vetää todellisen tuntuman ainakin kymmenen astetta kylmemmäks.
  Talvi on kyllä oikeesti kiva ja lumi plussaa, tykkään pukeutua lämpimästi ja sen takia mun arkipukeutumiseen kuuluukin ton takin ja uggien lisäks paksu kaulahuivi sekä laskettelurukkaset tai paksut tumput. Vaikka ulkona kävelen yhteensä alle kilometrin päivän aikana (koti-bussipysäkki-työpaikka-bussipysäkki-koti), näytän enempi siltä kuin oisin lähdössä Siperiaan. Ihan kammottaa ajatus siitä, miten 8. luokalla kykenin vetelmään ulkona pelkässä "paksummassa" hupparissa ja converseissa läpi talven. Nyt me tapellaan Jamin kanssa tosta ainoasta piposta, joka meidän asunnosta löytyy: mun Carhartista, jonka Jami omi itselleen silloin ekojen lumipyryjen aikaan.

Näin ne viikot muuten vain kuluu. Vastahan mä sunnuntaina postasin ja nyt hämmästyin ihan oikeasti, kun tajusin etten oo avannut bloggeria melkein viiteen päivään :-D Töissä pitää kiirettä, kuten tavallista, ja vaikka oon nyt ruvennut heräämään aikasemmin, tulee se luppoaika vietettyä mieluummin telkkaria töllöttäen, kuin kameran kanssa hilluen. Mulla on kyllä pyörinyt päässä useampia aiheita erilaisiin mielipidepostauksiin ja pari videotakin ois kehitteillä, mutta minkäs sitä laiska luonnolleen mahtaa! Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille :-)

PS heitin sivupalkkiin pienen gallupin, ois nasta vähän kartottaa, et minkä ikästä sakkia sillä puolen jököttää!

17 kommenttia

  1. Voi saakeli ku oot kaunis! Sun huulet ja silmät on niin häikäsevän ihania! <3 Saat kyllä olla ylypiä ulukonäöstäs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä kun sanot näin, mulla kun on tällä hetkellä ihan jäätävä huuliherpes alahuulessa :-D se ei tosin onneks kuvissa näy.

      Kiitos hirmusen paljon:) ♥

      Poista
  2. Tainnut sulla mennä noi merkit väärinpäin! >13 tarkoittaa yli kolmetoistavuotiaita ja 20> alle kaksikymmentävuotiaita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seee voi hyvinkin olla kun en matikkaa osaa, matemaattisista merkeistä nyt puhumattakaan :) pistin noi ihan vaan sillai et 20> = kakskymmentä ja siitä eteenpäin niinku nuoli osottaa. Hyvin näkyy jengi kuitenkin ymmärtävän!

      Poista
    2. haha tottakai jengi ymmärtää :D mutta silti sä ne väärin laitoit, jos et osaa käyttää matemaattisia merkkejä oikein, etkä ymmärrä niistä mitään NIIN ÄLÄ KÄYTÄ

      Poista
    3. Voi jeesus, kaikesta sitä saaki ongelman..

      Poista
    4. sinuna myötäsin pois virhees :D noihan on ihan päin vittuja....

      Poista
    5. Jaaaaa missäköhän sä näät mun väittäneen noiden olevan oppikirjan mukaan? :)

      Poista
  3. Entiiä kuvittelenko vaa mutta tuntuu että sä kirjotat samoja asioita kun annika-o mutta vaan pari päivää jäljessä?:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä sopii ihmetellä, mä kun en neidin blogia lue alkuunkaan.

      Poista
    2. mulle tuli kanssa ihan mieleen :-D mutta tosi asiahan se on että millä todennäkösyydellä kukaan bloggaaja ei ikinä puhuis samoista asioista kun toinen.. samassa maassa kuitenkin asutaan ja samoja asioita käydään läpi

      Poista
    3. Nii ja mitä nyt tässä blogeja tulee itekin luettua, niin en oo ainoa joka tota kylmyyttä tällä hetkellä manaa. Typerintä musta on kuitenkin soittaa tota samaa levyä vuodesta toiseen, eikä vaan mulle vaan kymmenille muille "pikkubloggaajille". Aina se on tää kyseinen daami jota matkitaan, vaihtaisitte jo levyä.

      Poista
    4. ite en kyllä nää tässä ja annikan blogissa yhtään samaa. luen molempia.

      Poista
  4. Onks sun mielest teil jotenki erikoisen iso telkku? Toi koko o ihan tavalline nykyää... heittäsin et toi o 32-40 tuumane joka o normaali. Joku 50" on iso

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meijän telkkari on 50-tuumanen, mut hyvähä se on tehdä johtopäätöksiä arvailujen perusteella :-D

      Niin ja vastaus sun kysymykseen, kyllä, meillä on semi-iso televisio niin mun ku monen muunki meillä käyneen mielestä.

      Poista
    2. Mä oon niin leija tittiditti mä oon niin leija

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne